Strana 1 z 2

Skoda Octavia II RS

Napísané: 16.01.2020 18:40
od používateľa Loslamos
Dobrý deň ,
mám 3 problémy jedná sa o auto Octavia 2 RS 125 kw kód motora BMN , prvy je že auto po vypaľovani DPF ma celý čierny výfuk počas jazdy pokial nevypaluje DPF a očistím výfuk je krásny chrómový no po vypaľovani je ako uhlie a auto smrdí ako stará Avia ... Ďalší problém je že po prudkej akcelerácii za autom vyjde čierny dym ... EGR je čističke bolo cistene ...
No a posledný problém je nájsť dobrého mechanika v okoli Partizánskeho nakoľko som sa tam prisťahoval pred nedávnom ... A zatiaľ nemám dobré skúsenosti jeden sa bál ísť do výmeny hadice od turba k intercoleru ďalší mi vymenil predné tlmiče s uložením (Monr*e ) za 800€ a ešte k tomu vydržali neskutočných 3000km a nechcel mi uznať ani reklamáciu ... Ďakujem za rady ...

Napísané: 16.01.2020 18:53
od používateľa mhlavaty
Po vyčistení koncovky a opätovnom zanesení je na svete jedna istá informácia,filter je vadný,má prasklinu,proste je poškodený.Nepoškodený môže robiť sto problémov zo zaplnením a pod,ale nikdy nespôsobí špinavú zasadzenú koncovku. V tom je aj odpoveď na dym.
Aj charakter sparávania diferenčného tlaku vie hypotézu o poškodení potvrdiť,pretože správny filter má aj charakteristické tlaky.

Napísané: 17.01.2020 06:49
od používateľa jaster-83
treba najst dovod preco to dymi a to odstranit ako prve, ak len zalozis druhy filter tak ho znicis, smrt filtrov nebyva pricina ale dosledok nespravnej funcie samotneho motora

Napísané: 17.01.2020 12:07
od používateľa george2.5
...

Napísané: 17.01.2020 12:32
od používateľa mhlavaty
To sú potrebné prvé úkony,nepochybne.Ale ostáva v paltnosti že ak sa koncovka zanosí sadzami,znamená to netesný filter.Z princípu svojej konštrukcie filter nemôže prepustiť cez seba žiadnu čiastočku sadze,to proste tak je a treba o tom aj tak uvažovať,je to proste filter.Len preto pri dobre fungujúcich motoroch je koncovka aj pri niekoľko stotisíc km stále čistučká.

Napísané: 17.01.2020 12:51
od používateľa george2.5
...

Napísané: 17.01.2020 12:56
od používateľa mhlavaty
Plne s tým súhlasím.Ani výmena filtra nemusí spôsobiť že už od dnes ok. každopádne je filter rukojemníkom fungovania samotného motora.Ja s tým vaším poukazom na problematiku plne súhlasím

Re: Skoda Octavia II RS

Napísané: 17.01.2020 13:26
od používateľa braga
Loslamos napísal:Dobrý deň ,
mám 3 problémy jedná sa o auto Octavia 2 RS 125 kw kód motora BMN , prvy je že auto po vypaľovani DPF ma celý čierny výfuk počas jazdy pokial nevypaluje DPF a očistím výfuk je krásny chrómový no po vypaľovani je ako uhlie a auto smrdí ako stará Avia ... Ďalší problém je že po prudkej akcelerácii za autom vyjde čierny dym ... EGR je čističke bolo cistene ...
No a posledný problém je nájsť dobrého mechanika v okoli Partizánskeho nakoľko som sa tam prisťahoval pred nedávnom ... A zatiaľ nemám dobré skúsenosti jeden sa bál ísť do výmeny hadice od turba k intercoleru ďalší mi vymenil predné tlmiče s uložením (Monr*e ) za 800€ a ešte k tomu vydržali neskutočných 3000km a nechcel mi uznať ani reklamáciu ... Ďakujem za rady ...
k tomu prvem presne taketo veci sa diali na aute sice inej znacky ale to iste pricina prevrtany dpf filter softver povodny takze auto sa dookola snazilo regenerovat a vtedy vzdy smrad ako z avie a vyfuk cely zasraty okrem toho celkova spotreba o 1.5 litra vacsia ako normal -takze uvaha o predieravenom dpf alebo poskodenom je na mieste , k tym tlmicom kus monroe na Rs stoji 62 eur plus zlava pre servis -ale to je vyhoda servisu takze neberien do uvahy a ochrana manzeta 5 eur co cini zaokruhlene 70 eur kus krat 2 je 140 eur takze servis si v podstate vypytal 660 eur za pracu , odhad caa ked prezeniem max. 4 hod. tak hodina viac ako 160 eur na hodinu je viac ako chrapunske tam sa pohybuje mercedes triedy s

