Prepaleny piest 2.0TDi 110kw

Diskutujte o všetkom čo vás zaujíma alebo trápi !

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

pacok
Príspevky: 319
Dátum registrácie: 21.07.2009 13:05
Zdieľať na Facebook

Prepaleny piest 2.0TDi 110kw

Príspevok od používateľa pacok »

Len pre zaujimavost uvadzam tuto temu.Kolegovi na Oct II 2.0TDi 110 kw pri ceste z Madarska prepalilo piest.Zacalo to vyssou spotrebou uz skor.No auto islo normalne az pokial nestratilo vykon na dialnici.Odtah 1000 eur plus oprava 3200 eur spicka vstreku znicila valec a teraz zistil ze mu odpalilo aj DPFko.
oco13
Príspevky: 17842
Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
Bydlisko: okr.nové zámky
Zdieľať na Facebook

Re: Prepaleny piest 2.0TDi 110kw

Príspevok od používateľa oco13 »

Mne to spravilo na Opel Corsa - dva motory v priebehu pol roka. Plynári mi povedali že na vine bola práve montáž plynu do nevhodného motora.
som dezolát a komu sa to nepáči nech ma bozá v riť
smarik
Príspevky: 418
Dátum registrácie: 01.01.1970 01:00
Zdieľať na Facebook

Re: Prepaleny piest 2.0TDi 110kw

Príspevok od používateľa smarik »

S tým nevhodným motorom to sedí....
oco13
Príspevky: 17842
Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
Bydlisko: okr.nové zámky
Zdieľať na Facebook

Re: Prepaleny piest 2.0TDi 110kw

Príspevok od používateľa oco13 »

Konkretne z14xep.
som dezolát a komu sa to nepáči nech ma bozá v riť
cicmanec2
Príspevky: 334
Dátum registrácie: 24.02.2022 20:38
Zdieľať na Facebook

Re: Prepaleny piest 2.0TDi 110kw

Príspevok od používateľa cicmanec2 »

To bude určite zanedbanou údržbou lebo všetci dobre vieme, že keď tieto zázračné motory dostanú čo majú, tak natočia bez problémov milión!
oco13
Príspevky: 17842
Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
Bydlisko: okr.nové zámky
Zdieľať na Facebook

Re: Prepaleny piest 2.0TDi 110kw

Príspevok od používateľa oco13 »

Ja mám radšej, tie zázračné motory, ktoré okrem oleja žiadnu údržbu nepýtajú. Zatial ich mám doma tri.
som dezolát a komu sa to nepáči nech ma bozá v riť
herin
Príspevky: 1273
Dátum registrácie: 26.06.2008 08:33
Zdieľať na Facebook

Re: Prepaleny piest 2.0TDi 110kw

Príspevok od používateľa herin »

A čo si akože založením tejto témy chcel povedať?resp. aký vôbec dôvod a význam malo ju založiť?
Vieš čo ja Ti poviem, že vo firme máme 4 ročný Opel Grandland pri 70 000 km sa doondili rozvody..olej menený každých 10 000 km...má táto info pre niekoho nejaký význam?asi nie kedže takých motorov jazdí určite kopec, tak ako jazdí dvojlitrov od VW...
Jááááj ty si si len potreboval rypnúť že?
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24979
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Re: Prepaleny piest 2.0TDi 110kw

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Objektívne sa celá vec posúdiť nedá bez toho aby človek dokonale nepoznal celý osud mašiny,priebeh servisovania,km,spôsoby všetkého čo do veci hovorí.Krčmové táraniny sú k ničomu,každá vec alebo patália má niekde počiatok a túto podstatnú vec tu nik nepozná čo nebráni vyriecť ortieľ.Asi ozaj platí že čím menej niekto vie,tým radikálnejšie má postoje.
Pritom už v zadaní je opatrná vetička - Zacalo to vyssou spotrebou uz skor.
Dnes dokončujem opravu,kde tiež nik "nezbadal" že palivový filter nemôže mať farbu uhlia.Samozrejme to nie je preto lebo má "mrte km" ,ale preto lebo sa v tandemovke vždy niečo oleja dostane do paliva.Najprv sú to len zafarbenia paliva trvajúce pár sekund po štarte,ale neriešenie speje k nesmierne dlhým štartom po státí do rána.Keď už naštartuje,tri štyri sekundy ide do prepadu černota,pomali sa vyčistí a celý deň ok.Presne takto sa chová motor bez signálu z vačkovej hriadele.Tak isto keď umrie čeradielko v nádrži,a tak isto keď pretekajú O krúžky na vstrekoch.A občas sa niektorá z tých vecí spojí z ďalšou a to je asi dostatočne známa vec,že kombinácia dvoch alebo viac závad je konečná pre peňaženku majiteľa. On vedel že niečo začína,počkal si
Pilotek
Príspevky: 869
Dátum registrácie: 05.06.2008 12:09
Zdieľať na Facebook

