Škoda Octavia II. 2.0 tdi - Hádže do núdzového režimu
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 15
- Dátum registrácie: 21.01.2008 21:08 Zdieľať na Facebook
Škoda Octavia II. 2.0 tdi - Hádže do núdzového režimu
Zdravim Vás všetkych,
vie mi niekto poradit čo sa deje s auto ked ho stale hadze do nudzaku? Robi mi to pri 3000 otačkach vo väčšich stupnoch a hlavne do kopca. Turbo a sania som nedavno daval cistit. PC vypisuje nejaku regulačnu klapku vzduch.
Octavia II. 2.0 tdi,103kw
vie mi niekto poradit čo sa deje s auto ked ho stale hadze do nudzaku? Robi mi to pri 3000 otačkach vo väčšich stupnoch a hlavne do kopca. Turbo a sania som nedavno daval cistit. PC vypisuje nejaku regulačnu klapku vzduch.
Octavia II. 2.0 tdi,103kw
-
- Príspevky: 3801
- Dátum registrácie: 11.02.2008 21:34
- Bydlisko: BLAVA Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 459
- Dátum registrácie: 29.12.2006 08:26 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 1400
- Dátum registrácie: 03.03.2005 11:52
- Bydlisko: Levice Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 459
- Dátum registrácie: 29.12.2006 08:26 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 1400
- Dátum registrácie: 03.03.2005 11:52
- Bydlisko: Levice Zdieľať na Facebook
frogycekprosim Ta...ako pracuje, kedze pracuje neustale??prosim vysvetli mi to...pripominam, jedna sa o diesel...preto by som chcel vysvetlenie, lebo ja som len laik a neviem ako pracuje ta klapka v prevadzkovom rezime motora.dakujem
No a pre maja:
Ty mas problem pravdepodobne s regulacnym-ventilom-plniaceho-tlaku-turba-
s rastúcimi otáčkami motora sa otvára regulačná klapka/regulacny ventil preplňovacieho tlaku, aby zabránila preťaženiu vysokotlakového dúchadla...tebe sa ventil asi neotvara ako ma, bol by pri zvysenych otackach prekroceny tlak od turbiny a nasledne by to mohlo viest k poskodeniu motora/duchadla, preto Ti prepne do nudzaku, aby tomuto zamedzilo. Daj pozriet toto, kedze cistenie turba nepomohlo.
No a pre maja:
Ty mas problem pravdepodobne s regulacnym-ventilom-plniaceho-tlaku-turba-
s rastúcimi otáčkami motora sa otvára regulačná klapka/regulacny ventil preplňovacieho tlaku, aby zabránila preťaženiu vysokotlakového dúchadla...tebe sa ventil asi neotvara ako ma, bol by pri zvysenych otackach prekroceny tlak od turbiny a nasledne by to mohlo viest k poskodeniu motora/duchadla, preto Ti prepne do nudzaku, aby tomuto zamedzilo. Daj pozriet toto, kedze cistenie turba nepomohlo.
-
- Príspevky: 15
- Dátum registrácie: 21.01.2008 21:08 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 459
- Dátum registrácie: 29.12.2006 08:26 Zdieľať na Facebook
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 73 neregistrovaných