Octavia 2 -rozdiel v motoroch
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 155
- Dátum registrácie: 16.07.2008 15:08 Zdieľať na Facebook
Octavia 2 -rozdiel v motoroch
Cavte chalani aky je rozdiel v tychto dvoch motor vykon je ten isty ?ake su rozdieli ?
http://hyperinzerce.cz/x-cz/inz/2996/29 ... ace-15.jpg
http://katalog-automobilov.sk/img/skoda ... i-pd-7.jpg
http://hyperinzerce.cz/x-cz/inz/2996/29 ... ace-15.jpg
http://katalog-automobilov.sk/img/skoda ... i-pd-7.jpg
-
- Príspevky: 311
- Dátum registrácie: 02.06.2009 21:55 Zdieľať na Facebook
-
- expert: detailing
- Príspevky: 2686
- Dátum registrácie: 14.06.2008 18:40
- Bydlisko: PD Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 162
- Dátum registrácie: 02.05.2008 15:38
- Bydlisko: Pú Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 674
- Dátum registrácie: 19.01.2009 19:22 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 674
- Dátum registrácie: 19.01.2009 19:22 Zdieľať na Facebook
Vyjadrenie skodovky:
Motory s DPF (filtr pevných částic) mají 8V hlavu válců motoru, motory bez DPF 16V hlavu válců motoru. Díky nasazení DPF splňují motory emisní limity s takovou rezervou, že je možno použít 8V hlavu válců motoru, což je nákladově pro zákazníka výhodnější. Z pohledu uživatele jsou parametry motorů – výkonová a momentová křivka, shodné. Naopak subjektivně mají motory s 8V hlavou válců citelnější nástup točivého momentu v nízkých otáčkách než motory s 16V hlavou válců.
Motory s DPF (filtr pevných částic) mají 8V hlavu válců motoru, motory bez DPF 16V hlavu válců motoru. Díky nasazení DPF splňují motory emisní limity s takovou rezervou, že je možno použít 8V hlavu válců motoru, což je nákladově pro zákazníka výhodnější. Z pohledu uživatele jsou parametry motorů – výkonová a momentová křivka, shodné. Naopak subjektivně mají motory s 8V hlavou válců citelnější nástup točivého momentu v nízkých otáčkách než motory s 16V hlavou válců.
-
- Príspevky: 155
- Dátum registrácie: 16.07.2008 15:08 Zdieľať na Facebook
-
- expert: TDI
- Príspevky: 24434
- Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 674
- Dátum registrácie: 19.01.2009 19:22 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 155
- Dátum registrácie: 16.07.2008 15:08 Zdieľať na Facebook
-
- expert: TDI
- Príspevky: 24434
- Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26 Zdieľať na Facebook
>> to je jedno, ja by som 8V proti 16V v ziadnom pripade neriesil.
>> to je absolutne posledna vec co ma na aute zaujima.
> 8V boli menej nachylne na praskajuce hlavy oproti 16V v tych prvych rokoch.
aaano, pravda, ajtak by som si nic pred rokom 2007 s tymto motorom nekupil a idealne rovno stvorpismenkove commonraily.
DPF filtru sa nemas ako venovat, to ta proste stretne a zaplatis 800eur za vymenu v autorizovanom servise alebo 500eur za odstranenie celeho posrateho DPF u garazoveho odbornika chiptunera a budes mat pokoj navzdy.
>> to je absolutne posledna vec co ma na aute zaujima.
> 8V boli menej nachylne na praskajuce hlavy oproti 16V v tych prvych rokoch.
aaano, pravda, ajtak by som si nic pred rokom 2007 s tymto motorom nekupil a idealne rovno stvorpismenkove commonraily.
DPF filtru sa nemas ako venovat, to ta proste stretne a zaplatis 800eur za vymenu v autorizovanom servise alebo 500eur za odstranenie celeho posrateho DPF u garazoveho odbornika chiptunera a budes mat pokoj navzdy.
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Dusan Cabadaj, uwa0951612925 a 74 neregistrovaných