Škoda Felicia 1.3 mpi 50kw
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 1
- Dátum registrácie: 11.10.2023 09:54 Zdieľať na Facebook
Škoda Felicia 1.3 mpi 50kw
Zdravím mám taký problém, že som si kúpil subwoofer 600w a nestíha mi dobíjať alternátor.
Myslíte že to môže súvisieť s kompresiou motora alebo nejakou inou chybou v motore alebo len nestíha dobíjať alternátor tolko voltov.
Myslíte že to môže súvisieť s kompresiou motora alebo nejakou inou chybou v motore alebo len nestíha dobíjať alternátor tolko voltov.
-
- Príspevky: 17842
- Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
- Bydlisko: okr.nové zámky Zdieľať na Facebook
Re: Škoda Felicia 1.3 mpi 50kw
Súvisí to hlavne s výkonom alternátora, na takú bedňu tam rovno môžeš dávať ešte jeden alternátor. Zrataj si odber všetkých spotrebičov v tvojom aute (nebude ani 300W) a na to je dimenzovaný tvoj alternátor.
som dezolát a komu sa to nepáči nech ma bozá v riť
- db69
- Príspevky: 926
- Dátum registrácie: 18.06.2020 19:48
- Bydlisko: okr. Galanta Zdieľať na Facebook
Re: Škoda Felicia 1.3 mpi 50kw
ano presne si to trafil. Vymeň sviečky za NGK a do oleja daj prípravok na obnovenie kompresie.P.S ten subwofer okolo 600W RMS ani nešiel.Bože kto takéto témy vymýšľa?davidmo0907 napísal: ↑11.10.2023 09:56 Zdravím mám taký problém, že som si kúpil subwoofer 600w a nestíha mi dobíjať alternátor.
Myslíte že to môže súvisieť s kompresiou motora alebo nejakou inou chybou v motore alebo len nestíha dobíjať alternátor tolko voltov.
-
- Príspevky: 17842
- Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
- Bydlisko: okr.nové zámky Zdieľať na Facebook
Re: Škoda Felicia 1.3 mpi 50kw
Db69 : ale ako žeby nie, ak tam čínsky bratia napísali 600W tak určite tých 600w namerali. Čínskych, predsa aj angláni majú svoje miery palce, unce a čo ja viem čo ešte. Tak aj čínski súdruhovia majú nárok na vlastné miery, nie.
Kúpil som svetelnú rampu na traktor s výkonom 1200W , sice má prívodné káble hrúbky možno 0,3mm ale ten výkon určite dá - čo tam mali napísať že - švíci jak hovado???
Kúpil som svetelnú rampu na traktor s výkonom 1200W , sice má prívodné káble hrúbky možno 0,3mm ale ten výkon určite dá - čo tam mali napísať že - švíci jak hovado???
som dezolát a komu sa to nepáči nech ma bozá v riť
- db69
- Príspevky: 926
- Dátum registrácie: 18.06.2020 19:48
- Bydlisko: okr. Galanta Zdieľať na Facebook
Re: Škoda Felicia 1.3 mpi 50kw
oco13.až teraz som si všimol že 600w a nie 600W.tak to bude nejaký model jak čínske aku vrtačky 36v.a v popise zistíš že je tam 20V akumulátor.
-
- Príspevky: 7880
- Dátum registrácie: 03.02.2010 22:37
- Kontakt: Zdieľať na Facebook
Re: Škoda Felicia 1.3 mpi 50kw
tak ci uz to ma 600w W alebo watt.
ja som kedysi mal v skode favorit comfort line z roku 1994.300watt subwofer,zosilnovac 400watt kapacitor 1.6faradovy a aj vyhybku k tomu.vsetko mi robil predajca v kosiciach.ale to bol rok asi 2003.cele to stalo okolo 3000 korun.
aj bednu aby sedela za sedadlami presne v kufri auta.a spravili aj velkost bedne na velkost repraku,tak aby to hralo ako ma.a hralo to dobre a aj alternator asi 55amperovy stihal.dodnes je kdesi ta krabica v garazi odlozena a kapacitor vybity podla navodu.
dobija ti ten alternator dobre?vyraba to striedavy prud taky vykon to musi potiahnut ako prd.
ja som mal privod od baterie na kapacitor a od neho na zosilnovac.kapacitor ma display kde pisalo kolko stavy donho ide.ak mi padol alternator hned to bolo vidiet ze nedava 14.4volta ale len 13.2 volta.a padol nie koli tej komedii v kufri ale ze som tam dal autobateriu velku -akoze mi radili- -mam velku zasobu elektriny- len zabudli povedat ze ten alternator bude stale tlacit len 55Ah co je jeho max vykon.cize tu zasobu energie dodaval donekonecna vzdy na plno.