Napísané: 17.01.2020 14:42
od používateľa Loslamos
Okej skúsim dať zmerať tlaky DPF ďakujem za radu ... Našiel prasklinu po celej dĺžke na airboxe zo strany autobatérie snáď to môže robiť aj toto... A k tej cene práveže práca bola ocenená na 100€ ;) tj 5 mh... To ostatné bolo pribite na materiale ... No ale mám skúsenosť a už sa tam neukazem ... Ako auto som potreboval súrne opraviť ... Ale najviac ma mrzelo to že mesiac po montáži a prejdení 3000km mi neuznal reklamáciu..
To auto má už celkovo štve od kúpy čo je snáď pol roka do zadu som do neho vrazil asi 8000€ a stále som si myslel že už bude všetko v poriadku ale stále niečo nové

Napísané: 17.01.2020 16:17
od používateľa mhlavaty
airbox s tým nemá doslova nič,pretože prasklina je ešte pred bodom kde je váha vzduchu,teda nezasiahne do merania.Naopak tesný a upchatý filter vzduchu ten by dopad mal.
Ako cenu radšej neuvádzaj,pretože za 8 tisíc také auto pozlátim 18 karátovým zlatom.
Zase to vidím na paralelu = žena nerozozná debilného huja ani z 30 cm,ale chlap tiež nevidí že ten monterkový king pred ním je úplný blb

Napísané: 17.01.2020 17:51
od používateľa Loslamos
Do áut sa vôbec nevyznám ... Chodím na turnusy z Belgicka tie 2 týždne čo som doma väčšinou auto stojí v garáži u nejakého mechanika a ty stále niečo menia... Ja nemám dobré skúsenosti jeden mi menil brzdy zaúčtoval novú kapalinu všetko odvzdusnenie a ten druhý zistil že bol nejaký srub úplne zhnity a musela sa kupovať opravna sada a kapalina tiež samozrejme nebola vymenená ... A ešte k tomu že bol brzdový strmeň úplne povolený čo bol aj dôvod v Belgicku navštíviť servis lebo po ceste som počul pri prejazde nerovnosti akési cinkotanie akoby kľučkami ... Takže ja nemám vôbec dobré skúsenosti v poslednom čase preto aj môj tretí problém bol či niekto pozná seriózneho mechanika ...

Napísané: 17.01.2020 19:06
od používateľa wilz
Trocha od témy uvediem, ale podobne ako si mechanici hovoria že idú k nám peniaze, keď stojí pred bránou servisu nové MB-S alebo A8,
tak rovnako keď ty pristavíš auto do servisu a povieš im že ideš na 2 týždne do Belgicka, tak majú k tebe podobný vzťah.
Jedine že by si natrafil na morálne pevného poctivca, ale žiaľ takých je čím ďalej tým menej.

Napísané: 17.01.2020 20:06
od používateľa mhlavaty
To snáď nie.To by pán čo mi bez problémov zahlási že ide na tri mesiace do Švédska musel dopadnúť dosť zle.Dokonca to funguje v prospech zákazníka,pretože času je velmi velmi dosť,a tak sa pracuje v "pohodových časoch" ,vyplňuje sa čas kedy iná oprava stojí na dieloch a pod.To iba znižuje cenu práce,kedže to práve servisu max vyhovuje robiť to vtedy keď sa hodí

Napísané: 17.01.2020 20:12
od používateľa oco13
Milanko nezabúdaj , že nie si prototyp bežného mechanika. Na slovensku si jeden z zopár jednorožcov. lol

Napísané: 17.01.2020 21:27
od používateľa mhlavaty
Popravde si občas pripadám ako jednorožec z inej planéty,ale to bude polstoročím v remesle,proste taká generácia.Nie celkom sa hodíme do týchto časov