Strana 7 z 9

_

Napísané: 31.07.2011 21:43
od používateľa cicmanec
Lebo Euro5? :41c2:

A 1,6 TDI bude určite alternatíva pre niekoho kto sa pozerá po 170 koňovej eReSe...

Napísané: 31.07.2011 21:55
od používateľa biker610i
Stano a nerozmyslal si teda aj nad motorom 1.9 TDi? je sice o cosi slabsi ako 2.0 TDi ale omnoho spolahlivejsi

Napísané: 31.07.2011 22:07
od používateľa mp3turbo
inštantnú vodu. Proste vodu v prášku - zaleješ vodou a máš vodu.


... sportove auto s pohananou prednou napravou. No iste.



biki : pokrok. Vola sa to pokrok. Vies co to slovo znamena ?

Napísané: 31.07.2011 23:41
od používateľa biker610i
hej viem, pokrok ktory stoji za velke h.....

Napísané: 01.08.2011 21:36
od používateľa jajo16
Takže,prispejem aj ja niečim.
Stále som sníval o Rs. Moja prvá octavia bola 1.8 20v ,celkom slušne vozenie,no bez turba viete o com.Náklady len potrobne pre jazdu.Dal som si tam plyn a jazdil som cca 200000 km.
A potom prislo rozhodnutie Rs2 ,samozrejme modry sedan benzin.Aj som si ju rezervoval v Nemecku. A potom prisla osudova chyba,kupil som 2,0tdi PD. Po vymene vstrekov,co bolo po kamaradskej cene cca 1500 eur uz len trpnem co bude dalej. Bojim sa natankovat obycajnu naftu,takze radsej evo cca 20 centov viac na liter. A ked mi niekto este raz povie ako su naftaky usporne tak ho vysmejem... Toto bol moj posledny diesel a netika sa to len 2,0tdi pd napr. AUDI 3,0 tdi ma tiez FAP a kazdy kto ma tento zazracni filter pevnych castic vie co je to za kuleha. Takze vysoky vykon a male emisie to u diesloch nejde do kopy. A este k vykonu,mam v Rs nacipovanich 200ps a 420Nm krutak ,cize ked sa prizabudnem pri pohynani tak sa zacne chviet az cela palubovka.proste to predna naprava nestiha...

Napísané: 02.08.2011 21:19
od používateľa Roberbo
Je to tak, ako to je.. u RS s motorom BMN maju uz tkz. pokus o modulovany vstrek cez to piezoelektricke ovladanie vstrekovacov a tie tlaky su tam fakt vysoke ...az cez 210Mpa... a na zastaraly PD system je to uz moc..Ono je to vsetko parada, pokial to funguje, len prax ukazuje, ze ohladne tejto technologie je to vsetko v tejto kombinacii uz na hrane svojich moznosti a preto sa to aj kazi.. Kludne to zacne aj na tych dosedacich na plochach na hlave podfukovat atd...a potom je to uz problem nad problem a auto chodi od jedneho servisu k druhemu..a nikto nevie, co s tym autom vlastne je..a zacina kolotoc pre vymienacov dielov., nez sa na to pride, hlava je uz vymlatena, len medzitym je uz okolo motora vsetko vymene a peniaze su v prdeli..
Na DPF som v predchadzajucom prispevku aj zabudol, tiez kapitola sama o sebe, ten prvy rocnik tam ma problem aj s original softom...

Ohladne predchadzajuceho prispevku -motor BKD, len upresnim (kedze som ho uz spomenul), tento motor nema piezo-ovladanie a nema ani DPF, ma rovnaku hlavu, bez vacky a maju spolocne to, ze nemaju tu problemovu 6hrannu hriadelku mazania a vyvazovacie hriadele..

Napísané: 03.08.2011 08:32
od používateľa bbbr
jajo16 napísal: Bojim sa natankovat obycajnu naftu,takze radsej evo cca 20 centov viac na liter.
Ak si myslíš, že práve toto tvoj motor vytrhne z biedy, tak to rob aj naďalej.

_

Napísané: 03.08.2011 08:36
od používateľa cicmanec
Viera dokáže robiť zázraky...

Napísané: 03.08.2011 21:22
od používateľa jajo16
bbbr napísal:
jajo16 napísal: Bojim sa natankovat obycajnu naftu,takze radsej evo cca 20 centov viac na liter.
Ak si myslíš, že práve toto tvoj motor vytrhne z biedy, tak to rob aj naďalej.
Nemyslim ze lepsia nafta pomoze motoru ,ale vstrekom urcite.
Cim menej siri tym lepsie, aspon myslim.

