VW Passat B4 2.0 , 85 KW
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 115
- Dátum registrácie: 04.03.2010 20:23 Zdieľať na Facebook
Re: VW Passat B4 2.0 , 85 KW
Zdravím vás auto som dostal ako bezproblemove a pojazdne , vec bola taka že končila platnosť LPG nadrže a STK a EK,tie veci som všetke spravil,ešte klasika rozvody oleje atd,po vymene LPG nadrže asi 1000 km mi začal motor vriet,robila sa emuzia ,tak dialšia etapa vybrus hlavy pretlakovanie nove simeringi,,poskladalo sa a do nadobky s vodou ide olej,tlakuje hadice tak že praskaju,,vyfiltroval sa ešte vymenik ani ten nieje vadny čiž vychadza to na blok motora.podlla toho čo čitaš asi vieš že do Passatu už nejake eura šli,,tak mal som nervy a všetko ale teraz by mi ho už bolo ťažko davať do šrotu,po utopeni tolko eur.preto shanam motor.Už tu padli reči,,,že s golfu 4 a audi 80 to nebude pasovať Golf 4 , je pochopitelny ale audinka by mohla byt aj ked je slabši obsah je to motor s jedneho času vyroby.martincichy napísal: ↑03.09.2023 06:07 Nepises, co je povodnemu motoru - ale pokial tam nenastala totalna destrukcia typu vyletena ojnica, tak popremyslaj nad opravou povodneho motora. Pretoze vela drahych a rovnakych ukonov spravis tak ci tak. Od vybratia motora, cez jeho odstrojenie az po demontaz hlavy valcov, nove sady tesneni a p.. Takze az treba vybrusit ci vyvlozkovat napriklad jeden valec alebo cely blok, alebo treba klukovku na vybrus - cena samotnej opravy sa bude rovnat mozno cene druheho motora a nakladom na jeho obstaranie. Nedava zmysel kupovat macku vo vreci. Zmysel dava oprava povodneho motora.
-
- Príspevky: 115
- Dátum registrácie: 04.03.2010 20:23 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 115
- Dátum registrácie: 04.03.2010 20:23 Zdieľať na Facebook
Re: VW Passat B4 2.0 , 85 KW
Na B4 je tam ukažkova kasňaseven549 napísal: ↑03.09.2023 02:56no je to na smiech.lepit motory z ineho auta od audi alebo golfa.kde sa tie inforamcie beru ze su to rovnake motory - blok motora.
audi 80 mala motor ulozeny ako bmw zadnokola a golf 4 je uplne ina generacia auta.
ma to auto stav karoserie taky ze sa oplati tam investovat?
-
- Príspevky: 115
- Dátum registrácie: 04.03.2010 20:23 Zdieľať na Facebook
Re: VW Passat B4 2.0 , 85 KW
velmi pekne dakujem za link,ale bazoš mám už prelustrovany,,a každý den lustrujem dalej a dalej . motor shanam asi 3ti tyžden,,problem je ten je to stare auto,,keby som mal B7 už by som jazdil.
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24984
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
Re: VW Passat B4 2.0 , 85 KW
Dokurviť tak dobré auto plynom sa dá ťažko pochopiť,aj lutujem že som čokoľvek písal
-
- Príspevky: 115
- Dátum registrácie: 04.03.2010 20:23 Zdieľať na Facebook
Re: VW Passat B4 2.0 , 85 KW
Zdravim vas kod motora u AUDI Je ABT,,to je motor čo viem zohnať je slabši ma 66KW MOJ JE 85 KW,pod AUDI kodom to je ABK,,Kdež to u passatu je kod 2E / ADY / AGG a ten čo viem je kod u passatu ABS / ADZ / ANP Takto sa rozlišuju kody u audi a vw.v ramci VW Group by to mohlo pasovať,,poradite mi?oco13 napísal: ↑02.09.2023 23:34 Musí ti sedieť kod motora. v inej teme som prave dával fotku, 1.7D od Fiatu sa montoval do mrte aut. A ano lepím to. Kedže napríklad vodná pumpa je nezohnatelná tak som na jeden z tých motorov upravil pumpu z ebay (elektrickú) a motor šlape. A kludne budem lepiť ďalej - lebo to auto opraví aj sprostý Jano z dediny. Celá elektrika je jeden zdochýňací kabel na čerpadlo.
Edit: kod motora je na bloku - všetko ostatné závisí na tvojej šikovnosti.