Re: Prepaleny piest 2.0TDi 110kw

Príspevok od používateľa Pilotek »

Do Octavie II sa montoval aj 110kW TDI? Nebol na aute robený čiptuning? Koľko mala tá Octavia najazdené?
pacok
Príspevky: 319
Dátum registrácie: 21.07.2009 13:05
Zdieľať na Facebook

Re: Prepaleny piest 2.0TDi 110kw

Príspevok od používateľa pacok »

Pardon .neprecital som to po sebe.Jedna sa o trojkovu.Najazd 210tkm.Temu som zalozil z viacerych dovodov.Jednak ukazat ako su na tom drziaky.Jednak kvoli tomu ze to pomoze niekomu pri kupe ak zisti ze da cca 5000 eur za restart motora.
oco13
Príspevky: 17842
Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
Bydlisko: okr.nové zámky
Zdieľať na Facebook

Re: Prepaleny piest 2.0TDi 110kw

Príspevok od používateľa oco13 »

herin napísal: 30.05.2022 12:41 Jááááj ty si si len potreboval rypnúť že?
Herin to je informácia pre ludí ktorí sú opatrní a nekupujú auto podla výbavy
Asi ozaj platí že čím menej niekto vie,tým radikálnejšie má postoje.
Najradikálnejší postoj je - čo na aute nie je to sa nikdy nepokazí.
preto lebo sa v tandemovke vždy niečo oleja dostane do paliva
Je lepší motor ktorému vadí trocha oleja v palive , alebo ten čo dokáže na samotnom oleji natočiť státisíce?
Presne takto sa chová motor bez signálu z vačkovej hriadele.
A čo potom motor ktorý žiaden signál z vačky nikdy nemal, dokonca ani z kluky. Ako môže ešte vrčať
Tak isto keď umrie čeradielko v nádrži,
jejda , ani to v nadrži nemám, len taký balonik kde si vodič(nie vozič) napumpuje ak treba.
Milan toto sú odpovede na Herinovu poznámku o rýpaní, aby bolao jasné "vo co go"
2,0TDI, DCI, FSI,TFSI, HTP - informovanému skeptikovi je z týchto prípon pri motoroch na zvracanie a to sme ešte nezašli do bawor. :300f:
som dezolát a komu sa to nepáči nech ma bozá v riť
lubos zimovcak
Príspevky: 3433
Dátum registrácie: 19.11.2008 18:12
Zdieľať na Facebook

Re: Prepaleny piest 2.0TDi 110kw

Príspevok od používateľa lubos zimovcak »

Podobným problémom trpia aj Ford motory Puma, ktoré používajú aj dodávky od PSA.
Okolo 200-300.000 km urobilo dieru. Ale cena opravy bola podstatne nižšia.
koumi
Príspevky: 359
Dátum registrácie: 23.09.2004 08:15
Zdieľať na Facebook

Re: Prepaleny piest 2.0TDi 110kw

Príspevok od používateľa koumi »

pacok napísal: 30.05.2022 13:50 Pardon .neprecital som to po sebe.Jedna sa o trojkovu.Najazd 210tkm.Temu som zalozil z viacerych dovodov.Jednak ukazat ako su na tom drziaky.Jednak kvoli tomu ze to pomoze niekomu pri kupe ak zisti ze da cca 5000 eur za restart motora.
no strašnééé, pokazil sa jeden motor z 10000, ostatné majú aj dvojnásobok a idú... a čo by sme si mali kúpiť podľa teba? taliana? francúza? alebo nejaký oturbený trojvalec?
lubos zimovcak
Príspevky: 3433
Dátum registrácie: 19.11.2008 18:12
Zdieľať na Facebook

Re: Prepaleny piest 2.0TDi 110kw

Príspevok od používateľa lubos zimovcak »

Nuž, talianske motory, rovnako ako aj francúzske, niektore, su špička a "nemecké" sa na ne nechytaju...
oco13
Príspevky: 17842
Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
Bydlisko: okr.nové zámky
Zdieľať na Facebook

Re: Prepaleny piest 2.0TDi 110kw

Príspevok od používateľa oco13 »

koumi napísal: 30.05.2022 22:58 no strašnééé, pokazil sa jeden motor z 10000,
https://www.garaz.cz/clanek/motory-2-0- ... i-21000981
zoznam-kodov-vysoko-nespolahlivych-20-t ... 46524.html
https://forum.skodahome.cz/topic/101653 ... di-103-kw/
skoda-octavia-20-tdi-110-kw-t43-78333.html
Čítaj Koumi, čítaj a čítaj - ujo gúgl ťa zavalí informáciami
mne z toho čítania vychádza že skôr 1 z 10000 prežije. :40bd: :40bd:
som dezolát a komu sa to nepáči nech ma bozá v riť

Návrat na "AUTOMOBILY - Všeobecná diskusia"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 105 neregistrovaných