Škoda Octavia II. 2.0 tdi - Hádže do núdzového režimu

Diskusia ohľadne vozidiel značky Škoda

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

majo762
Príspevky: 15
Dátum registrácie: 21.01.2008 21:08
Zdieľať na Facebook

Škoda Octavia II. 2.0 tdi - Hádže do núdzového režimu

Príspevok od používateľa majo762 »

Zdravim Vás všetkych,

vie mi niekto poradit čo sa deje s auto ked ho stale hadze do nudzaku? Robi mi to pri 3000 otačkach vo väčšich stupnoch a hlavne do kopca. Turbo a sania som nedavno daval cistit. PC vypisuje nejaku regulačnu klapku vzduch.

Octavia II. 2.0 tdi,103kw
PROCHY603
Príspevky: 3801
Dátum registrácie: 11.02.2008 21:34
Bydlisko: BLAVA
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa PROCHY603 »

vypisuje nejaku regulačnu klapku vzduch. ZEBY SA VOLALA egr ventil-ta klapka??? :41c2: :41c2: :
frogycek
Príspevky: 459
Dátum registrácie: 29.12.2006 08:26
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa frogycek »

skor by som to videl na dobre znamu klapku v sani , 400€ a mas po probleme
laura
Príspevky: 1400
Dátum registrácie: 03.03.2005 11:52
Bydlisko: Levice
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa laura »

kedze vypisuje regulacna klapka vzduch, nie je to EGR...tam je akurat "zdochinacia" klapka, ale ta s tymto problemom nema nic spolocne.
frogycek
Príspevky: 459
Dátum registrácie: 29.12.2006 08:26
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa frogycek »

zdochynacia , ale nie ako na starych , tato je elektronicky ovladana a a pracuje neustale nielen pri vypinani motora
laura
Príspevky: 1400
Dátum registrácie: 03.03.2005 11:52
Bydlisko: Levice
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa laura »

frogycekprosim Ta...ako pracuje, kedze pracuje neustale??prosim vysvetli mi to...pripominam, jedna sa o diesel...preto by som chcel vysvetlenie, lebo ja som len laik a neviem ako pracuje ta klapka v prevadzkovom rezime motora.dakujem

No a pre maja:
Ty mas problem pravdepodobne s regulacnym-ventilom-plniaceho-tlaku-turba-
s rastúcimi otáčkami motora sa otvára regulačná klapka/regulacny ventil preplňovacieho tlaku, aby zabránila preťaženiu vysokotlakového dúchadla...tebe sa ventil asi neotvara ako ma, bol by pri zvysenych otackach prekroceny tlak od turbiny a nasledne by to mohlo viest k poskodeniu motora/duchadla, preto Ti prepne do nudzaku, aby tomuto zamedzilo. Daj pozriet toto, kedze cistenie turba nepomohlo.
majo762
Príspevky: 15
Dátum registrácie: 21.01.2008 21:08
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa majo762 »

vedel by si mi povedat kde to mam dat pozriet,v skodovke asi nie?a nevies kolko by to stalo?
frogycek
Príspevky: 459
Dátum registrácie: 29.12.2006 08:26
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa frogycek »

mozno som sa narychlo zle vyjadril ( riesil som porpi tom ine veci ) myslel som ovladanie vyrivych klapiek v sani 103kW by mali mat 2 sacie potrubie , ta skrtiaca samozrejme funguje ako stara podtlakovka aj ked sa mierne naklapa aj pocas jazdy ale prejavy su uplne ine
Napísať odpoveď

Návrat na "Škoda fórum"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 73 neregistrovaných