Škoda Fabia Combi - 1.4 TDI PD 55 KW - spolahlivost motora ?
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 700
- Dátum registrácie: 25.02.2010 23:47
- Bydlisko: Trnava / Bratislava Zdieľať na Facebook
Škoda Fabia Combi - 1.4 TDI PD 55 KW - spolahlivost motora ?
Zdravim ...
Nastupil som teraz do druhej prace, na zivnost, potrebujem nejake auto, podla podmienok max 6 rokov stare ... Nemam teraz vela penazi, a na rozbeh potrebujem zhruba na pol roka, nejake auto ...
Najlepsie mi tam visla v pomere cena/ponuka skoda fabia combi ... Jazdit budem sam, takze ziadne velke predmety a podobne tam prevazat nebudem, ale zase nemam rad male hatchbacky, a vo svojom volnom case kufor vyuzijem ... Takze preto kombi...
Doteraz som mal sluzobne auto Skoda Roomster 1.4 TDI 51 KW ... Az na to, ze ten motor bol hlucny, a hlavne na dialnici, mi ten motor vyhovoval ... Rozmyslal som aj nad 1.9 SDI, ale ten je podstatne lenivejsi ...
Mna hlavne zaujima spolahlivost toho motoru, ked ma nalietane nad 200 tis. KM ... Vetsinou su na nete ponuky tichto aut, a v cenove prijatelnej hladine maju od 180 do 250 tis. KM na tacho ...
Myslite, ze to bude sluzit este v pohode dalej, alebo to uz bude len na to, aby som do toho sypal prachy ? Na aute najazdim za ten polrok odhadom tak 20 tis. KM a po kupe pojde samozrejme hned na rozvody, olej, filtre atd ...
Kupili by ste take auto, alebo nieco ine ?
Vek musi byt aspom 2004 a nechcem aby stalo vela, tieto sa daju zohnat v poho do 4 tis. Eur .. Viem dat aj o nieco viacej ... Podmienku su diesel s turbom, ele. okna, klima, a kombik popripade sedan vo velkosti octavia a podobne ...
Auto je naozaj len na pol roka, a potom pojde prec, a budem brat na leasing pravdepodobne Octaviu 2 alebo Passata s DSG ...
Nastupil som teraz do druhej prace, na zivnost, potrebujem nejake auto, podla podmienok max 6 rokov stare ... Nemam teraz vela penazi, a na rozbeh potrebujem zhruba na pol roka, nejake auto ...
Najlepsie mi tam visla v pomere cena/ponuka skoda fabia combi ... Jazdit budem sam, takze ziadne velke predmety a podobne tam prevazat nebudem, ale zase nemam rad male hatchbacky, a vo svojom volnom case kufor vyuzijem ... Takze preto kombi...
Doteraz som mal sluzobne auto Skoda Roomster 1.4 TDI 51 KW ... Az na to, ze ten motor bol hlucny, a hlavne na dialnici, mi ten motor vyhovoval ... Rozmyslal som aj nad 1.9 SDI, ale ten je podstatne lenivejsi ...
Mna hlavne zaujima spolahlivost toho motoru, ked ma nalietane nad 200 tis. KM ... Vetsinou su na nete ponuky tichto aut, a v cenove prijatelnej hladine maju od 180 do 250 tis. KM na tacho ...
Myslite, ze to bude sluzit este v pohode dalej, alebo to uz bude len na to, aby som do toho sypal prachy ? Na aute najazdim za ten polrok odhadom tak 20 tis. KM a po kupe pojde samozrejme hned na rozvody, olej, filtre atd ...
Kupili by ste take auto, alebo nieco ine ?
Vek musi byt aspom 2004 a nechcem aby stalo vela, tieto sa daju zohnat v poho do 4 tis. Eur .. Viem dat aj o nieco viacej ... Podmienku su diesel s turbom, ele. okna, klima, a kombik popripade sedan vo velkosti octavia a podobne ...
Auto je naozaj len na pol roka, a potom pojde prec, a budem brat na leasing pravdepodobne Octaviu 2 alebo Passata s DSG ...
-
- expert: TDI
- Príspevky: 24434
- Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26 Zdieľať na Facebook
ja by som kupil i ked tieto 3valce nemozem vydrzat ani za svet. Chces to na polroka takze aby prezilo zimu. Pretukni si majitela ci do toho daval longlife oleje a ked nie tak to kup.
ked daval, tak odmerat kompresne tlaky v motore. A potom klasicky postup, slusna diagnostika, pozriet auto kolkokrat bolo zvarane a natahovane a to je viacmenej cele. Je to principialne jednoduche priblble auto bez zbytocnej elektroniky, takze pokial motor hrkoce tak ako ma, snad to polroka este prezije a potom ta to netrapi.
takze len preto by som do toho isiel - inak by som 3hrncekovu Fabiu nekupil ani zadarmo.
