Škoda Felicia nepravidelné otáčky

Diskusia ohľadne vozidiel značky Škoda

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

dataman
Príspevky: 1229
Dátum registrácie: 12.11.2004 10:50
Bydlisko: NM015
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa dataman »

čítaj chlapec moj...
pôvodný motor bol monovstrek a dal sa tam motor ktorý bol MPI...
samozrejme že sa celé sanie a vstrek dal zpôvodného motora.
komu by sa chcelo prehadzovať kabeláž s RJ?
taktiež viem že monovstrek má rozdelovač a MPI nie...
ale žeby monovstrek nemal škrtiacu klapku, tak to je pre mňa novinka.
to si na to ako prišiel?
tak potom som asi slepý alebo mám halucinácie ked ju tam vidím...

tonot napísal:
Dataman, očividne v tom jasno nemáš, pretože mpi má škrtiacu klapku a zapalovaciu lištu, jednobod má rozdelovač. Tak tam nahoď ten zotrvák a sanie z tvojej jednobodovky a máš to. A to že sú tie motory vizuálne identické dokonca s favom, je hádam každému jasné, aj keď odlišnosti sú. A nabudúce láskavo napíš hneď o čo sa konkrétne jedná a ako problém vlastne vznikol, aby o tom nemuseli byť polemiky na dve strany.
tonot
Príspevky: 395
Dátum registrácie: 04.03.2008 18:46
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa tonot »

Kde som napísal že BMM nemá klapku? Jasné že BMM má tiež regulačnú škrtiacu klapku priamo v systeme vstrekovania. Najprv napíšeš že si vyčistil klapku, nenapíšeš však že to nie je MPI, potom že vyčistíš rozdelovač, ty prosíš o radu a treba to z Teba ťahat. Keby si sa unúval napísať hneď v prvom príspevku, že si sa pustil do výmeny motora, kde si vlastne zamenil agregát MPI za BMM a čo všetko sa Ti ešte popritom podarilo-nepodarilo vymeniť, tak tu neriešime pi...ny. A nakolko vieš to, čo my nie, a napriek tomu potrebuješ radu od nás neskúsených a nevedomých, tak bez urážky ale nemáš o tom ani páru. Inak by si sa aspoň nepýtal na ten Hallov snímač.

Chlapec TVOJ :2f93:
acryll
Príspevky: 84
Dátum registrácie: 09.11.2008 21:52
Bydlisko: MT
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa acryll »

tonot napísal:
:3020: -> šaláty treba vybrať z pod klobúka
http://sk.wikipedia.org/wiki/Škoda_Felicia
Pre vývoz do Ruska boli niekedy Felicie kvoli zníženiu výrobných nákladov osadzované karburátormi pôvodne, ako omnoho staršie Favority
Nakoniec, kazdy nejako zacinal, a niekto z neba uceny nespadol, tak budme trochu tolerantni.
Mimochodom chybu hallovho snimaca moze jednotka rozpoznat prave vdaka tomu zotrvacniku, lebo je tam iba jeden impulz navyse, ktory ona nevie vyhodnotit. Cize vymenit zotrvak, a ak sa nepodarilo spravit nejaku dalsiu chybu, tak to bude vrcat...
dataman
Príspevky: 1229
Dátum registrácie: 12.11.2004 10:50
Bydlisko: NM015
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa dataman »

ale ja som neriešil či je to BMM alebo nie je to BMM..
ja som tam praskol druhý motor a ten nejde tak ako ten predtým...
samozrejme že všetok management sa prehodil zo starého motora...

a čo má táto veta spoločná s týmto všetkým:
"Najprv napíšeš že si vyčistil klapku, nenapíšeš však že to nie je MPI, potom že vyčistíš rozdelovač"

rozdelovač som mimochodom nečistil, ten je nový... lepšie povedané hlava rozdelovača je nová...