dal som tam autobateriu taku aka mala byt asi 44 Ah repas alternatora a slo to kym sa auto nepredalo v roku 2014.
alternator sa da spravit u felicie a favorita na vacsi vykon treba kupit diodovy mostik 70A.vacsi som v tedy nevidel.
ja som kedysi mal v skode favorit comfort line z roku 1994.300watt subwofer,zosilnovac 400watt kapacitor 1.6faradovy a aj vyhybku k tomu.vsetko mi robil predajca v kosiciach.ale to bol rok asi 2003.cele to stalo okolo 3000 korun.
aj bednu aby sedela za sedadlami presne v kufri auta.a spravili aj velkost bedne na velkost repraku,tak aby to hralo ako ma.a hralo to dobre a aj alternator asi 55amperovy stihal.dodnes je kdesi ta krabica v garazi odlozena a kapacitor vybity podla navodu.
dobija ti ten alternator dobre?vyraba to striedavy prud taky vykon to musi potiahnut ako prd.
ja som mal privod od baterie na kapacitor a od neho na zosilnovac.kapacitor ma display kde pisalo kolko stavy donho ide.ak mi padol alternator hned to bolo vidiet ze nedava 14.4volta ale len 13.2 volta.a padol nie koli tej komedii v kufri ale ze som tam dal autobateriu velku -akoze mi radili- -mam velku zasobu elektriny- len zabudli povedat ze ten alternator bude stale tlacit len 55Ah co je jeho max vykon.cize tu zasobu energie dodaval donekonecna vzdy na plno.
dal som tam autobateriu taku aka mala byt asi 44 Ah repas alternatora a slo to kym sa auto nepredalo v roku 2014.
alternator sa da spravit u felicie a favorita na vacsi vykon treba kupit diodovy mostik 70A.vacsi som v tedy nevidel.
-
- Príspevky: 899
- Dátum registrácie: 25.01.2009 20:17 Zdieľať na Facebook
Re: Škoda Felicia 1.3 mpi 50kw
no lenže hudobný výkon, a elektrický výkon sú dve odlišné veci.....napríklad len teraz som si zo srandy pozrel vežu čo mám v garáži hudobný výkon 600W p.m.p.o a zo zadu príkon max 80W, pozrel som gitarové kombo, hudobný výkon 15W a príkon 85W, ciže kľudne ten subwoofer aj keď má 600W hudobný výkon môže žrať trebárs len 100W, ale aj to už je asi veľa pre alternátorček čo dali k 1.3l motorčeku, najmä ak s tým stojíš niekde a hráš hodinu hudbu, bez toho, aby bolo auto naštartované a potom jazdíš 10 minút
-
- Príspevky: 7880
- Dátum registrácie: 03.02.2010 22:37
- Kontakt: Zdieľať na Facebook
Re: Škoda Felicia 1.3 mpi 50kw
tak na to treba mysliet ze autobateria ma svoju kapacitu a pri ako odbere + cas je este schopna byt silna na to aby starter vedel tocit.
co mam doma odlozenu staru E36 320i coupe tak ta hovadina ma alternator 140A.vybava snad vsetko okrem el stresneho a zadnych el vyklopnych okienok. ma to aj ohrev zamku na kluc,na soferovych dverach.skratka vsetka elektrika co sa dodavala.autobateria je 80AH.
a stare mondeo mk3 2.2 tdci ST ma vsetko v elektrike okrem stresneho a alternator 115A.bateria rovnaka 80Ah
u toho forda dizel ktory kuri uz po 3 minutach som len tak dal zo srandy pozriet alternator a pri 230 000km menil som tam remen a kladky drazkovych remenov predpis je 10 rokov alebo 220 000km {auto malo 9 rokov a 230 000km} cize altik bol na tom tak,ze by ma to auto nechalo na ceste po 200km jazde.uhliky dole a komutator zodraty do plastu.
u toho stareho bmw bolo na budiku 192 000km a alternator sa robil koli tomu ze sa pridreli loziska.zistilo sa to koli motoru.slo vsetko vonku motor cely siel von a generalka za 2200 euro.
