VW Golf VII variant 2.0 - dsg alebo manual
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 3436
- Dátum registrácie: 19.11.2008 18:12 Zdieľať na Facebook
Re: VW Golf VII variant 2.0 - dsg alebo manual
Zaujímavé, na Japoncoch, Francuzoch nebol nikdy žiaden problém so šibrami...miroslav114 napísal: ↑19.02.2023 23:28 Ľuboš , siber som mal v corrade 1 , po čase sa krížil , nezaťahoval ako mal , myseľ som meniť komplet z vrakacu. Siber som mal na A6 Avant po čase tiekol musel som dávať dole stropnicu , robota na hovado a čistenie odtokov . Sklenenú strechu som mal na 307 , 407 micke - totálna zbytočnosť a vodič sa môže kochať akurát výhľadom pred seba a nie do vesmíru. Strešné už nikdy viac , viac ostary ako osohu.klimu si treba vedieť nastaviť
Sklenenu strechu ocenia hlavne deti, hneď zaspia, keď pozerajú na mihajuce sa stromy.
Takisto, v horách sú pekné pohľady nad hlavami. Aj keď samozrejme, el strechu to nenahradi
-
- Príspevky: 674
- Dátum registrácie: 19.01.2009 19:22 Zdieľať na Facebook
Re: VW Golf VII variant 2.0 - dsg alebo manual
Panoramaticka strecha, ak je otvaracia si vyzaduje servis ako vsetko. Cistit odtokove kanaliky, premazat mechanizmus. Autorizak to na garanckach robi, ostatni skor nie. Da sa to jednoducho aj svojpomocne, ak sa to zanedba, tak dazd znamena vytopenu stropnicu.
Mam presne taky golf aj s najazdom 230tis. Mimo vodnej pumpy, co je na EA288 systemovy problem tomu autu nic nebolo. Ale DPF sa kilometrami viac ci menej plni, spojky, zotrvak, tlmice a vsetko nepodliehajuce standardnemu servisu sa postupne opotrebovava, ale s tym treba pri jazdenom aute pocitat a postupne to bude predmetom servisu. Casom to moze stat 2-3tis € a nevidim problem aby auto nejazdilo dalsich 100-200tis. km. Ja by som sa zamyslel, ci nie je na mieste obetovat tych par tisic navyse a nekupit auto s polovicnym najazdom a novsie, znizi sa tym pravdepodobnost, ze bude mat skryty problem. Dobry servis by ale mal odhalit, relativne s vysokou pravdepodobnostou, poruchu zasadnejsieho charakteru. Tie golfy a ich derivaty su tu uz 10 rokov.
Mam presne taky golf aj s najazdom 230tis. Mimo vodnej pumpy, co je na EA288 systemovy problem tomu autu nic nebolo. Ale DPF sa kilometrami viac ci menej plni, spojky, zotrvak, tlmice a vsetko nepodliehajuce standardnemu servisu sa postupne opotrebovava, ale s tym treba pri jazdenom aute pocitat a postupne to bude predmetom servisu. Casom to moze stat 2-3tis € a nevidim problem aby auto nejazdilo dalsich 100-200tis. km. Ja by som sa zamyslel, ci nie je na mieste obetovat tych par tisic navyse a nekupit auto s polovicnym najazdom a novsie, znizi sa tym pravdepodobnost, ze bude mat skryty problem. Dobry servis by ale mal odhalit, relativne s vysokou pravdepodobnostou, poruchu zasadnejsieho charakteru. Tie golfy a ich derivaty su tu uz 10 rokov.
-
- Príspevky: 650
- Dátum registrácie: 29.01.2011 21:36 Zdieľať na Facebook
Re: VW Golf VII variant 2.0 - dsg alebo manual
Toyotu. Benzinovu. Alebo hybrid, je to rovnako blbuvzdorne. Za usetrene peniaze za buduci servis kup zene nieco pekne.
Toyota Auris hybrid | Citroen C5 II | Citroen Xsara | Ford Focus II
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: rasto0212 a 79 neregistrovaných