P.S: keby som vedel čo tomu je tak sem nepíšem...
skúsil som už všetko možné, aj druhý hallov snímač, aj druhú cievku, aj klapku vyčistiť, aj druhé káble, sviečky, palec, atd...

zotrvačník je rovnaký ako ten čo tam bol...
tonot
Príspevky: 395
Dátum registrácie: 04.03.2008 18:46
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa tonot »

acryll- ďakujem, už neumriem ako hlupák a možem sa stať ozajstným skalným fanúšikom felície, ak však vynecháme možnosť, že si dataman po nový motor vycestoval niekom do Kazachstanu, ostávajú možnosti už menované.

Dataman-takto si mal príspevok začať. a jednobodovka a mpi určite nemajú rovnaké zotrváky, nikto z nás však pri prestavbe prítomný nebol, musíš vylúčiť či je chyba v prívode paliva alebo v zapalovaní. Najjednoduchšie na nejaký štartsprej ak to pobeží ideš po čerpadle, relátku, hadiciach, ak nie rozdelovač správne založený?vysokonapeťové káble v dobrom poradí nahodené?

Tá veta: keď mi niekto povie že čistil klapku, napadne ma mpi, snažil som sa len zistiť čo za bastarda to vlastne máš. Takže Hallov snímač bude ako chybu pri nenaštarovanom aute vypisovať, to je na BMM o.k.
dataman
Príspevky: 1229
Dátum registrácie: 12.11.2004 10:50
Bydlisko: NM015
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa dataman »

nejde to dobre ani so štart sprejom...
teraz som dovolal s kamošom a tvrdí mi že ten zotrvák je presne taký istý ako pôvodný...
čerpadlo štavu dodáva, to sa skúšalo ako prvé..
káble sú tam komplet kúpené nové...

v podstate motor sa menil preto, že aj napriek tomu že išiel dobre, tak bolo prasknuté tesnenie pod hlavu a drbalo olej do vody.. ale pri otvárani sa podarilo zalomiť 3 šróby v bloku a aj tak bol ten motor zakarbonovaný až strach, taksa tam dal druhý...
ale po prehodení to ide nepravidelne až skape...
potom zase odišla cievka a nešiel naštartovať, ale už je tam nová...
aj hallov snímač nový...
ja už len fakt si myslím že to bude tá RJ...
tonot
Príspevky: 395
Dátum registrácie: 04.03.2008 18:46
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa tonot »

Rozdelovač je založený správne? Poradie zapalovania? Iná hlava rozdelovača aj palec na skúšku, mal som už made in china a robilo to podobné veci. Skúšal si tým rozdelovačom potočiť? Alebo je nastavené stroboskopom?
dataman
Príspevky: 1229
Dátum registrácie: 12.11.2004 10:50
Bydlisko: NM015
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa dataman »

je nastavený správne (myslím) a aj s s ním pootáčalo, ale nie stroboskopom..
tonot
Príspevky: 395
Dátum registrácie: 04.03.2008 18:46
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa tonot »

Tak pretáčaj motorom a sleduj výrezy na zotrváku BMM dve podlhovasté vybratia proti sebe asi 10cm dlhé, MPI v jednom tom vybratí je malý zub asi 1cm.
dataman
Príspevky: 1229
Dátum registrácie: 12.11.2004 10:50
Bydlisko: NM015
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa dataman »

za pol hodinu idem do garáže tak to ešte raz preveríme...
dataman
Príspevky: 1229
Dátum registrácie: 12.11.2004 10:50
Bydlisko: NM015
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa dataman »

:300f: :300f: :300f: :300f: :300f: :300f: :300f: :300f:
:300f: :300f: :300f: :300f: :300f: :300f: :300f: :300f:
:300f: :300f: :300f: :300f: :300f: :300f: :300f: :300f:
:2f93: :2f93: :2f93: :2f93: :2f93: :2f93: :2f93: :2f93:
:2f93: :2f93: :2f93: :2f93: :2f93: :2f93: :2f93: :2f93:
:2f93: :2f93: :2f93: :2f93: :2f93: :2f93: :2f93: :2f93:

jasne že to bol zotrvák
máš u mna pivo

Dakujem za radu

tonot napísal:Tak pretáčaj motorom a sleduj výrezy na zotrváku BMM dve podlhovasté vybratia proti sebe asi 10cm dlhé, MPI v jednom tom vybratí je malý zub asi 1cm.

Návrat na "Škoda fórum"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 97 neregistrovaných