Strana 1 z 2

Vyvoz kamionu do Libanonu.

Napísané: 30.05.2020 10:58
od používateľa misokgb4
Nazdar,

nepoznate niekto firmu, spolocnost, ktora sa zaobera exportom do Libanonu? Ide o stare tahace, ktore su na slovensku, so slovenskymi papiermi, KO nie je problem, ale cela ta rosada ohladom preclenia/vyvozu. Co som sa dopatral, tak sa posielaju vacsinou trajektom cez Hamburg. Nema niekto nejake odporucania na firmu, ktora sa tym zaobera? Kludne nemecka/anglicka, hocijaka.

Situacia je, ze v Libanone mam typka, ktory pride na SK, zaplati mi auto kes, zaplati aj za transport a mam mu to tam poslat.

Vdaka za info.

Napísané: 30.05.2020 11:10
od používateľa martincichy
a ten typko to robí prvý krát, ze nemá ziadnu spolocnost? bud opatrný.

Napísané: 30.05.2020 21:18
od používateľa ivko1
Ved on kupuje, tak by mala byť jeho starosť ako to dostane tam kam chce

Ale niečo mi nedáva logiku, píšeš že starý ťahač. Akú hodnotu má ten starý ťahač aby sa mu to oplatilo vzhladom na to čo stojí len samotná preprava prepravníkom napríklad do toho Hamburgu a potom ešte dalšia preprava. Ved keby to človek zrátal tak preprava bude aj drahšia ako samotný tahač

Napísané: 30.05.2020 21:57
od používateľa mp3turbo
inak toto je sranda, osobne poznam cloveka co predal desiatky autobusov do nejakej africkej krajiny, uz neviem ktorej, bolo to asi 12-15 rokov dozadu. Na inzerat sa ozval "anglicky" hovoriaci týpek nieco v style ze "gud dej, aj vont jór autobuses, ól of them" a na otazku ako zaplati, samozrejme "aj pej ceš".

Slovak ze dobre, sranda velika, zachvilu pride ze ma zaplatit nejaky preddavok, western union alebo nejaku taku hovadinu, ale nie. African ze ci su nejake specialne predpisy pre vyvoz v nasej krajine, ci treba zaplatit nejake poplatky, kedze nic, normalne mu hovori ze "mozem prist o dva tyzdne v piatok o desiatej rano k vam ?" a slovak vtedy prvykrat stratil rec. Ze sranda musi byt, jasne tak dojdi. Dal mu adresu, GPS suradnice a bolo.

Ani nerozmyslal ako si bubulak odnese 40 autobusov :) neuveris, o dva tyzdne v piatok bucha na dvere vyplaseny vartáš ze dopici mas tu nejaku delegaciu, hladaju ta nejaki cierni chalani. Chlapovi vypadol rohlik z huby ze nerob si pi\/cu, zbehne dole, na vratnici 50 uchechtanych bubulakov. Okrem dvoch nastartovali vsetky autobusy, a vsetky si ich chlapci odniesli. Zaplatili cash presne ako do telefonu povedal.

Dva dni nespal, tri dni bol ozraty. Takuto vec uz v zivote nedas ani keby si zil tristo rokov :)

Inak co sa tyka zrovna Libanonu, mam tam kamarata, vola sa Abdullah Abdullah a to si srandu fakt nerobim. Zavolam mu keby bolo treba, len chalan sa v automotive nepohybuje (zato patri medzi absolutnu absolutnu svetovu spicku v oblasti IT).

Napísané: 30.05.2020 22:35
od používateľa trucker694
ivko1 napísal:Ved on kupuje, tak by mala byť jeho starosť ako to dostane tam kam chce

Ale niečo mi nedáva logiku, píšeš že starý ťahač. Akú hodnotu má ten starý ťahač aby sa mu to oplatilo vzhladom na to čo stojí len samotná preprava prepravníkom napríklad do toho Hamburgu a potom ešte dalšia preprava. Ved keby to človek zrátal tak preprava bude aj drahšia ako samotný tahač
Či veríš alebo nie,veľa starých kamiónov a autobusov končí v týchto zemepisných šírkach. Viem o niekoľkých desiatkach, a išli do Hamburgu do kontajnera a šífom do stredu ázie.

Napísané: 31.05.2020 10:13
od používateľa ivko1
Ja tomu verím, ale verím aj tomu že ten čo to kupuje má veci okolo prepravy poriešené a nie že mu to má zabezpečiť ten čo predáva

Napísané: 31.05.2020 20:55
od používateľa trucker694
Je v tom slušne povedané bordel. Viezol som zo Švédska asi sedem tragačov, áno pod plachtou mega 7 tragačov do Hamburgu, vážili spolu cez 15ton, bolo v každom natrepane ešte jedno auto bez kasne, ale nemec chcel z každého vraku vin číslo, naprekvapenie sme ich našli a ládovali to kontajnerov a smer Asia. Tak isto išlo niekoľko desiatok autobusov a ťahačov euro 2,3 do stredu azie z Nitry a širšieho centra. Ale papiere vybavil kupca,predávajúci urobil KO a cash,dovi dopo.

Napísané: 06.06.2020 22:41
od používateľa carcomplex
Ti co jazdime hore-dole po EU vidime na co sa vozi a kam. Velmi oblubene auta na vyvoz napriklad do Afriky su stare/starsie Toyoty, Mercedesy W124 a podobne nesmrtelne vozy

Napísané: 18.08.2020 17:16
od používateľa copy
trucker694 napísal:
ivko1 napísal:Ved on kupuje, tak by mala byť jeho starosť ako to dostane tam kam chce

Ale niečo mi nedáva logiku, píšeš že starý ťahač. Akú hodnotu má ten starý ťahač aby sa mu to oplatilo vzhladom na to čo stojí len samotná preprava prepravníkom napríklad do toho Hamburgu a potom ešte dalšia preprava. Ved keby to človek zrátal tak preprava bude aj drahšia ako samotný tahač
Či veríš alebo nie,veľa starých kamiónov a autobusov končí v týchto zemepisných šírkach. Viem o niekoľkých desiatkach, a išli do Hamburgu do kontajnera a šífom do stredu ázie.
taký veľký kontajner, aby sa do neho zmestil autobus alebo kamión, som ešte nevidel

Napísané: 18.08.2020 17:57
od používateľa oco13
Copy - kontajner má 12m a velké veci sa doň dávajú rozobraté.

Napísané: 18.08.2020 18:25
od používateľa copy
dlžka ok, ale šírka a výška

Napísané: 18.08.2020 18:27
od používateľa oco13
Chápeš čo je to v demonte??? teda kabína dolu, kolesá tiež, bez náplní atď. Bol som v Komárne keď 6 kamionov prinieslo v kontajneroch jachtu. A vošla sa.

Napísané: 18.08.2020 19:23
od používateľa copy
To tú jachtu vopchali do 6 kontajnerov?

Napísané: 18.08.2020 19:32
od používateľa oco13
Ano trup bol rozdelený na 4 časti a tie potom v lodeniciach dávali dokopy. Vo zvyšných dvoch bola tá nadstavba na palube.

Napísané: 18.08.2020 19:43
od používateľa copy
tá jachta teda asi nebola jazdenka, ale nejaký polotovar z fabriky na dorobenie v komárňanskej lodenici.
Bol som viackrát v Hamburgu aj Bremerhavene, a náklaďáky aj autobusy sa exportujú vcelku, nie v kontajneri. Kto by to rozoberal a potom skladal.Niektoré boli naložené na takých plochých rámoch, ostatné po osi. Platí sa za meter dĺžky.