1.0 TSI - skúsenosti

Diskusia ohľadne vozidiel značky Volkswagen

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

Moonshine
Príspevky: 519
Dátum registrácie: 12.06.2018 15:59
Zdieľať na Facebook

Re: 1.0 TSI - skúsenosti

Príspevok od používateľa Moonshine »

Na volant.tv bol rozhovor s majitelom servisu zameranym na japonské autá.
Teraz tam mali avensis 2017 benzín, skočil rozvod lebo sa uvolnil napinák, či klzák. Neviem už. Je to konstrukčne jeden z najspolah motorov a jednoduchý.
No stále to montujú jedinci.
Jeden si odbehne, lebo má h*vno na zákrute a druhý na to sere tiež.
Jeden-dva šróby sa nezatiahnu a čo ako.....

Motory sú tiež výmenný diel. Už je to spotrebák žial
Stačí pozrieť fb stránku auto motory sk.
Tam ale menia iné bomby, ale už aj ecoboost 1.0 tam mávajú
oco13
Príspevky: 17825
Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
Bydlisko: okr.nové zámky
Zdieľať na Facebook

Re: 1.0 TSI - skúsenosti

Príspevok od používateľa oco13 »

Moonshine - nerobíš ty v automotive. :2f93:
som dezolát a komu sa to nepáči nech ma bozá v riť
YxoYpsilono
Príspevky: 3391
Dátum registrácie: 14.08.2008 16:55
Zdieľať na Facebook

Re: 1.0 TSI - skúsenosti

Príspevok od používateľa YxoYpsilono »

Krútiaci moment sa pokiaľ viem monitoruje a ukladá, takže pri takýchto citlivých celkoch je pri eu vozidlách takáto chyba fakticky nemožná.

Japonci veľa robia stále ručne, takže tam je to stále možné.

Inak samozrejme, v automatické ide o maximalizáciu šetrenia, vždy a všade. Takže bežní sú ukrajinci, čo ani merozumeju inštrukciam, fluktuácia zamestnancov, našponované intervaly údržby strojov.

Ale tých desať rokov to zvyčajne zvládne. Horšie je, keď inžinier spraví chybu pri konštrukcii. To už neodstráni nikto, pokiaľ nie je kriticky počet reklamácii..
encore16V
Príspevky: 254
Dátum registrácie: 05.07.2011 13:48
Bydlisko: Bazmek City Nad Hornadom
Zdieľať na Facebook

Re: 1.0 TSI - skúsenosti

Príspevok od používateľa encore16V »

YxoYpsilono napísal: 18.12.2021 20:27 1,0 TSI zvlastnosti: pri starte drzi podla pocasia az 1 minutu zvyseny volnobeh okolo 1500 ot. Neviem, ci je to chyba alebo vlastnost, robi to vzdy pri chladnom motore.
To by mozno aj mohla byt relativne normalna vec. Subaru mi tiez toci okolo 1400-1500 otacok ak je +-5 stupnov. Ak je menej (okolo -10 a nizssie) tak volnobeh ide niekedy az po 1700 otacok!
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24918
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Re: 1.0 TSI - skúsenosti

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Kvantum podobného správania je plne v poriadku pretože sa tým sleduje konkrétny ciel a úloha je v max krátkom čase dosiahnuť funkčnosť emisného systému.Tieto veci sú bežná súčasť algoritmov pri nábehu do prevádzky.
Moonshine
Príspevky: 519
Dátum registrácie: 12.06.2018 15:59
Zdieľať na Facebook

Re: 1.0 TSI - skúsenosti

Príspevok od používateľa Moonshine »

oco13 napísal: 19.12.2021 16:24 Moonshine - nerobíš ty v automotive. :2f93:
Ty to vidíš na začiatku procesu ako to je a vidno to aj v strede aj na konci.
Nieje to také desivé ako sa zdá ale je to len o luďoch. Ja môžem s kludom s devinou pri hlave povedať, že si svoju robotu robím na stovku a s*re ma, keď niečo nájdem po niekom odfláknuté. Jasne, môže za to aj rýchlo nastavený systém. Ale vždy sa s tým dá niečo robiť. Ja to ovplyvniť žial nemôžem.
Ale to je tak v každom fachu. Koho to nebaví, nech robí niečo iné, že?
Sorry zase za špinenie témy :zg282:
oco13
Príspevky: 17825
Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
Bydlisko: okr.nové zámky
Zdieľať na Facebook