ale k veci -- ten alternator neboli uhliky a komutator ani na 50 percent opotrebene.lebo 140A alternator
ja mam radu taku ze radsej slabsiu bateriu ktoru vie alternator rychlo nabit naplno ako velku bateriu ktoru bude plnit 3 hodiny.velka autobateria sa vyplati tomu kto jazdi niekolko hodinove cesty bez vypnutia mtora.
alternator cize nabijacku je mat lepsie silnejsiu ako bateriu.aby nedodavala zo seba vykon vzdy na 100 percent.vzdy to odnesu uhliky a komutator.prenos energie je dotykom.
staci aj obycajnu vrtacku uhlikovu zatazit napr miesanim omietky v 20 litorom plnom vedre alebo malu flexu niekto zhodi dekel kde vojde kotuc 125 sekne tam 150tku reze rury a flexa je do 30 minut KO.
nech zacnu do aut davat bezkomutatorove alternatory.ved el kolobezky alebo el auta tesla vedia rekuperovat a maju el motory bez komutatora.
technologie uz davno existuju
co mam doma odlozenu staru E36 320i coupe tak ta hovadina ma alternator 140A.vybava snad vsetko okrem el stresneho a zadnych el vyklopnych okienok. ma to aj ohrev zamku na kluc,na soferovych dverach.skratka vsetka elektrika co sa dodavala.autobateria je 80AH.
a stare mondeo mk3 2.2 tdci ST ma vsetko v elektrike okrem stresneho a alternator 115A.bateria rovnaka 80Ah
u toho forda dizel ktory kuri uz po 3 minutach som len tak dal zo srandy pozriet alternator a pri 230 000km menil som tam remen a kladky drazkovych remenov predpis je 10 rokov alebo 220 000km {auto malo 9 rokov a 230 000km} cize altik bol na tom tak,ze by ma to auto nechalo na ceste po 200km jazde.uhliky dole a komutator zodraty do plastu.
u toho stareho bmw bolo na budiku 192 000km a alternator sa robil koli tomu ze sa pridreli loziska.zistilo sa to koli motoru.slo vsetko vonku motor cely siel von a generalka za 2200 euro.
ale k veci -- ten alternator neboli uhliky a komutator ani na 50 percent opotrebene.lebo 140A alternator
ja mam radu taku ze radsej slabsiu bateriu ktoru vie alternator rychlo nabit naplno ako velku bateriu ktoru bude plnit 3 hodiny.velka autobateria sa vyplati tomu kto jazdi niekolko hodinove cesty bez vypnutia mtora.
alternator cize nabijacku je mat lepsie silnejsiu ako bateriu.aby nedodavala zo seba vykon vzdy na 100 percent.vzdy to odnesu uhliky a komutator.prenos energie je dotykom.
staci aj obycajnu vrtacku uhlikovu zatazit napr miesanim omietky v 20 litorom plnom vedre alebo malu flexu niekto zhodi dekel kde vojde kotuc 125 sekne tam 150tku reze rury a flexa je do 30 minut KO.
nech zacnu do aut davat bezkomutatorove alternatory.ved el kolobezky alebo el auta tesla vedia rekuperovat a maju el motory bez komutatora.
technologie uz davno existuju
-
- Príspevky: 372
- Dátum registrácie: 15.09.2022 16:18 Zdieľať na Facebook
Re: Škoda Felicia 1.3 mpi 50kw
Bože tieto fake témy nových nickov o pitomostiach.....
- jaroslavelektro
- Príspevky: 354
- Dátum registrácie: 23.05.2019 07:27
- Bydlisko: východ Zdieľať na Facebook
Re: Škoda Felicia 1.3 mpi 50kw
Diagnostika-OBD,Paralelna-OSCILO,Datova CAN-BUS & LIN
- jaroslavelektro
- Príspevky: 354
- Dátum registrácie: 23.05.2019 07:27
- Bydlisko: východ Zdieľať na Facebook
Re: Škoda Felicia 1.3 mpi 50kw
V skretke :
magnetron felicia 70A dosahuje az pri 5000 ot/ min
Valeo fabia 90A ktorý ma účinnosť pri nižších otačkach .
Treba upraviť B+ a D+ svorku
Magnetron je zlá neúčinná konštrukcia stator ma malo medi a malý počet diód.
magnetron felicia 70A dosahuje az pri 5000 ot/ min
Valeo fabia 90A ktorý ma účinnosť pri nižších otačkach .
Treba upraviť B+ a D+ svorku
Magnetron je zlá neúčinná konštrukcia stator ma malo medi a malý počet diód.
Diagnostika-OBD,Paralelna-OSCILO,Datova CAN-BUS & LIN
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 63 neregistrovaných