Strana 1 z 1

Skoda Felicia 1.9D - nízke otáčky

Napísané: 14.05.2018 19:11
od používateľa rene36
Čaute...niekto radu?...otačky felicie mám po naštartovaní v norme niečo malinko po 1tisic...no však po minutie státia na volnobehu klesnú otáčky a ostanú už tak aj po dlhšej jazde
Obrázok: https://drive.google.com/open?id=1T8uQe ... zzgB-oGcio

Napísané: 14.05.2018 23:05
od používateľa flyte
Nevidim tam ziaden problem. Zohriaty motor ma nizsie volnobezne otacky ako studeny. A je uplne jedno ci Felda alebo ine auto.

Napísané: 15.05.2018 06:19
od používateľa hjundai
máš tam problém.... 18:57 a červená kontrolka ti svieti... to ti nevadí? :zga28:

Napísané: 15.05.2018 07:15
od používateľa fkk
@rene36 to je tvoje prvé auto? Približne 700 rpm na voľnobehu je úplne OK, problém by som skorej videl ak by to ostalo cez 1000 a nekleslo to.

Napísané: 15.05.2018 11:41
od používateľa easyridersvk
na ropaku je to ok. a este staromodny k tomu... :d :D

Napísané: 15.05.2018 11:49
od používateľa tuninka
Otacky mas uplne v medziach normy.... otacky su nizke len vtedy ak uz ti auto zdochyna

Napísané: 15.05.2018 13:10
od používateľa guide19
Po nastartovani ti sytic drzi otacky na cca 1000-1050 po cca troch minutach sa sytic vypne a volnobezne otacky klesnu na cca 850-900.presne cisla neoamatam. Normalne chovanie. 700 otacok pre dizlovu feldu je menej ako by malo byt. Pozrel som vsak obr. A tie otacky mas vazne nizke. Normslne by to malo byt tsk ani nie do pol centimetra pod 1000. Ta kontrolka je rucna brzda.

Napísané: 15.05.2018 22:09
od používateľa bandit97
hjundai napísal:máš tam problém.... 18:57 a červená kontrolka ti svieti... to ti nevadí? :zga28:
Tebe pred 7mou vecer kontrolka rucnej nezvykne svietit? Co to mas za auto?! :41c2:

Otacky na naftovu Feliciu ozaj nizke su... Su aspon stabilne alebo kolisu?

Napísané: 16.05.2018 09:33
od používateľa dekarbon
mozem sa prosim spytat lebo nikdy to neviem.viem že toto sparavnie že po naštartovaní aj moje nove auto si drží zvýšené otáčky to je všetko ok aj seat ibiza čo mám to robi keď je motor studený ale stále nechápem princípu.Prečo je pri studenom motore potrebvný vlastne ten sytič? ako ano možno je odpoveď aby s amotor rýchlejšie zohrial alee veď kludne by to mohlo byť tak že ten sytič by vobec nezvyšoval otáčky len mtoor by s adlhšie zohrieval.. a to tak velmi vadí keď by motor nabehol bez zvýšenbých otáčok? že akonahle naštartuje tak rovno si začne držať tých 750-850/min a proste dlhšie by sa zohrieval?mne by to nevadilo.tak dlhšie by som išiel optarnejšie to neva či?

Napísané: 16.05.2018 09:55
od používateľa guide19
teraz ti nerozumiem. Chces zrusit sytic alebo poriesit velmi nizke otacky na volnobehu?

Napísané: 17.05.2018 07:07
od používateľa VLADY
Sytič je časť karburátora ktorá môže byť ovládaná tiahlom a páčkou z miesta vodiča, alebo nejakým termostatickým členom ktorý sníma teplotu nasávaného vzduchu alebo chladiacej kvapaliny v motore. A toto zariadenie slúži na obohatenie palivovej zmesy pri studenom motore - keď je horšie odparovanie paliva a teda palivová zmes by bola chudobná a motor by mal malý výkon respektíve by neudržal ani volnobežné otáčky. Na diesli a vtrekovacom čerpadle je to riešené tiež cez termostatický člen. Pri elektronických systémoch či už diesel alebo benzín na to slúžia snímače teploty a podla nich si to RJ riadi sama respektíve signál z čidiel teploty zasahuje do výpočtu neustále počas celeho času chodu motora.