Re: 1.0 TSI - skúsenosti

Príspevok od používateľa oco13 »

Nie je to špinenie témy, pretože sa to priamo dotýka modernej techniky.
Koho to nebaví, nech robí niečo iné, že?
Ak by sme každý mohli robiť to čo nás baví, tak by svet vyzeral celkom inak. Trúfnem si povedať že 90% spodiny alebo otrokov vo fabrike je tam lebo proste musí.
Pre mňa platí, že TSI malo konštrukčný problém a preto je zlé, že bol dobre opravený je nepodstatné. Druhý dôvod je, že je to priamovstrek a teda znova všetko všetko zle.
Technika o kilometre predbieha myslenie ludí a tak sme odsúdení potácať sa od zlého k horšiemu.
Ten pohlad je možno ovplyvnený tým že väčšinu života som pracovne riešil reklamácie a zlyhania inych, ale aspoň ma nemôže čakať nepríjemné prekvapenie. :o
som dezolát a komu sa to nepáči nech ma bozá v riť
jaster-83
Príspevky: 1441
Dátum registrácie: 16.09.2010 13:17
Zdieľať na Facebook

Re: 1.0 TSI - skúsenosti

Príspevok od používateľa jaster-83 »

Tu je recenzia ako to funguje v novom aute v kombinacii s dsg, celkom som prekvapeny ako to dost pohanili......
https://www.autosalon.tv/reportaze/auto ... dsg7-style
1U5 AVU, 6U1 AMH, 6Y5 ASY, N15 GA14DE, 3B6 AVF, C4(B7) 9H06
Moonshine
Príspevky: 519
Dátum registrácie: 12.06.2018 15:59
Zdieľať na Facebook

Re: 1.0 TSI - skúsenosti

Príspevok od používateľa Moonshine »

Autosalon nemusím, ale teraz má pepa pravdu. Keď proste potrebuješ ísť, tak to žere ako 15 ročné bávo6 val. V Európe lepšie takéto bezínové h ako 2.0 hdi so spotrebou 5l.
A v amerike si kúpiš za peniaze pola mustang 5.0 a emisie nikoho nezaujímajú.
No a čerešnička je interval 30t km/2 roky.
K tomu netreba asi nič.

Sestra vo FR má 85kw 1.0 dsg7 golf ten predposledný krátky. Chodí na ňom na služobky, s rodinou na dovolenky.
Je to že parádne super auto. Samozrejme veď služobné. Tak k servisu a spotrebe nevie povedať nič.... Ale opytam sa
Inak majú posledné A4 avant tdi. Tam sa teraz mení fap za 2400e. To už teraz neni také super.
dzejdzejtrnavsky
Príspevky: 1
Dátum registrácie: 25.02.2022 17:19
Zdieľať na Facebook

Re: 1.0 TSI - skúsenosti

Príspevok od používateľa dzejdzejtrnavsky »

ma ho aj Karoq aj Ateca... niekto skúsenosť ako to zvláda menšie SUV?
giorgiott
Príspevky: 4
Dátum registrácie: 25.05.2013 22:54
Zdieľať na Facebook

Re: 1.0 TSI - skúsenosti

Príspevok od používateľa giorgiott »

tiez by ma zaujimala verzia 85kw v kamiqu karoqu a atece,niekto skusenost po 100.000 km?
cocotacusinfo
Príspevky: 1
Dátum registrácie: 05.11.2023 11:15
Zdieľať na Facebook

Re: 1.0 TSI - skúsenosti

Príspevok od používateľa cocotacusinfo »

Dovolim si, aj ked neskor prispiet k tomuto pamfletu a diškuru ohladom 1.0tsi.

Ja ako odporca downsize-ingu som sa celkom smial a ostal sklamany ked som sa dopocul ze mama s manzelom si idu zaobstarat Octaviu s 1.0tsi. Samozrejme som bol aj odporca VW group kedze som mal co docinenia s 2.0tsi 147kw rocnik 2005 a teda vedel som vsetko o investiciach do benzinaku po 150k km... Im to bolo jedno - vsak oni jazdia dlhsie trasy 3x za rok a na lokalne cesty im to predsa staci.