-
- Príspevky: 115
- Dátum registrácie: 04.03.2010 20:23 Zdieľať na Facebook
Re: VW Passat B4 2.0 , 85 KW
zdravím vás no ja som našieiel len slabši,,ma 66 KW a je v AUDI 80,, U VW JE TO V PASSATE 1.8
A tie motori maju ine kody jak u audi tak u vw.ale v rámci Volkswagen group by to pravdepodobne malo byt to iste .preto som prosil o pomoc tu na fore.
-
- Príspevky: 17842
- Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
- Bydlisko: okr.nové zámky Zdieľať na Facebook
Re: VW Passat B4 2.0 , 85 KW
moja rada spočíva len v tom aby si dodržal kod motora čo máš v TP, pretože je to kontrolované. A tri týždne hladať motor je strašne strašne krátka doba. Oplácky som lovil pol roka, a iné veci, stroje, (neautomobilové) aj niekolko rokov.zeon napísal: ↑03.09.2023 18:26 Zdravim vas kod motora u AUDI Je ABT,,to je motor čo viem zohnať je slabši ma 66KW MOJ JE 85 KW,pod AUDI kodom to je ABK,,Kdež to u passatu je kod 2E / ADY / AGG a ten čo viem je kod u passatu ABS / ADZ / ANP Takto sa rozlišuju kody u audi a vw.v ramci VW Group by to mohlo pasovať,,poradite mi?
som dezolát a komu sa to nepáči nech ma bozá v riť
-
- Príspevky: 1263
- Dátum registrácie: 16.09.2009 16:05 Zdieľať na Facebook
Re: VW Passat B4 2.0 , 85 KW
Nasiel som taky motor v Nemecku, komplet nastrojeny, s kabelazou, riadiacou jednotkou atd… za 250eur, len treba ist pren, predavajuci pise ze neposiela, len osobne. Stav tazko odhadnut, kludne to moze byt macka vo vreci (a mozno najazdi este pol mega…), no v takomto pripade clovek moc na vyber nema…
Hrdym majitelom:
W219 CLS63AMG 2010
W211 E55AMG 2005
W219 CLS63AMG 2010
W211 E55AMG 2005
-
- Príspevky: 115
- Dátum registrácie: 04.03.2010 20:23 Zdieľať na Facebook
Re: VW Passat B4 2.0 , 85 KW
jOOOJ Dakujem vám za ochotu,,ale to by asi možne nebolo,,ale dik je malo ludi čo si najdu čas a ešte pre človeka čo ho ani nepoznaju.leonNL napísal: ↑03.09.2023 20:03 Nasiel som taky motor v Nemecku, komplet nastrojeny, s kabelazou, riadiacou jednotkou atd… za 250eur, len treba ist pren, predavajuci pise ze neposiela, len osobne. Stav tazko odhadnut, kludne to moze byt macka vo vreci (a mozno najazdi este pol mega…), no v takomto pripade clovek moc na vyber nema…
-
- Príspevky: 1263
- Dátum registrácie: 16.09.2009 16:05 Zdieľať na Facebook
Re: VW Passat B4 2.0 , 85 KW
Pozrel som ten motor aj ako Audi, nasiel som jeden komplet nastrojeny, s jasnou historiou s najazdenymi 180tis km, za 680eur.
Hrdym majitelom:
W219 CLS63AMG 2010
W211 E55AMG 2005
W219 CLS63AMG 2010
W211 E55AMG 2005
-
- Príspevky: 115
- Dátum registrácie: 04.03.2010 20:23 Zdieľať na Facebook
Re: VW Passat B4 2.0 , 85 KW
Tak som ho dostal,,LPG TAM Už BOLO.... nekurvl som ho ja,ale ako pišete,,je to velke a pohodlne auto,na VW čo su dreziny tvrde,pocit ako vo Frantikovy napr Peugeot 405 bol taky pohodlny
-
- Príspevky: 908
- Dátum registrácie: 25.01.2009 20:17 Zdieľať na Facebook
Re: VW Passat B4 2.0 , 85 KW
ten link čo som poslal si nepozrel? motor v Poľsku, Sliezske vojvodstvo, čiže kúsok od nás, za 1200 zlotých, + 500 zlotých ak chceš aj ECU, neposiela ale, trebalo by tam ísť osobne
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24984
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
Re: VW Passat B4 2.0 , 85 KW
Z motorom ADY a AGG čo by sedelo ako náhrada ktorá by si vyžadovala len prehodenie ozdôb motora to tak zlé nebude,je to v ozaj v mnohých modeloch
Mimo iného ten motor bol aj v Alhambre r 2000 alebo Cordobe 1999.Motory sa síce líšia v kompresných pomeroch (AGG) ale rozdiel je maličký.Z ADD to sedí úplne
Mimo iného ten motor bol aj v Alhambre r 2000 alebo Cordobe 1999.Motory sa síce líšia v kompresných pomeroch (AGG) ale rozdiel je maličký.Z ADD to sedí úplne
-
- Príspevky: 7883
- Dátum registrácie: 03.02.2010 22:37
- Kontakt: Zdieľať na Facebook
Re: VW Passat B4 2.0 , 85 KW
u tak stareho auta je dobre ak to robi mechanik ktory ma k tomu cas a cit.
