Strana 1 z 1

Skoda Octavia II - ESP + kontrolka motora

Napísané: 02.10.2019 20:38
od používateľa 1111jozef
Zdravím mám octavia II, 75kw plyn-benzin, RV 2010. Asi pred cca rokom nam zacalo auto robit problémy. Najprv sem tam co je raz za mesiac/dva teraz uz castejsie. Chybu vyhadzuje uplne nahodne. Robi to pri starte aj pri jazde na plyn(menej). S plynom sme boli v servise a tam je vsetko v poriadku. Problem nastava pri jazde kedy hocikedy vyskoci zavada na ESP rozsvieti sa kontrolka auto strati tah k tomu sa pridruzi aj kontrolka motora...niekedy to trva 3s niekedy aj niekolko minut kym to znova nabehne. Niekedy to nenabehne a robi to hluposti celu cestu. Samozrejme spravi to nahodne aj pri nastartovani kedy auto nabehne ale kape...ako keby siel na tri valce a znova vyskoci zavada na esp + sa rozsvieti kontrolka motora. Neviete poradit kde by mohol byt problem? Na diagnostike nam vyhodilo chybu P0491 system vhaneni sekundarniho vzduchu/nedostatecny prutok(rada1), P0351 zapalovaci civka, primarny/sekundarny obvod. V servise poradili aditivum na cistenie vstrekov, ze to moze byt pridrety vstrekovac...to som vyskusal v tom obdobi mi to nerobilo, mozno zrovna nahoda a potom to opat zacalo.

Napísané: 02.10.2019 22:53
od používateľa autolaik
nie je to nahodou EPC ?

@

Napísané: 02.10.2019 23:08
od používateľa 1111jozef
Nie, je to ESP

Re: Skoda Octavia II - ESP + kontrolka motora

Napísané: 03.10.2019 00:05
od používateľa wilz
1111jozef napísal: V servise poradili aditivum na cistenie vstrekov, ze to moze byt pridrety vstrekovac...to som vyskusal v tom obdobi mi to nerobilo, mozno zrovna nahoda a potom to opat zacalo.

A prečo si to aditívum neprídával ďalej ? Bolo ti ľúto tých pár desiatok centov na jedno tankovanie ?

Napísané: 03.10.2019 07:07
od používateľa avelmak
Netreba ziadne aditivum.Mas chybu v v cievke ako si aj pisal.Ci je to obvod,alebo samotna zapalovacia cievka uz neviem posudit cez pc.

Napísané: 03.10.2019 07:30
od používateľa 1111jozef
Aditívum som lial dlhsie - kedze bolo vsetko ok tak som usudil, ze netreba ze je to precistene. Lenze to bolo v tom obdobi ked to urobilo naozaj raz za cas. Zapalovacia cievka bola vymenena po tom co to vyhodilo na diagnostike aj s kablami ale ostalo to bez zmeny-chybu vyhadzuje dalej.

Napísané: 03.10.2019 11:47
od používateľa pacok
Aditiva su sprostost pre benzin.Jediny postup: skontrolovat na 12 kanali rozvody(28_87) musi byt.potom premerat tlaky.a ak by boli ok vymenit senzor na kluke.ten neria uhlove zrychlenie.a aj ked sa zmes odpali nezachyti to senzor.a az po tychto overenych ukonoch patrat dalej.Verim ale ze mas tlaky na hovno bordel sa dostava do valca a nezhori zmes pri chudobnej praci.ten zlaty plyn.

Napísané: 03.10.2019 12:22
od používateľa mhlavaty
Schopnosť aditíva sa nesmie preceňovať.Tie benzinové určené do palív sú plus mínus udržiavacie,z bonusom zlepšiť niektoré vlastnosti paliva často vysoko nad prémiové..Vstrekovače u dieslu aj benzínu treba vyčistiť naplno a intenzívne,operácia a nie hašlerky,až potom ten stav udržiavať hašlerkami.Ono síce väčšia dávka v minime paliva občas citeľne zlepší stav,ale to sú stavy značne zlé a vyliečené je to asi v zmysle...ešte sa dusím,ale už aspoň dýcham.

Napísané: 22.10.2019 16:54
od používateľa 1111jozef
Tak nakoniec bol naozaj problem v tej cievke aj vymenenej. Bolo mi odporucane tam dat zn. Bosch a vymenit sviecky. Od vymeny zatial klud auto ide ako ma.