Potom som mal moznost jazdit na tomto aute... A ziadny horor sa zatial nekona. Auto sluzi piaty rok bez ujmy. Najazdili 70k km - denne jazdenie kratka trasa. Auto je dokonca zive a drave. Samozrejme po zbaleni sa na dovolenku si treba ist pianko ale inak... Zacal som sa na to pozerat z uhla, ze Octavia asi nie je zle auto. Dokonca sam by som ju prijal za svoje auto. Avsak asi predsalen s inym motorom - ja najazdim podstatne viac km a pravdou je, ze toto auto nie je zrovna zrut dialnic. Pohodlne sa citi na medzimeste a na vidieku a prilezitostne zvladne aj dovolenku.

Co vsak po 150, 200, 250tis. km? - neviem. A myslim, ze na taketo najazdy tu mame 2.0tdi. Preto ponukaju automobilky na vyber. Chces mat velku octaviu ale najazdis max 15tisic rocne? Kup si 1.0tsi. Chces mat octaviu a najazdis 50tisic rocne? Mas tu 2.0tdi. Plakat nad cenou je irelevantne, kup si i30 ak sa ti zda Octavia draha. A kto povedal, ze mestske a primestske vozidlo musi byt len male Citigo a podobne?

Ja ako hejter trojvalcov musim povedat, ze 1.0tsi je fajn motor na to na co je urceny. Zabite ma, zozerte ma... Ale bude to znacit len to, ze o tom prd viete, ze to nemate a ze len fabulujete do vetra ake su trojvalce na hovno. Radsej 1.0tsi ako 1.6tdi.
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24918
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Re: 1.0 TSI - skúsenosti

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Z čoho vznikla averzia na trojvalec ? Opustil sa priestor faktov a ide sa na dojmológiu.
Z technického hľadiska alebo povedzme konštrukčného má jeden nedostatok...vyváženie.Je problematické,trocha daň sa nekompatibilitu troch valcov a štyroch pracovných taktov. Samozrejme sa vyriešil tým že motor dostáva vyvažováky.Zvuk ...vymýšla sa kadečo z jeho ovplyvnením ale záver je...motor ide,je živý a úsporný.Typ vstrekovania atd tomu je jedno či je aplikované na inom počte valcov.Dnes už je všetko za cenu niečoho.
martincichy
Príspevky: 5429
Dátum registrácie: 18.09.2016 10:44
Zdieľať na Facebook

Re: 1.0 TSI - skúsenosti

Príspevok od používateľa martincichy »

Trojvalec ma oproti stvorvalcu aj rad vyhod. Ta najdolezitejsia vyhoda - kedze ma menej pohybujucich sa casti - mensi odpor - ochotnejsie sa vytaca. Je lahsi. Kopa trojvalcov prezije nas a nema konstrukcne problemy. Napriklad zetor 3011 :)

Ale yaris 1.5 som skusil a bolo to dobre.
oco13
Príspevky: 17825
Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
Bydlisko: okr.nové zámky
Zdieľať na Facebook

Re: 1.0 TSI - skúsenosti

Príspevok od používateľa oco13 »

Názor laika - ani by ma nenapadlo rozmýšlať kolko valcov má ten motor, je to o podvedomí. Niekto na to reaguje viac, iný menej. Ak sa povie Milka si každému sa vybaví fialová krava, ak Baťa tak topánky v Partizanskom alebo Svite.
Ak sa povie DCI - tak aspoň mne zasvieti v hlave žiarovka - pretočené panvičky na kluke, ak sa povie HTP - problém s prepalovaním oleja lebo kat je príliš blízko motora, Twinspark? dve sviečky drahé jak sviňa a motory háklivé na olej ....... No a ak sa povie TSI tak zas tá žiarovka problém niekde s rozvodmi , šponovak či kera maria.
Je absolutne celkom jedno či ten výrobca prúser odstranil, žiarovka ostáva. Je to ako keď bulvár napíše že niekto žerie malé deti a o mesiac napíše opravu. Tú opravu už nikto nečíta a dotyčný je odpísaný - takže ja tvrdím že bulvár je niekedy horší ako policajti a basa.
Stačí si dať do gúgla "problemy TSI" a máte čítania na mesiac. Nemusí sa to týkať práve toho TSI po ktorom vy pozeráte ale čo ak ??
Sám mám v jednom aute trojvalec od Toyoty a nijak to nevnímam, napriek tomu by ma skratka TSI odradila vôbec volať na taký inzerát.
som dezolát a komu sa to nepáči nech ma bozá v riť

Návrat na "Volkswagen fórum"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 38 neregistrovaných