Skoda Felicia 1,9 d - výmena vstrekovacích trysiek
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 18
- Dátum registrácie: 05.09.2012 09:16 Zdieľať na Facebook
Skoda Felicia 1,9 d - výmena vstrekovacích trysiek
Zdravím Pánové.
Rád by som vymenil vstrekovače na diesel felde. Preto by som sa rád informoval ako na to. Je to len komôrkový hladký diesel, tak preto sa pýtam, či stačí odpojiť trubky, vstrek vykrútiť von a dať nový, alebo sa musí nejak nastaviť a pod.
Vonku je ešte relatívne teplo, motor štartuje typu: nažhavím, otočím kľúčom a motor beží okamžite. Lenže felda tam má ten sytič, ktorý by mal pri studenom motore dvihnúť otáčky na 1050, no ono tie otačky ma po štarte, ale len asi na 2-3 sekundy, potom otáčky klesnú na klasických 900 a motor vydáva rachot typu: TUF TUF TUF TUF v takých sekundových intervaloch, trasnie s nim a pod, z výfuku ide nejaký bielý dym (aj keď s prímesou by som povedal aj modrej sem tam čiernej, no prevažne biely)
Keďže nechcem aby takto motor so sebou triasol a dymil, tak mu pri štarte plynom podržím otáčky na tých 1050. Vtedy motor beží pekne, kultivovane, z výfuku žiaden dym. Po 10 sek. ho nechám nech ide na voľnobeh tých 900 otáčok a už je dobre. Takže po zahriati je na tom motor dobre. Motor za bežnej jazdy na čierno nedymí.
Domnievam sa správne, že to budú vstrekovače? Zvládnem ich vymeniť s bežným "šrubovákom" čo nájdem doma?
Diky za odpovede
Aj keď mám ešte jednú otázku ohľadom serva. Raz mi tlačí volant na jednú stranu potom za na druhú. Pustím volant a auto uteká buď v ľavo, alebo pravo. Potom niekedy ide pekne rovno. Stáva sa to málo kedy, no je to niečo akokeby servo raz tlačilo viac na jednú stranu ako na druhú.
Oleja je dosť a nápravy sú OK
Rád by som vymenil vstrekovače na diesel felde. Preto by som sa rád informoval ako na to. Je to len komôrkový hladký diesel, tak preto sa pýtam, či stačí odpojiť trubky, vstrek vykrútiť von a dať nový, alebo sa musí nejak nastaviť a pod.
Vonku je ešte relatívne teplo, motor štartuje typu: nažhavím, otočím kľúčom a motor beží okamžite. Lenže felda tam má ten sytič, ktorý by mal pri studenom motore dvihnúť otáčky na 1050, no ono tie otačky ma po štarte, ale len asi na 2-3 sekundy, potom otáčky klesnú na klasických 900 a motor vydáva rachot typu: TUF TUF TUF TUF v takých sekundových intervaloch, trasnie s nim a pod, z výfuku ide nejaký bielý dym (aj keď s prímesou by som povedal aj modrej sem tam čiernej, no prevažne biely)
Keďže nechcem aby takto motor so sebou triasol a dymil, tak mu pri štarte plynom podržím otáčky na tých 1050. Vtedy motor beží pekne, kultivovane, z výfuku žiaden dym. Po 10 sek. ho nechám nech ide na voľnobeh tých 900 otáčok a už je dobre. Takže po zahriati je na tom motor dobre. Motor za bežnej jazdy na čierno nedymí.
Domnievam sa správne, že to budú vstrekovače? Zvládnem ich vymeniť s bežným "šrubovákom" čo nájdem doma?
Diky za odpovede
Aj keď mám ešte jednú otázku ohľadom serva. Raz mi tlačí volant na jednú stranu potom za na druhú. Pustím volant a auto uteká buď v ľavo, alebo pravo. Potom niekedy ide pekne rovno. Stáva sa to málo kedy, no je to niečo akokeby servo raz tlačilo viac na jednú stranu ako na druhú.
Oleja je dosť a nápravy sú OK
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24918
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
Do trysiek sa nechytaj,jednak ich je nutné odtlakovať,po výmene špičiek to samé,potrebuješ po výmene vymeniť automaticky žiarove podložky aj medené podložky čo sú pod vstrekmi.na nastavenie tlaku potrebuješ kalibrované podložky ktorými sa nastavuje potrebný tlak.
Podľa popisu by som hladal skôr chybu v tom prečo nefunguje presuvník a otáčky nepodvyhne.
Náprava možno v poriadky je ale skôr nie.Mnoho ľudí nemá potuchy ako zistiť vôlu napr na otočnom čape ramena.Vplyv na takéto správanie má možno ešte väčší zadná náprava a kontrola profilu dezénu pneu tiež utečie pozornosti.Auto sa správa akoby malo ešte jedného vodiča čo si robí čo chce.
Podľa popisu by som hladal skôr chybu v tom prečo nefunguje presuvník a otáčky nepodvyhne.
Náprava možno v poriadky je ale skôr nie.Mnoho ľudí nemá potuchy ako zistiť vôlu napr na otočnom čape ramena.Vplyv na takéto správanie má možno ešte väčší zadná náprava a kontrola profilu dezénu pneu tiež utečie pozornosti.Auto sa správa akoby malo ešte jedného vodiča čo si robí čo chce.
-
- Príspevky: 18
- Dátum registrácie: 05.09.2012 09:16 Zdieľať na Facebook
Dik za info.
Čo sa týka nápravy, tak tá je určite dobrá, keďže som na nej menil spodné čepy a takisto aj čepy riadenia. Auto bolo na geometrii. Pneu sú ročné, nemajú veľa km. Ono sa to prejaví ťahaním do strán, najčastejšie do prava, musím chytiť volant a držať ho ak chcem ísť rovno. Preto som sa len tak okrajovo pýtal na to servo, či sa nejak nenastavuje, alebo nejaké tesnenia, alebo neviem no. Nechajme to tak asi.
Dakujem.
Čo sa týka nápravy, tak tá je určite dobrá, keďže som na nej menil spodné čepy a takisto aj čepy riadenia. Auto bolo na geometrii. Pneu sú ročné, nemajú veľa km. Ono sa to prejaví ťahaním do strán, najčastejšie do prava, musím chytiť volant a držať ho ak chcem ísť rovno. Preto som sa len tak okrajovo pýtal na to servo, či sa nejak nenastavuje, alebo nejaké tesnenia, alebo neviem no. Nechajme to tak asi.
Dakujem.
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24918
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 27
- Dátum registrácie: 03.06.2018 18:10 Zdieľať na Facebook
Re: Skoda Felicia 1,9 d - výmena vstrekovacích trysiek
Zdravim, mam s tymto istym motorom ten isty problem. Vyriesili ste ten problem toho dymenia a otacok?
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 19 neregistrovaných