Strana 1 z 1

Skoda Octavia 2007 , 2.0 TFSI

Napísané: 31.01.2020 20:05
od používateľa ANDREJDANO123456789
Dobrý večer. Potreboval by som sa opýtať na motor 2.0 TFSI (147kw) Škoda octavia dovoz údajne 151 000km a údajne aj vymenená reťaz. r. v. 2007. Mám možnosť takéto auto kúpiť. Poprosím o skúsenosti a radu či ÁNO alebo NIE. Ďakujem

Napísané: 31.01.2020 20:49
od používateľa mhlavaty
Nie

Napísané: 31.01.2020 21:55
od používateľa mp3turbo
Absolutne nie.

Napísané: 31.01.2020 23:10
od používateľa bajo777
audi-a6-2-0-tfsi-po-roku-2010-t76916-75.html

tu chlapcom vyslo ze 3,0 tfsi je v pohode, tak som z toho teraz jelen :-), v com je pokrok medzi 1,4 1,8 2,0 3,0 a kolkokolvek tfsi, fsi ?

Napísané: 01.02.2020 05:55
od používateľa martincichy
Najprv sa opytaj svojho mechanika, ci rozummie motormanazmentu tohto auta a teda a ho vie servisovat.

Vela servisov s tym moze mat problem. Nemyslim tym len precitat pamat zavad.

Su aj jednosuchsie auta a rovnako vykonne a spolahlivejsie.

Napísané: 01.02.2020 06:19
od používateľa ANDREJDANO123456789
Takže podľa všetkého mi to vychádza na jednoznačne NIE. Ďakujem za radu....

Napísané: 01.02.2020 07:07
od používateľa Mateusz737
Zdalo by sa , že aký malý nájazd ,lenže ten motor bude pri tých km zrelý na generálku :40bd:

Napísané: 01.02.2020 08:34
od používateľa mp3turbo
mlademu sa zachcelo ciernej RSky, zurive to sportove auto, napimpovana Oktavia.

Existuju rychlejsie, kvalitnejsie, zaujimavejsie a rozhodne sportovejsie auta za tu cenu. Oktavia len rezonuje v ociach slovenskeho sudruha-obcana lebo je to proste najzaujimavejsie auto na ulici za ktorym sa kazdy otoci a uznanlivo pokrivka hlavickou ze jaky dobry voz si kupil.

Napísané: 01.02.2020 21:54
od používateľa futy
Mal som TFSi v A4 ke po cca 150tkm to išlo z chalupy. Olej mi to spotrebovalo 0.5L za 20tkm to som mal interval výmeny. 2x sa menilo el.čerpadlo(tieklo), a rozvody som menil preventívne pri 120tkm, lebo to bola 2008 a malo to problémový napinák myslím, ale po rozobratí neboli vyťahané retiazky, ešte sanie šlo nové lebo sa vydreli osky na klapkách Inak žiadne problémy neboli . Brat to ešte má, 2009 rv, do 110tkm nebol problém, spotreba oleja tak do 1L..., ale potom to začalo stúpať až to skončilo na 1L/2tkm, tak sa menila piestna sada, aj s ojnicami lebo staré nepasujú, popri tom rozvody, čerpadlo, + olejový servis, sviečky a tak, no a celé ho to stálo niečo nad 3t€ lol , ale po tejto "drobnej" oprave má cez 40tkm a neberie ani kvapku oleja. Kolísanie otáčok, trhanie motorom a podobné problémy sme s tým nemali, dokonca cievky pôvodné, ale zase sviečky sme menili po 40tkm, nie ako servis predpisuje po 90tkm. 2019 keď bol na STK nebol ani na emisnej problém, má tam asi 175tkm.

Napísané: 31.03.2020 16:31
od používateľa vratko21
neviem ci si to kupil ale tfsi a 2007 ma remen a je bez retaze .. retaz ma TSI .. inak ten motor TFSI nie je zly ja som snim spokojny iba jedina chybycka je ze tieto motori ako aj tsi zeru olej jednoducho su to olejnicky a musis pracidelne kontrolovat olej ..je to taka mala daň za ten to motor .. lebo napriklad 2,0tdi 125kw je hrozny motor a ten tfsi je opak toho tdi .. motor ide hladko ale ak ho chces trocha prevetrat a aby to tahalo musis ist do vysokych otacok a to ti treba uz cisternu :d :D :d :D :d :D :d :D