Strana 1 z 1

Volvo V50 2.0D

Napísané: 03.05.2016 05:33
od používateľa beedna
Zdravim potreboval by som poradit odladom kupy Volvo V50 2.0D r.v.04,05,06 naj. Do200 000km... aka je pri tychto autach poruchovost??? Ake su caste chyby??? Ake su ceny nahradnych dielov voci inym znackam napr.Volkswagen Passat.. dakujem za rady

Napísané: 03.05.2016 10:22
od používateľa theflyingdutchman
Vtedy bol majitelom Volva Ford, takze je to take poloVolvo. Podvozok vychadza z Focusa II. len je trosku makksie nastaveny. Jazdne vlastnosti ok. Ten motor co spominas je vyvinuty PSA-Ford, najprv Euro 4, potom Euro 5. Chyby su klasicke dieslove, zaneseny a zaseknuty EGR, dvojhmotovy zotrvacnik, turbo, vstreky. No vcelku spolahlivy motor. Kombinoval sa so 6-stupnovou prevodovkou. Diely nie su zavratne drahe. Vnutri to nie je velke auto. Pouzite materialy su celkom kvalitne aj v interieri aj exterieri, povrchova uprava vydrzi dost.

Ale zabudni na to ze tie auta budu mat najazdene do 200 000 km. Vacsinou ich vlacia z Holandska a Belgicka, s horsou vybavou z Talianska. No a tie z Beneluxu maju v pohode cez 300 000 km, ani by to neskuseny clovek nepoznal.

Napísané: 03.05.2016 11:48
od používateľa beedna
Alebo ake auto by sa oplatiilo kupit okolo tych 5000e...potrebujem combi koli rodine... spotrebu az tak neriesim hlavne spolahlivost..

Napísané: 03.05.2016 12:28
od používateľa theflyingdutchman
V50 je mala, tam vela nedas. To uz sa radsej pozri po V70. Tam toho nalozis dost aj motoricky znesu velke najazdy kilometrov. Koncernove kombi su vacsinou predrazene a riziko podvodu je vysoke. Mozno by stalo zauvazovat aj nad MPV ak casto jadite cela rodina, nieco na styl S-Max. No a ak je spotreba nepodstatna tak by som vyberal benzin. Je ich menej ale su vacsinou v lepsom stave. Priklanal by som sa k tej V70, bezpecne auto, nalozis vela, pohodlne sedadla. Vzadu trosku menej miesta, ale pre deti staci.

Napísané: 03.05.2016 12:46
od používateľa markoimportauto
Ak chces aku-taku spolahlivost pri starom aute, tak ries jedine nepriamovstrekove atmosfericke benziny (optimalne zn. Honda, Toyota, Mazda), prip. ropné rotačky.

Pri vsetkom, co ma turbo+common-rail system+dpf alebo u benzínu priame vstrekovanie je X-nasobne vacsia pravdepodobnost znehybnenia, ktorého odstránenie (spojazdnenie) bude obvykle tiez X-nasobne drahsie, ako u vyssie spomínaného.

Ak by si nebol prilis narocny, tak mam na ceste trosku viac jazdene, avsak vyborne vybavene priestranne Seat Toledo 1.6i 16V Bi-fuel z r.2005, od vyroby zabudovany systém b+LPG (kvapalna faza!!!!!!!!!) za rozumných 2950€ + prihlásenie

alebo

velmi malo jazdene (iba 64 000km) benzinove Seat Toledo 1.6i 16V z roku 2007, so solídnou výbavou, za baťovských 4999€ + prihlásenie.

Napísané: 03.05.2016 15:09
od používateľa Nick21212
mal som volvo V70 nieje zle auto ale plasty v interiery nič moc.
Momentalne mam citroen c5 kombi 2006(este nie ten novší)
s 2.0hdi m6 a som pomerne spokojný.
Veľké je ako v70, mam hydro podvozok a na naše cesty to žehli o dosť lepšie ako bežné tlmice.

Skús pozrieť C5 je to o triedu väčšie auto,
ja som kúpil za 2000€ od prveho majitela kupene v SR, komplet serviska.
Pekne kusy idú za 3500€ a ešte ti aj ostane hodne na servis.
Nekupuj z dovozu.

Ak dačo budeš chcieť vedieť kludne sa opýtaj.

Napísané: 04.05.2016 22:02
od používateľa mr-alien
Caves,

Tu na fore ti moc neporadia kedze auta do 5 tis e su podla nich vsetko sroty. Riesil som podobnu situaciu pred cca mesiacom. Vo vybere bolo audi a4 avant, mb E combi volvo v50 (plytky kufor). Presiel som zopar aut celkom onicom, nakoniec som kupí pasat 2006 a som spokojny aj ked som vW nikdy nechcel :)Lacne auto, lacne nd, nizka spotreba a nizka strata ceny ma presvedcili :) povodne som chcel benzin combi ale na sk sci-fi