Strana 1 z 1

VW Tiguan - 7 stupnova dsg

Napísané: 06.04.2021 15:15
od používateľa creative122
Zdravim vás,potrebujem poradiť. Mám vw Tiguan 2012, 2.0 TDI 103kw,86000 najazdené. Šiel som po diaľnici zhruba 140km rýchlosťou a zrazu mi hodilo prevodovku do nudzaku a prevodovka skočila zo 7 stupňa na 4 a už nechcela vysie preradiť a zasvietila kontrolka oleja. Zastavil som na pumpe tam som vypol motor za 10 minút som sa rozbehol kontrola oleja stále svietila, po kilometri znova prevodovka padla do nudzaku, zastavil som na parkovisku na asi hodinu potom som sa zas rozbehol a prešiel som 200 km bez problémov ale olej stále svietil. Dali sme to na počítať a ukazuje len poruchu elektriky na prevodovke nič konkrétne ale prevodovka radí ako nová bez problémov. Volali sme do vw a tam tiež nevedia že pri takom najazde by mechatronika nemala odist. Neriesil niekto niečo podobné ? Ďakujem za každú radu. :300f: :300f:

Napísané: 06.04.2021 16:50
od používateľa mp3turbo
kilometre nie su vzdy urcujuce pre pokazenie mechatroniky - polo 1.2i dsg, skapalo to pri 27.000km ale fakt ze skapalo, nielen si myslelo. 1800 eur.

Bohuzial sa neda poradit lepsie len ze spravit serioznu diagnostiku so serioznymi vysledkami - nielen tu prezentovanym konstatovanim "Dali sme to na počítať a ukazuje len poruchu elektriky na prevodovke nič konkrétne", to je uplne naprd. Potom sa mozes pohnut dalej.

Nie je pocitac ako pocitac, nie je porucha ako porucha... proste musis byt konkretnejsi. Ani dochtor ti nepovie na dialku podla "nejako ma boli brucho ale zatial kakam v poriadku"...

Napísané: 06.04.2021 18:51
od používateľa mhlavaty
Zápis chyby ma svoje označenie

Napísané: 06.04.2021 19:07
od používateľa creative122
Na počítači vyskočila táto chýba:
10725- Ovládač rýchlostných stupňov 1 není regulovany

Napísané: 06.04.2021 21:01
od používateľa mhlavaty
P176A (10725) pre túto chybu.Dá sa hovoriť o silnom podozrení na solenoid N437 nachádza sa v mechatronike vid obrázok.Po výmene treba nastaviť vzdialenosť na predpísané mm (treba si zistiť podla výr.čísla)
[img]https://i.postimg.cc/3krGHY1K/a.jpg[/img]

Napísané: 06.04.2021 21:04
od používateľa creative122
Ďakujem za odpoveď, správne som pochopil že treba vymeniť celú mechatroniku ?

Napísané: 06.04.2021 21:11
od používateľa mhlavaty
Božemôj nie.To už urobili iný,vyvalili brutálne peniaze zbytočne.Potom menili len solenoid,potom zase iný ale orig a nakoniec zistili že ešte treba nastaviť vzdialenosť vidlice,potom to už šlapalo.Keby nekomplikovali opravu kompletnými výmenami celá oprava mohla dopadnúť inak,a hlavne finančne.Informácie na tieto dielčie vady sú problémovo získateľné...ale veď konieckoncov vás tá cesta čaká keď budete obiehať opravárov.Boh pomáhaj
Preto som dal ten obrázok v ktorom bloku sa nachádza

Napísané: 06.04.2021 21:32
od používateľa mhlavaty
Hmmm,na vašom opatrne zistoval a oťukával dielne (mechanikov).Platí že kto niečo dobre ovláda tak jedná úplne jasne a otvorene aj keď hovorí a vie evidentne že z človekom ktorý o veci nevie doslova nič.
Nechajte to tu pozrieme sa na to...myslím že to je už zlý začiatok.Pokiaľ by to bolo napr synove tak urobím max diagnostiku aká možná je a robil dielčiu opravu.Ale to je jediný prípad kedy by som ešte dnes automat robil.

Napísané: 08.04.2021 20:09
od používateľa jaster-83

Napísané: 08.04.2021 22:28
od používateľa pepo64
mp3turbo napísal:kilometre nie su vzdy urcujuce pre pokazenie mechatroniky - polo 1.2i dsg, skapalo to pri 27.000km ale fakt ze skapalo, nielen si myslelo. 1800 eur.
A to nebolo v záruke?

Napísané: 08.04.2021 22:35
od používateľa mp3turbo
nie, kvoli veku.