Favorit - elektronicky riadeny karburator

Diskusia ohľadne vozidiel značky Škoda

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

autickar21
Príspevky: 1596
Dátum registrácie: 12.05.2008 18:38
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa autickar21 »

Elektronicky karburator? myslis snad jednobodove vstrekovanie. Nepotesim ta, druhu klapku to nema, ma len jednu velku. Avsak ma rozdelovac, takze skontrolovat predstih, ak neboli este menene svicky a svieckove kable, tak vymenit. Dalej by som skusil priechodnost vyfuku, diagnostikou by som skontroloval lambdasondu, vymenil saci filter.
delong
Príspevky: 138
Dátum registrácie: 06.11.2007 23:22
Zdieľať na Facebook

Re: Favorit - elektronicky riadeny karburator

Príspevok od používateľa delong »

avi 1 napísal:Ahojte, mam problem s mojim presuvadlom do prace . je to favorit s elektronicky riadenym karburatorom a LPG. Urobil som na nom asi 36000 km islo ako pila a zacalo trhat motor aj na benzin. V rozmedzi otacok 2000 do 3000 je uplne lenivy ako keby zaduseny potom okolo 3100 ako keby zaplo turbo ide bezproblemov. Bol som u mechnika skontorloval tesnenie pod karburatorom je ok. Prisiel vsak nato ze neotvara vraj druhu komoru. Tak neviem ako dalej.
Dakujem za kazdu dobru radu.
A čo tak napísať typ karburátora? Je to PIERBURG 2EE ECOTRONIC ? Alebo český JIKOV-LEKR 28-30? Radu chceš ale základné informácie nenapíšeš. Len tak mimochodom vieš čo je to podtlaková dóza II.stupňa? A snímač polohy škrtiacej klapky vieš zmerať? A lambdu poznáš ? Je určite dobrá? A čo ventyl odvetrávania plavákovej komory? Palivo je podľa normy DIN? A čo mechanik vyblikal závady na diagnostike? Bože dnes mám kryštáľovú guľu v servise tak ti asi nepomôžem :4090:
hh
Príspevky: 16
Dátum registrácie: 15.06.2007 23:01
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa hh »

Kedze je rec o elektronicky riadenom karburatore - Favorit L(S)e - tak moze ist len o jeden typ a to Pierburg 2EE, pretoze Jikov LEKR (licencna kopia Pierburgu 2E3) elektronicky riadeny nie je. Problemom je, ze tento model Favorita bol urceny na vyvoz a v nasich koncinach chybaju znalosti o udrzbe a servise tohto typu. Vhodne je napojit riadiacu jednotku na diagnostiku, potom sa da spekulovat viac.
glider
Príspevky: 39
Dátum registrácie: 24.03.2010 14:59
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa glider »

tak tak Ecotronic nevedeli opravit snad nikde...a este ked aj s LPG kombinovany no amen...
viktorDDD
Príspevky: 761
Dátum registrácie: 07.07.2008 16:55
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa viktorDDD »

pierburg 2EE, 2E3 sa dával aj do starších oplov, aj do aut VW groupu tak skús pozháňať druhý na vrakáči, inak podtlaky máš v poriadku?
delong
Príspevky: 138
Dátum registrácie: 06.11.2007 23:22
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa delong »

glider napísal:tak tak Ecotronic nevedeli opravit snad nikde...a este ked aj s LPG kombinovany no amen...
Opraviť sa sá v tom problém nevidím. Je to komplikované ak si to robil tak vieš o čom hovorím ale určite sa dá opraviť a aj nastaviť. Ale v čom vidím problém sú €-ri :4090: Či mu to za tie prašuľky aj bude stáť a na vrakáči asi tiež nakúpi niečo podobného čo už v aute má lol
hnr
Príspevky: 765
Dátum registrácie: 14.02.2009 03:56
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa hnr »

V konečnom efekte tebe je jedno kto ho vyrobil. Ak si nemyliš jednobodovu striekačku s karburatorom tak ho vyhod von, namontuj tam štandartny karbec s favorita a maš pokoj.
Najjednoduchšie a najrychlejšie riešenie.
Napísať odpoveď

Návrat na "Škoda fórum"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Google [Bot] a 99 neregistrovaných