ale zase nikto netusi ako je ta hlava valcov spravena.
ja mam jedno auto z roku 1992 2.0 benzin 92kw.auto som kupil este v mojich a aj toho auta mladych casoch cize karoseria je top.a rozhodol som sa ze si to auto necham navzdy.
auto dodnes jazdi v pohode aj nemecky autobahn a zvlada aj 1200km trate ako novorodenec.a nic netlakuje.olej nezere.
tiez som sa s tym natrapil ked tlakovalo hadice az chladic praskol,alebo olej siel do vody alebo voda sla do oleja alebo az raz praskla hlava valcov medzi ventilmi.mikrotrlina.to neodhalila ani tlakova skuska.len ja som vedel od stareho mechanika ktory danne auta robil ze to prdne na 2 alebo 3 valci a toho sa drzala aj firma co tu makovicu robila.a nasli to.
to ze tlakuje hadice a olej tlaci do motora moze byt uz aj krivy blok motora.to vsetko sa musi skontrolovat.a blok je dobre vybrat na stol a vsetko prezriet.piesty dole pozriet ci niesu uz pripecene piestne kruzky pridrate ojnicne loziska vsetko vycistit kazdy kanalik na vodu,olej,bloku,hlavy,piesty,ojnice atd.
ked sa na taky stary motor dava hlava valcov pouziva sa na to urceny tmel nesmie sa nic zatriet ziadny kanalik natrie sa na blok motora polozi tesnenie znova tmel a polozi sa hlava valcov.pocka sa aspon den a tak naplne.bohuzial stary motor to uz vyzaduje ak padol na uvarenie.prehriatie stareho motora je najhorsie.ten tmel vymedzi zvlnene casti na bloku a hlave valcov.
tie hlavy valcov nevydrzia vecne byt rovne hoci sa daju kupit aj nove.bude stat na regale hlava po repase nejaky cas alebo nova od narodenin skrivi sa aj tak.material starne.aj dnesne auta ked budu mat 30 rokov,cas ukaze ako na tom je sucasna kvalita.
je ine ak ma motor 800 000km 30rocny a 800 000km 10 rocny.
ale zase nikto netusi ako je ta hlava valcov spravena.
ja mam jedno auto z roku 1992 2.0 benzin 92kw.auto som kupil este v mojich a aj toho auta mladych casoch cize karoseria je top.a rozhodol som sa ze si to auto necham navzdy.
auto dodnes jazdi v pohode aj nemecky autobahn a zvlada aj 1200km trate ako novorodenec.a nic netlakuje.olej nezere.
tiez som sa s tym natrapil ked tlakovalo hadice az chladic praskol,alebo olej siel do vody alebo voda sla do oleja alebo az raz praskla hlava valcov medzi ventilmi.mikrotrlina.to neodhalila ani tlakova skuska.len ja som vedel od stareho mechanika ktory danne auta robil ze to prdne na 2 alebo 3 valci a toho sa drzala aj firma co tu makovicu robila.a nasli to.
to ze tlakuje hadice a olej tlaci do motora moze byt uz aj krivy blok motora.to vsetko sa musi skontrolovat.a blok je dobre vybrat na stol a vsetko prezriet.piesty dole pozriet ci niesu uz pripecene piestne kruzky pridrate ojnicne loziska vsetko vycistit kazdy kanalik na vodu,olej,bloku,hlavy,piesty,ojnice atd.
ked sa na taky stary motor dava hlava valcov pouziva sa na to urceny tmel nesmie sa nic zatriet ziadny kanalik natrie sa na blok motora polozi tesnenie znova tmel a polozi sa hlava valcov.pocka sa aspon den a tak naplne.bohuzial stary motor to uz vyzaduje ak padol na uvarenie.prehriatie stareho motora je najhorsie.ten tmel vymedzi zvlnene casti na bloku a hlave valcov.
tie hlavy valcov nevydrzia vecne byt rovne hoci sa daju kupit aj nove.bude stat na regale hlava po repase nejaky cas alebo nova od narodenin skrivi sa aj tak.material starne.aj dnesne auta ked budu mat 30 rokov,cas ukaze ako na tom je sucasna kvalita.
je ine ak ma motor 800 000km 30rocny a 800 000km 10 rocny.
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 52 neregistrovaných