Strana 1 z 1

Napísané: 14.04.2019 11:34
od používateľa seven549
ak to slo von s tym tak aj spat musi ist.treba si zavolat dalsie pomocne ruky.alebo zavesit kladku,retaz a pojde to.

Napísané: 14.04.2019 12:10
od používateľa delong
Presne tak ak to išlo von musí aj dnu. Ak si nepoužil násilie pri vyberaní tak aj dnu to musí ísť . Pri montáži treba ale byť opatrnejší , môže sa pod hlavu dostať niečo (napr káblovanie) a pri doťahovaní problém .

Takéto operácie sa robia dobre dvom . Viac rúk viac oči .

Napísané: 14.04.2019 12:27
od používateľa mhlavaty

Napísané: 14.04.2019 20:23
od používateľa laco1871
On nepotrebuje vedieť AKO to uchytiť na hák zdvihacieho zariadenia...

Zrejme mu niečo VADÍ ZBOKU a tá hlava nemože sadnuť na šróby

Napísané: 14.04.2019 20:40
od používateľa laco1871
Je zaujimave, že ked je motor uložený priečne, tak ten priestor je tam vypočítaný doslova na milimetre, aby sa dala robiť nejaká udržba alebo opravy a nemusel sa robiť opačný postup montáže v automobilke , vybratie motora , alebo odobranie karoserie od podvozku...

Napísané: 14.04.2019 20:43
od používateľa seven549
laco1871 napísal:On nepotrebuje vedieť AKO to uchytiť na hák zdvihacieho zariadenia...

Zrejme mu niečo VADÍ ZBOKU a tá hlava nemože sadnuť na šróby
nikto nepisal ze on ma hak alebo to visi na retazi gurtni podla popisu s tym bojoval sam.

Napísané: 14.04.2019 20:49
od používateľa seven549
u niektorych aut to je tak odjakziva ak chces napr vymenit u fiat bravo z roku 2000 2.0 hgt rozvody motor ide von.normalka do hodky je to dole ak mas vybavenie.ja co som mal e46 coupe radovy slaby 2.0i 6 valec chcel som vymenit spojku ani za svet nasadit kluc torx orech v stredovom tuneli na horne sroby tak som to dal cele s motorom von bez demontaze predneho cela.lenze okolo toho mi trebalo dalsich 2 ludi.proste nasikmo sa to cele vytiahlo a vlozilo naspat :2f93: autozdvihak som v tedy este nemal.

okolo toho sa uz aj pocistilo co bolo spinave vymenili nejake ine veci aj sroby na vyfukovych zvodoch jajaj ak je motor vonku lepsie sa to robi.