Strana 1 z 1

Skoda Octavia - chladiaca kvapalina

Napísané: 17.05.2018 18:43
od používateľa Gabriel607
Zdravím, mám Octaviu 2 1,9tdi 77kw a mám taký problém že keď naplním vyrovnávaciu nádrž chladiacej kvapaliny po rysku max a prejdem cca 150 až 300 km začne mi svietiť kontrolka chladiacej kvapaliny po otvorení kapoty zistím že je málo vody, vodu dolejeme zase po rysku max a jazdím dalej. Po niekoľkých kilometroch cca 100 až 200 skontrolujeme hladinu a zistím že vyrovnávacia nádržkach je úplne plná a po otvorení mi vytlačí vodu von nechám tam čo ostane a zase začína opisovaný problém od začiatku. Prosím poraďte čo to môže byť?!

Napísané: 17.05.2018 18:52
od používateľa bajo777
tlakuje ti spaliny do vody, prasknuta hlava, alebo tesnenie :41c2:

Napísané: 17.05.2018 19:00
od používateľa Gabriel607
Ďakujem budem stým musieť ísť do servisu ak je to tá hlava.

Napísané: 17.05.2018 19:07
od používateľa bajo777
musis iba umret...mne to je jedno, kludne takto jazdi dalej

Napísané: 19.05.2018 12:02
od používateľa seven549
ak si to vies spravit sam nemusis do servisu.ale hlava valcov musi dole a pozriet ci tesnenie alebo praskla.cim skor tym lepsie cim viac to budes takto prehrievat tym viac skody si narobis.ak stym jazdis dlho treba aj semeringy na ventiloch pomenit.hlavu bude treba dat na tlakovu skusku a zrovnat.ziadna domace opravy merania na stole daj to do firmy ktore repasuju tie hlavy ak to odflaknes vrati sa ti to do 10000km.docasne pomoze vybrat termostat motor bude jazdit studeny a nebude tlakovat vodu.

Napísané: 19.05.2018 16:56
od používateľa wilz
Tak v tomto prípade by som si určite pred tým než budem dávať dole hlavu z motora, dal urobiť test na prítomnosť CO2 v chladiacej kvapaline.

Napísané: 19.05.2018 21:49
od používateľa Gabriel607
Ten test robia v servisoch? Akým spôsobom sa to robí? Poprípade vie niekto poradiť že v Nitre alebo okolí či to niekto robí?

Napísané: 19.05.2018 23:58
od používateľa benky71
ahoj,pred mesiacom som riesil podobny priznak,straty vody a tlakovanie expanzky na golfe 4 1.6 benzine.Uz som bol v tom ze hlava alebo tesnenie.Mal som prasklinu na plastovej trubke od motora.Raz to tlakovalo,raz sa stracala voda.Skus predtym ako das dole hlavu natlakovat system cez expanzku.Aspon zistis ci nemas podobne co ja.Ta prasklina bola na plastovej trubke co ide priamo od motora,bola na nej prasklina ktora pri studenom motore netiekla,pri teplom ano.Na volnobeh nebolo vobec vidiet ze tecie,az ked sa zvysil tlak v systeme.

Napísané: 20.05.2018 09:49
od používateľa Gabriel607
Lenže umňa je zaujímavé to že tá voda raz zmizne,dolejem a potom sa objaví aj tá stratená voda a nádržka je potom úplne plná.