Strana 1 z 1

Skoda Felicia 1,9 D - oprava palivove čerpadlo Lucas

Napísané: 10.04.2020 13:12
od používateľa petko321
Zdravim chcem poprosit kto opravuje čerpadla Lucas na dizlovu feliciu okolie BA a MA. Viem že jeden to opravoval z UNINA ale nemam kontakt. Ak mate niekoho kto to roby tak mi napiste email p2000@post.sk.

Napísané: 10.04.2020 13:26
od používateľa mhlavaty
Riešiť Lucas u Felície opravou čerpadla bude asi hodne za čiarou rentabilnosti,zvlášť ak by aj dmeont a mont robil servis,opravu čerpadla zase iný servis...hotová cesta do pekla,jeden sa vyhovára na druhého.Treba zvážiť či nie je lepším riešením nákup použitej,idú do Feldy medzi 30-50 e.- a to je ešte únosné.
Ja osobne by som zvažoval ak by sa jednolo o výnimočne dobrý stav auta že si ho chcem podržať tak dať do neho Bosch čerpadlo,to je úplne iný svet,vrátane prípadnej opravy,tú si premýšlajúci gazda urobí aj bez dielne,to je taký rozdiel v konštrukcii.Lucas-a by som odtiaľ vyluxoval určite.

Napísané: 12.04.2020 15:25
od používateľa bandit97
Co na to ale emisie? Lucas sa daval prave kvoli nim, nie? Inac to kde repasuju tieto cerpadla by zaujimalo aj mna. Tiez som isiel cestou druheho a som presne v takej iste pr... jak som bol aj stym povodnym... :/
A este podotazka... Co znamena nerentabilne v cislach? Ma niekto prosim vedomost o pribliznej cene kompletneho repasu?

Napísané: 12.04.2020 15:47
od používateľa mhlavaty
Lucas je konštrukčne o zdĺhavejšej oprave,takže ak si zrátam približný čas demontáže otestovanie,opravenie a spätne všetko aj z rozvodmi,cena takého auta je menšia než tá oprava.Čerpadlár nie trulo ktorý pracuje v 5 e.- ani človek ktorý nemá čo porábať.Skôr by som mal obavu že ani ten čo to kedysi robil už ochotný nebude,to je bežné aut kde je nízka cena.
Pokiaľ sa mení na Bosch ide to spolu zo vstrekmi a iným nastavením rozvodov,to je tak či tak tá najlacnejšia verzia.Z emisiami to problém nemá.Len nájsť ochotníka ešte aj na zámenu a nastavenie

Napísané: 13.04.2020 06:26
od používateľa ivko1
Ak je tam rovnaký Lucas ako napríklad v Punte II 1.9D, tak tam si pýtali za repas 650€

Napísané: 13.04.2020 09:36
od používateľa mhlavaty
Opticky sú identické aj kubatúra motora je často tá istá,Lucas bol snáď v každej značke.Rozdiel je v charakteristike čo znamená že motor by bežal a otázne by boli emisie.Koniec koncov sa to aj často robilo že sa pokombinal obal a črevá z rôznych.Emisie sú už dnes tým že sa takéto veci skončili.Lucas bol beťár čerpadlo,mimo čerpadlárov som naživo nevidel mechanika čo by ho v základe vedel nastaviť,to sa iba tak pokúšali ako jež na kefke.Lukas Epic bol dokonca úplne postrachom a mal velmi zlé meno

Napísané: 13.04.2020 14:38
od používateľa cacina
Niekedy keď som mal citroeny, tak Lukasy keď všetko fungovalo tak mali lepšiu spotrebu.
Ale ak sa ho niekto chytil tak to už nikto nedal dohromady. Menilo sa to za Bosh ten fachčíl bezproblemovo ale treba vymeniť aj vstreky a trubky, lebo ide v inom poradí.
Mr.Hlavatý čo hovoríte na Roto diesel mám to vo Volve 1,6d zatiaľ funguje, či si nemám niečo do rezervy zohnať?

Napísané: 13.04.2020 16:08
od používateľa mhlavaty
Zdá sa mi že som ich v ponuke aj videl za drobné na allegre.Má to jednu podmienku,dobre "uložiť".To sa zdá banalita,ale čerpadlá ktoré sa ako skladová uloženka s pár km uložili,naplnili palivom a uzavreli až "príde čas" ma pár krát prefackalo.Čerpadlo sa nahodilo ale za svet nie spojazdniť.Tá pos...á nafta dokonale všetko zalepí a tie lapované veci sa nie a nie odtrhnúť,všetky sa museli otvárať.
Dnes je človek múdrejší a našiel spôsob ako na to,ale skladovka po nejakom čase je mrcha.Ale ako všetko,aj toto sa dá,peňazí do toho ide ozaj smiešne a ak je zámer auto držať do aleluja (korózia) tak jednoznačne.Je to jediná vec na ktorej ten motor môže pohorieť.Dnes ešte sú veci dostupné a práve za historické nič,nové budú už iba také aké budú,to radi prenecháme iným,ja by som to urobil.Plus štyri nové špičky vstrekov,výmena je hravo aj v domácich podmienkach,tester (pumpa + tlakomer) je cca 60 doláčov nové aj zo všetkými koncovkami