Strana 1 z 2

Skoda Yeti 2.0 tdi CR - necirkuluje vodu

Napísané: 02.03.2018 19:21
od používateľa laco321
Zdravim,mam skoda yeti 2.0tdi 103kw,mam problem stym,ze mi necirkuluje voda.hadice su studene aj voda v nadrzke.z chladica ide von tepla voda no nevracia sa do nadrzky.auto fuka teplo pri malej rychlosti no pri vyssej uz fuka studeny vzduch.teplotu mam na 90,auto sa neprehrieva.

Napísané: 03.03.2018 01:04
od používateľa seven549
keby necirkulovala tak by sa to prehrialo.ona cirkuluje az ked sa jej chce.studena nebude.mal si niekedy predtym dizel?ved ten sa pri -10 nezahreje ani na dialnici.u mna ani po 200km jazde na dialnici 130tkou expanska je stale studena.a treba na ovladani dat teplo na max.pri -18 som mal ohrev sedaciek na polovicu kurenie na max teplota podla budika 90 celzia a v dizli 2.2 tdci co ma interier v kozi bola zima este aj v bunde som soferoval.

Napísané: 03.03.2018 03:28
od používateľa laco321
No necirkuluje.lebo som odpojil hadicky ktore vracaju vodu do nadrzky a nic nešlo.ked stoji na mieste auto fúka teplo a ked idem cca 80 a viac zacne fúkat zimny vzduch.mam aj sharan tdi tam vsetky hadice teple aj voda v nadrzke.

Napísané: 03.03.2018 09:10
od používateľa heglasv
Automat ci manual r.v ?

Napísané: 03.03.2018 10:32
od používateľa undertaker007
seven549 napísal:keby necirkulovala tak by sa to prehrialo.ona cirkuluje az ked sa jej chce.studena nebude.mal si niekedy predtym dizel?ved ten sa pri -10 nezahreje ani na dialnici.u mna ani po 200km jazde na dialnici 130tkou expanska je stale studena.a treba na ovladani dat teplo na max.pri -18 som mal ohrev sedaciek na polovicu kurenie na max teplota podla budika 90 celzia a v dizli 2.2 tdci co ma interier v kozi bola zima este aj v bunde som soferoval.
Pfúú....

Mám Subaru Outback 3.0 H6 (benzín) a Opel Omega 2.5TD (diesel).
Obe majú automatickú klímu a ani jednej sa nechytám. Raz, prvý krát, som to nastavil na 22°C a smer fúkania na AUTO a odvtedy ma to nezaujíma.
Obe autá po naštartovaní nezačnú fúkať nič nikam, kým nevypočítajú, že sú schopné urobiť to, čo žiadam.
Opel (diesel) začne naplno fúkať teplý vzduch dokonca skôr, ako Subaru (benzín). Vykúrené majú zhruba za rovnako dlhú dobu, teda uberú z intenzity fúkania a zväčša aj zmenia smer fúkania vzduchu.
Opel (diesel) má aj pri vonkajšej teplote -10°C po 15-minútovej jazde (15 kilometrov) na dotyk teplé všetky hadice, expanznú nádobku v ktorej dokonca v prípade Opla voda necirkuluje, chladič, vrch motora (veko vačkovej hriadele a celé sacie potrubie).
Samozrejme, pri takejto jazde a takejto teplote nie je motor dokonale celý zohriaty. Už po 30-minútovom státí a znovu naštartovaní motora je ručička teploty vody úplne dole. Vystúpa ale výrazne rýchlejšie.

Napísané: 03.03.2018 11:49
od používateľa easyridersvk
ak ma automaticku klimu ma asi aj elektricky predohrev vody. mozno v nom prdly zhavice.

Napísané: 03.03.2018 14:32
od používateľa laco321
je to manual,klima digitalna aj webasto ma.webasto zapne aj dymi ale nehreje.

Napísané: 03.03.2018 14:43
od používateľa bjbbobek
Diagnostika a overit klapky kurenia.

Napísané: 03.03.2018 14:54
od používateľa laco321
ale preco mi necirkuluje vodu.a motor CR ma ist v zime na 1000 otacok ale mne ide na 850 ako v lete

Napísané: 03.03.2018 15:07
od používateľa undertaker007
Táto téma je od začiatku plná absolútnych blbostí...

Jeden Ford, ktorý je studený aj po 220km dlhej ceste vkuse po diaľnici diaľničnou rýchlosťou a jedna Škoda Ye#eti, ktorá nekúri a je plná zlých záverov...

