Octavia 2 -rozdiel v motoroch

Diskusia ohľadne vozidiel značky Škoda

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

jinlun415
Príspevky: 155
Dátum registrácie: 16.07.2008 15:08
Zdieľať na Facebook

Octavia 2 -rozdiel v motoroch

Príspevok od používateľa jinlun415 »

Cavte chalani aky je rozdiel v tychto dvoch motor vykon je ten isty ?ake su rozdieli ?

http://hyperinzerce.cz/x-cz/inz/2996/29 ... ace-15.jpg

http://katalog-automobilov.sk/img/skoda ... i-pd-7.jpg
qwertzuiop
Príspevky: 311
Dátum registrácie: 02.06.2009 21:55
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa qwertzuiop »

no minimalne vo vrchnom kryte :3906:
x77x
expert: detailing
Príspevky: 2686
Dátum registrácie: 14.06.2008 18:40
Bydlisko: PD
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa x77x »

.....jeden moze byt novsi a jeden starsi cize nap. 2005 a druhy 2009 ......moj nazor...
imo17
Príspevky: 162
Dátum registrácie: 02.05.2008 15:38
Bydlisko:
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa imo17 »

Ten vrchný je BLS teda s filtrom pevných častíc. od rv 2007 hore.
Ten spodný je BXE,BKC.....
Rozdiel na prvý pohlad neni vidno, ale líšia sa v chladiči, hlava turbo a ešte pár drobnosti. Ale hlavný rozdiel je to DPF :300f:
tonoaaa
Príspevky: 674
Dátum registrácie: 19.01.2009 19:22
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa tonoaaa »

A ak je rozdiel v DPF, tek ten co ho nema ma 16 ventilovu techniku a ten co ho ma ma 8 ventilovu techniku.
tonoaaa
Príspevky: 674
Dátum registrácie: 19.01.2009 19:22
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa tonoaaa »

Vyjadrenie skodovky:
Motory s DPF (filtr pevných částic) mají 8V hlavu válců motoru, motory bez DPF 16V hlavu válců motoru. Díky nasazení DPF splňují motory emisní limity s takovou rezervou, že je možno použít 8V hlavu válců motoru, což je nákladově pro zákazníka výhodnější. Z pohledu uživatele jsou parametry motorů – výkonová a momentová křivka, shodné. Naopak subjektivně mají motory s 8V hlavou válců citelnější nástup točivého momentu v nízkých otáčkách než motory s 16V hlavou válců.
jinlun415
Príspevky: 155
Dátum registrácie: 16.07.2008 15:08
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa jinlun415 »

dovod je ten ze som bol pozret auto a tento motor som este nevidel preto som sa pytal co to zac.Inak auto som aj dnes kupil po precitani tejto diskusie.A suhlasim ze 8v je na pocit lenivejsi.
mp3turbo
expert: TDI
Príspevky: 24434
Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mp3turbo »

to je jedno, ja by som 8V proti 16V v ziadnom pripade neriesil.

to je absolutne posledna vec co ma na aute zaujima.
tonoaaa
Príspevky: 674
Dátum registrácie: 19.01.2009 19:22
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa tonoaaa »

8V boli menej nachylne na praskajuce hlavy oproti 16V v tych prvych rokoch.
jinlun415
Príspevky: 155
Dátum registrácie: 16.07.2008 15:08
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa jinlun415 »

ja to neriesim ci 8 alebo 16 i ked je tam pocitovo rozdiel auto bolo pravidelne servisovane a zodpoveda km aj roku vyroby.Teraz dalsia otazka ci sa treba nejak zvlast treba venovat DPF filtru.Je tam nejaka potrebna udrzba cistenie alebo tak.
mp3turbo
expert: TDI
Príspevky: 24434
Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mp3turbo »

>> to je jedno, ja by som 8V proti 16V v ziadnom pripade neriesil.
>> to je absolutne posledna vec co ma na aute zaujima.


> 8V boli menej nachylne na praskajuce hlavy oproti 16V v tych prvych rokoch.



aaano, pravda, ajtak by som si nic pred rokom 2007 s tymto motorom nekupil a idealne rovno stvorpismenkove commonraily.

DPF filtru sa nemas ako venovat, to ta proste stretne a zaplatis 800eur za vymenu v autorizovanom servise alebo 500eur za odstranenie celeho posrateho DPF u garazoveho odbornika chiptunera a budes mat pokoj navzdy.
Napísať odpoveď

Návrat na "Škoda fórum"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Dusan Cabadaj, uwa0951612925 a 74 neregistrovaných