Aky motor

Napísané: 30.03.2012 14:59
od používateľa teebeetibko
Chalani tak aky motor teda do tejto skodesky?bosch ci Cr?

Napísané: 30.03.2012 15:09
od používateľa bbbr
Prečítal si si celú tému? Ešte stále chceš 2.0 TDI?

Napísané: 13.04.2012 08:56
od používateľa juraj351
je to sice star tema a citam ju trosku neskoro ale neda mi nereagovat ako tu vsetci odcudzujete diesel a ze 2,0TDI su sroty ano boli to story rv.2005 typ BKD praskali hlavy asi jedina zavada co bola neak zvlast riesena RS TDI ano bral by som osobne typ motoru BMN choroba je ze odchadzaju vstreky co uz siemens to nezvladol menia sa za BOSCH pokial ma auto vedenu servisku v autorizaku bola to uznana vyrobna vada tusim ze maju zaruku na 300tis. km ale to by so trepal neviem na 100% cize ja osobne by som bral TDI spotreba super a tie malickosti okolo toho ako spojka atd. jasne odchadza to ako na kazdom aute niekde skor niekde neskor ked chce niekto auto bez investicie nech su kupi bicykel :) dalsia vec plyn v RS-ke??? ani zadarmo naco kupovat potom RS nie ?? ked benzin a chcem sa vyblaznit tak ano prve modely typ motora BWA poctivy 2liter s vykonom 200PS je pekna palba ale spotreba :( noo pomlcim 98 ide velmi rychlo z nadrze s takym autom sa neda jazdit pomaly :P viem o com hovorim mesto som pod 9l nedostal ani ked som jazdil s tempomatom na 50-ke. ked benzin tak novy model motor CCZA s EGR-kom a vsetkymi tymi uspornymi srackami ktore brzdia vykon a jazdi na 95-ku :D smiesne co skoda penazi za RS-ku ale zas benzin ma tocak 280Nm a diesel 350Nm co bude asi silnejsie ?? :) no tolko moj nazor ale ako hovorim je to neskoro a dotycny pan uz isto brazdi SK cesty na neakej tej terezke :D

_

Napísané: 13.04.2012 10:17
od používateľa cicmanec
juraj351 napísal:dalsia vec plyn v RS-ke??? ani zadarmo naco kupovat potom RS nie ??

ked benzin a chcem sa vyblaznit tak ano prve modely typ motora BWA poctivy 2liter s vykonom 200PS je pekna palba ale spotreba noo pomlcim 98 ide velmi rychlo z nadrze s takym autom sa neda jazdit pomaly
Tak veru, len si ty pekne zostaň pri benzíne a 1,60 za liter... :angry:

Napísané: 13.04.2012 11:24
od používateľa mp3turbo
>> rv.2005 typ BKD praskali hlavy asi jedina zavada

Juri, to si toho malo videl na 2.0tdi.





>> benzin ma tocak 280Nm a diesel 350Nm co bude asi silnejsie ??

no, co bude ? Benzin 280Nm na 6000rpm alebo diesel 400Nm na 2100rpm ? Co bude silnejsie a co bude mat vacsiu akceleraciu samozrejme s podmienkou rovnakeho odprevodovania, rovnakeho diferencialu (koncovy prevod v prevodovke), rovnakych kolies, hmotnosti auta, rozlozenia hmotnosti, odporu vzduchu atd ? Cize uplne identicke auto akurat benzin versus diesel s uvedenymi parametrami... samozrejme znaly sofer za volantom.

co bude silnejsie a co bude mat vacsie zrychlenie ?

Napísané: 13.04.2012 16:08
od používateľa juraj351
tak vies ked si zobres ci tankujes benzin za 1,6 € alebo naftu za 1,5€ nieje az taky rozdiel

mp3turbo
ono jasne ze neviem vsetko priznam sa nikdy som koncernove auto VW s 2,0TDi nemal co sa.tyka uspornej jazdy vzdy som siahol po 1,9 otom potom tie zavady bolo myslene zo okolo toho bol najvacsi rozruch ale ako som pisal nieje auto ktore sa nekazi bohuzial vsetko sa opotrebuvava.
a co sa tyka toho porovnania co bude silnejsie presne ako pises ale ja som skor myslel silu ako taku nie rychlost jasne ze benzin ne sviznejsi ale podla mma ck sa tyka tahu tak diesel o dost na pred.