Strana 1 z 1

VW Lupo 1,4 , 55 kw - skrtiacia klapka

Napísané: 13.02.2021 01:11
od používateľa yakumo999
Zdravím chcem sa spýtať, neviem ci mi blbne skrtiacia klapka auto ma akoby trocha nižší voľnobeh mierne trhá motorom ale iba na voľnobehu, na diagnostike utazuje otáčky okolo 700 ale na budikoch je ručička skoro na nule.. Základné nastavenie som spravil, meral som aj svokru 5 a 7 na odpor na klapke.. Má 849 ohm..predpisana hodnota je min 1000ohm môže byť zlá? Už som dal druhu použitú ta ma tiež také hodnoty... Jedna sa o lupo 1.4 16v 55kw 99r

Napísané: 13.02.2021 08:19
od používateľa mhlavaty
Tu sa zväčša začínajú najväčšie pochybenia lebo sa začnú robiť nezmysli.Aj by som povedal že škoda že nemáme kód motora,a to je najdôležitejšie (motor má 5 variant 55 kW) ale už ma nebaví.
Klapka móže a zrejme aj bude vo veci nevinne.Je tam systém tuším sa volá EPC (alebo podobne) a ten sa o nastavenia a súlad stará.
Ale tie mašiny majú tisíc rôznych úskalí prečo je systém zmesy nabúraný.Ani nemá cenu ísť do podrobností,to by sme si tu mohli písať mesiac.Čo doporučujem je ísť hneď od začiatku po odpovediach na základné otázky a preveriť
signál kľuka/vačka správnosť
podtlaky a ich hodnoty
tesnosť sacieho traktu,ideálne ako celku (smooke generátor)
Následne pozrieť oscilom zapalovanie,primárne aj sekundárne,to same oscilo všetky vstreky napätove aj prúdove.
Alebo sa dohodnúť a napísať tu pánovi jaroslavelektro a nechať si urobiť u neho skript kde v jednom úkone dostanete odpovede na všetko ako motor pracuje,v akých otáčkách má kde problém v akejkoľvek časti palivovej,zapalovacej,nasávacej alebo výfukovej časti. Viac napovie ak si pozriete video,je to pár minút,ten mechanik robí presne to,máte to rovno od autora skriptu
https://www.youtube.com/watch?v=Fyxcd3t ... Y0GkI2Vnvz

Napísané: 16.02.2021 21:38
od používateľa yakumo999
Diky moc za rady,mam kod motora AHW to je lankový plyn tak neviem či tam bude epc,chyby nepíše žiadne,snad to nebude ta klapka lebo ako som tam dal druhú trocha to ide lepšie ,ešte poskušam co je v mojich silach...robil som GO hlavy a rozvody ,tlaky su ok všetko som zložil naspat a vyskytol sa tento menší problem..este jeden hačik že valec 1 a 4 ma rozdielnu kompresiu o 3.5atm :-\

Napísané: 17.02.2021 07:53
od používateľa avelmak
Rozdielny tlak 3,5 je strasne vela.Bud si robil zle repas hlavy,alebo su problemy s kruzkami.Pred opravou si mal ake tlaky?Zly volnobeh,vynechavanie moze robit rozdielny tlak.

Napísané: 17.02.2021 19:41
od používateľa yakumo999
na lanku su dražky som zistil posunul som o jednu drážku a ide to už dobre akurat mi nechce urobit zakladne nadstavenie skrtiaca klapka..