uplne rovnaky postup potom pouzijes pri prevereni nastavajucej Koktavky pripadne Prassatu s déesgé. Je to rovnaka elektronika, rovnaka mechanika (odhliadnuc od troch hrncov), rovnake problemy. Turba, vstrekovace, dvojhmoty, EGRka, DPFka, pri 2.0tdi aj popraskane hlavy... Pri nemenenom oleji v DSG aj prevodovka, no proste najlepsie auta na svete.
ked daval, tak odmerat kompresne tlaky v motore. A potom klasicky postup, slusna diagnostika, pozriet auto kolkokrat bolo zvarane a natahovane a to je viacmenej cele. Je to principialne jednoduche priblble auto bez zbytocnej elektroniky, takze pokial motor hrkoce tak ako ma, snad to polroka este prezije a potom ta to netrapi.
takze len preto by som do toho isiel - inak by som 3hrncekovu Fabiu nekupil ani zadarmo.
uplne rovnaky postup potom pouzijes pri prevereni nastavajucej Koktavky pripadne Prassatu s déesgé. Je to rovnaka elektronika, rovnaka mechanika (odhliadnuc od troch hrncov), rovnake problemy. Turba, vstrekovace, dvojhmoty, EGRka, DPFka, pri 2.0tdi aj popraskane hlavy... Pri nemenenom oleji v DSG aj prevodovka, no proste najlepsie auta na svete.
-
- Príspevky: 20
- Dátum registrácie: 25.12.2005 19:37 Zdieľať na Facebook
Mam POLO 1.4 TDI ten isty motor od nova a ma 178000km. Daval sa tam long life olej a ide ako hodinky . Budes menit akurat tyčky stabilizatora a bežne doštičky. Kto to realne nema nech nepiše kraviny a subjektivne pocity. Je mi už na grc z tych premúdrelych reči. spotreba real od 4,7 do 5,5l.
/ viete vobec kvoli čomu su tri hrnčeky !? /
/ viete vobec kvoli čomu su tri hrnčeky !? /
-
- Príspevky: 813
- Dátum registrácie: 30.03.2008 11:30
- Bydlisko: KN Zdieľať na Facebook
Re: Škoda Fabia Combi - 1.4 TDI PD 55 KW - spolahlivost moto
Lubos01, no co tak Fiat stilo Multiwagon 1.9JTD ????spolahlive auticko,obrovsky kufor,za dobre peniaze.
-
- Príspevky: 3134
- Dátum registrácie: 16.12.2009 15:03 Zdieľať na Facebook
178 000km??? však ale hodnotiť to po týchto km ako spolahlivý motor sa vobec nedá. auto ktoré má motor čo nevydrží v pohode 180-200tis km nieje ani auto.malkey napísal:Mam POLO 1.4 TDI ten isty motor od nova a ma 178000km. Daval sa tam long life olej a ide ako hodinky .
Ja sa priznám, nemal som 1,4tdi, ale tu recenziu, čo robili česi na to auto, tak som sa musel smiať. Tan moderátor to zniesol pod čiernu zem a nazval to nejako ako najhoršie tdi čo vyšlo z koncernu na cesty...
Ale aké píše, nemal som to, videl som len recenziu na videu.
-
- Príspevky: 135
- Dátum registrácie: 23.10.2009 19:50 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 7880
- Dátum registrácie: 03.02.2010 22:37
- Kontakt: Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 424
- Dátum registrácie: 08.06.2008 12:48
- Bydlisko: TT Zdieľať na Facebook
1,4 tdi
1.9 sdi vydrzi ovela viac porcii KM ,ako 1.4 TDI a je kultivovanejsi....
-
- Príspevky: 20
- Dátum registrácie: 25.12.2005 19:37 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 13
- Dátum registrácie: 11.04.2007 07:30 Zdieľať na Facebook
No, pri motore 1,4 tdi, hovoriť o zážitku z jazdy je diskutabilné, ale čo sa týka spoľahlivosti, spotreby a vôbec servisu, tak bez výhrad. Mám známeho, ktorý má tento motor vo VW Polo v autoškole, r.v.2003, a pri výmene 1 ks vstrekovač, alternátor, spojka a bežné spotrebné veci, nič vážne, urobil 350 tis.km.
-
- Príspevky: 9
- Dátum registrácie: 09.04.2008 21:37 Zdieľať na Facebook
to bude isto vlado zuber z puchova :Däjtgroup napísal:No, pri motore 1,4 tdi, hovoriť o zážitku z jazdy je diskutabilné, ale čo sa týka spoľahlivosti, spotreby a vôbec servisu, tak bez výhrad. Mám známeho, ktorý má tento motor vo VW Polo v autoškole, r.v.2003, a pri výmene 1 ks vstrekovač, alternátor, spojka a bežné spotrebné veci, nič vážne, urobil 350 tis.km.
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 79 neregistrovaných