Odkiaľ si vzal, že motor CR má ísť v zime na 1000 otáčkach?
Opäť príklad na mojich autách.
Opel (diesel) - letný teplý voľnobeh: 650ot./min.
Opel (diesel) - ranný štart v -36°C: 1400ot./min.
Opel (diesel) - voľnobeh po jazde 100km po diaľnici pri teplote -22°C: 650ot./min.
Subaru (benzín) - letný teplý voľnobeh: niekde okolo 600ot./min.
Subaru (benzín) - ranný štart v -18°C: dobrých 60 sekúnd 1600ot./min., postupné klesanie k 1000ot. min. a po jazde zatiaľ neviem ako dlhej 600ot./min.

Ďalej - ako si zistil, že voda necirkuluje? Ak si to naozaj nejak zistil, na aute nejazdi!!! Ak voda necirkuluje, časť motora s najväčším odpadovým teplom sa prehreje, aj keď bude zvyšok studený...

Je expanzná nádobka súčasťou chladiaceho okruhu, že ňou má kvapalina pretekať?
Oplu idú z expanznej nádobky 2 hadice, napriek tomu nádobkou kvapalina nepreteká!

Okruh je určite bez vzduchu? Nevidia snímače HVAC jednotky blbosti?
Mne osobne príde zvláštne, že zo začiatku kúri, potom nie.

Ostatné kvapaliny sú v poriadku? Bez nečistôt, bez vecí čo v nich nemajú byť (vzduch vo vode), nezmiešané, neunikajú?

Toto všetko treba pozisťovať a omnoho viac.

Diagnostika taktiež, samozrejme...

Absolútne nesúhlasím s postupom, čo som mal pokazené ja budeš mať aj ty, ale jedno občas nekúriace auto som riešil, skoro som zošedivel. Tak malá, ale predsa - prasklina v bloku motora. Nič neunikalo, nič neubúdalo, jediné dva prejavy boli občas slabé kúrenie a niekedy, najmä v prudšej zákrute palubák nachvíľku zahlásil málo kvapaliny v chladiacom okruhu. Po okamžitom zastavení a kontrole - kvapaliny bez zmeny stavu.

To len ako príklad - tebe evidentne už WEBASTO nepracuje, takže merať, hľadať

P.S.: # ∈ {b}

Napísané: 03.03.2018 15:17
od používateľa karool
seven549 napísal:keby necirkulovala tak by sa to prehrialo.ona cirkuluje az ked sa jej chce.studena nebude.mal si niekedy predtym dizel?ved ten sa pri -10 nezahreje ani na dialnici.u mna ani po 200km jazde na dialnici 130tkou expanska je stale studena.a treba na ovladani dat teplo na max.pri -18 som mal ohrev sedaciek na polovicu kurenie na max teplota podla budika 90 celzia a v dizli 2.2 tdci co ma interier v kozi bola zima este aj v bunde som soferoval.
na tvojom aute je nieco zle

Napísané: 03.03.2018 16:50
od používateľa seven549
to ano.dizel na rusku zimu neni.do -10 pohoda ale pod -15 to je katastrofa.

Napísané: 03.03.2018 16:59
od používateľa seven549
undertaker007 napísal:
Pfúú....

Mám Subaru Outback 3.0 H6 (benzín) a Opel Omega 2.5TD (diesel).
Obe majú automatickú klímu a ani jednej sa nechytám. Raz, prvý krát, som to nastavil na 22°C a smer fúkania na AUTO a odvtedy ma to nezaujíma.
Obe autá po naštartovaní nezačnú fúkať nič nikam, kým nevypočítajú, že sú schopné urobiť to, čo žiadam.
[/quote]


a prave preto v zime uzivam econ.mne treba aby sa okna nezarosovali a v tedy je ta automatika nanic.jesen zima jaro stale mam zapnuty ofuk celneho.autonmatika jedine leto s klimou.

Napísané: 03.03.2018 18:39
od používateľa wilz
seven, ale veď funkciu econ treba v zime používať prednostne hlavne kvôli tomu, že vtedy nebeží kompresor klimy.
Je úplne zbytočne ho v zime drať, keď treba v kabíne teplý vzduch.
Kompresor v zime zapnúť len vtedy, keď treba vysušiť vzduch v kabíne, pri nastavenej vnútornej cirkulácii vzduchu.

Napísané: 03.03.2018 18:52
od používateľa braga
dnes bolo rano -12 st. mercedes 200cdi po jazde caa 16km co mam do prace bol motor zohriaty na 90 st. , nebolo ziadne vytacanie rano prazdne cesty takze nijake zbytocne kolony , 5 dni spat bolo -19 st. taky isty pribeh takze seven opat pise svoje historky a ak ide 200km po dialnici a nezohreje motor nieco nema v poriadku