VW Tiguan 1,4 tsi , 118 kw
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 3449
- Dátum registrácie: 19.11.2008 18:12 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 13
- Dátum registrácie: 08.02.2011 21:54 Zdieľať na Facebook
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24987
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
Na krátke trasy platí čo píše lubos...radšej tri razy diesel ako raz turbáčik v benzine.A vôbec...turbo benzin je v servise viac na obzeranie ako opravu.Už staršia 1.8T bola viac menej neriešiteľná v 99% servisov,ale ľudia sú nepoučiteľný lebo si myslia že benzin je jednoduchší na opravu,a to je kolosálny omyl
-
- expert: TDI
- Príspevky: 24434
- Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26 Zdieľať na Facebook
specialne plati pre priamovstrekove vrstvene vstrekovanie (TSI kde S znamena STRATIFIED) s kompresorom a turbom aby to bolo este zlozitejsie.
Jednoduchsi bude benzin ako nafta v pripade, ze sa jedna o starucky system bez priameho vstrekovania, bez turba. Taka masina ma predpoklady navalat milion kilometrov v rukach blbeho majitela. Lenze to 1.4TSI rozhodne nie je...
Moj jednoznacny zaver : ja by som 2011ku Kiu v plnej vybave za 2013ku Wolcgagen nevymenil, ak so sucasnym vozom nemas drahe problemy.
Jednoduchsi bude benzin ako nafta v pripade, ze sa jedna o starucky system bez priameho vstrekovania, bez turba. Taka masina ma predpoklady navalat milion kilometrov v rukach blbeho majitela. Lenze to 1.4TSI rozhodne nie je...
Moj jednoznacny zaver : ja by som 2011ku Kiu v plnej vybave za 2013ku Wolcgagen nevymenil, ak so sucasnym vozom nemas drahe problemy.
milujem elektricke auta, vsetky doradu. https://www.youtube.com/watch?v=JWX0A6nx2cM
-
- Príspevky: 13554
- Dátum registrácie: 03.08.2010 10:08
- Bydlisko: BH - bratislavske humno Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 711
- Dátum registrácie: 06.04.2020 16:01 Zdieľať na Facebook
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24987
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
maďari hovoria...halva suletett bárany
slovensky...mrtvo narodené baranča,čiže to nemalo nikdy uvidieť svetlo sveta.Priniesol to tlak na emisie od EU a tlak na výkon od kupujúcich.Už ten nápad dať tú srandičku do slušne velkého a ťažkého SUV je dosť na hlavu.Ani SUV,ani dobré auto,je to bastard ani gram nič iné
slovensky...mrtvo narodené baranča,čiže to nemalo nikdy uvidieť svetlo sveta.Priniesol to tlak na emisie od EU a tlak na výkon od kupujúcich.Už ten nápad dať tú srandičku do slušne velkého a ťažkého SUV je dosť na hlavu.Ani SUV,ani dobré auto,je to bastard ani gram nič iné
-
- Príspevky: 13
- Dátum registrácie: 08.02.2011 21:54 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 13554
- Dátum registrácie: 03.08.2010 10:08
- Bydlisko: BH - bratislavske humno Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 13
- Dátum registrácie: 08.02.2011 21:54 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 17844
- Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
- Bydlisko: okr.nové zámky Zdieľať na Facebook
Čo vedie človeka k výmene funkčného spolahlivého auta ktoré pozná a má odservisované, za neznámy voz s otáznym servisom a stavom??? Tu platí príslovie - bolo somárovi dobre išiel sa na lad šmýkať.
Neobstojí ani argument o veku a kilometroch , lebo všetko novšie je cenovo optimalizované (oebané) a horšie.
Dnes som zaparkoval pred lídlom vedla MB SUV a na blatníku vidím napísané V8 BITURBO - prvé čo ma napadlo -chudák majitel, a druhé? tak mu treba.
Neobstojí ani argument o veku a kilometroch , lebo všetko novšie je cenovo optimalizované (oebané) a horšie.
Dnes som zaparkoval pred lídlom vedla MB SUV a na blatníku vidím napísané V8 BITURBO - prvé čo ma napadlo -chudák majitel, a druhé? tak mu treba.
som dezolát a komu sa to nepáči nech ma bozá v riť
-
- Príspevky: 2712
- Dátum registrácie: 21.03.2010 07:39 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 534
- Dátum registrácie: 27.01.2013 23:40 Zdieľať na Facebook
Oco ty co stale kupujes lacne tragace a ked sa nedaju opravit tak ich rovno srotujes tu casto pises somariny tak ako teraz s tym V8 turbom od mercedesu.Mas kosostvorec na kapote a pises na ineho,ze je chudak co ma vcelku vydareny 8valec v zaruke este Traktor mas co sa furt ti sype-pozliepany ,ze namiesto toho aby si kupil neaky original poriadny ,naradie z lidlu co furt vlacis aby ti ho vracali na zaruku, pily cinske co staja za grc ked citame na traktorch forum tvoje vylevy ale zaklad,ze iny co maju prachy a kupia si nieco drahsie su chudaci
-
- Príspevky: 17844
- Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
- Bydlisko: okr.nové zámky Zdieľať na Facebook
Dodik ja práve to pre tých čo majú prachy vyrábam, tak preto. Ale ide o iné - "biturbo" V8 v takom nejakom američanovi je v pohode, lebo je to kus železa . Mercedes sa zapredal Merkelovej šialenstvu s EU a kvázi ekologiou. Prečo si mechanici nekupujú "BITURBO" ale majú ho len páni ako Bodor alebo Ferus???? Toto som chcel naznaičiť. Gklasse bola v minulosti značkou mafianov, teraz už len podvodníkov a zlodejov.
A na traktoroch si hlavne pozri ten kus roboty čo je za mnou .....
A na traktoroch si hlavne pozri ten kus roboty čo je za mnou .....
som dezolát a komu sa to nepáči nech ma bozá v riť
-
- Príspevky: 1447
- Dátum registrácie: 16.09.2010 13:17 Zdieľať na Facebook
terajsie turbobenziny su vacsinou priamovstrekove co na kratke vzdialenosti znamena karbonovanie ventilov a riedenie oleja benzinom, pokial mas trasy ze sa ti ten dizel staci regenerovat tak si ho uzivaj dalejsteve24sk napísal:Tak to máš pravdu veru asi nechám Kiu ale chcel som to kvôli tomu že jazdím kratšie trasy do 20 km tak som chcel benzín ale s turbom
1U5 AVU, 6U1 AMH, 6Y5 ASY, N15 GA14DE, 3B6 AVF, C4(B7) 9H06
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 47 neregistrovaných