Strana 1 z 2

VW 2.0 FSI - uprava sania

Napísané: 05.02.2020 08:42
od používateľa tibor86
Ahojte, napadla ma takato vec...

Kedze mam cip na 170Ps, tak premyslal ako do motora dostat co najviac vzduchu a to co najchladnejsieho.
Cize EGR som zaslepil a vypol v riadiacke. Dalej... do skrtiacej klapky idu dve hadicky - cize ide do nej voda z kurenia, po ohriati je samozrejme cela klapka horuca co na pridanei vykonu nieje isto dobre. K comu je to dobre ? Samozrejme motor sa rychlejsie ohreje ale to je tak vsechno ? V lete ked je vonku 30c nasava horuci vzduch a este sa v klapke ohreje ? Nieje to hovadina ako traky ? Tak rozmyslam to z nej odpojit a tieto dve hadicky spojit. Tym padom pojde do sania chladny vzduch a nijak nebude ohrievany. Ale je tu jedno ale... Riadiacka isto vie, aku ma mat teplotu vzduchu... podla mapy aku ma nahratu davkuje palivo, cize tym to asi este viac poseriem a obavam sa aj tym zaslepenim egr ce sa vykon naopak znizi. Kedze riadiacka vie kolko dostava vzduchu ale egr je za vahou vzduchu cize asi nevie, ale ten vzduch z egr sa predsalen do motora dostane a dokonca pod tlakom z vyfuku co MOZNO funguje trosku ako turbo :D ale na druhej strane do sania ide pekny bordel, sanie som 2 hodiny rajbal rajbackou ale je ako nove :) a auto ide citelne lepsie no maximalku som neskusal... vraj nedam taku maximalku ako z egr lebo tam pojde malo vzduchu bez egr je to pravda ? Ale srat na maximalku hlavne ze ide odpsodu lepsie a nezasiera mi sanie, sviecky a motor.

Diky za odp.

Napísané: 05.02.2020 10:30
od používateľa martincichy
Pozri sa na 2.0 TFSI - tam to uz vymysleli. Ked si aj kupis nieco z grupy s 2.0 TFSI tak 170 koni je tam najslabsia fabricka varianta. Mas to bez starosti ohladom uprav.

Napísané: 05.02.2020 10:42
od používateľa tibor86
TFSI zatial nechcem. Kebyze kupujem, tak uz daco novsie, mozno TSI, i ked TFSI je asi lepsi ako TSI. Je ale problem najst kus, ktory je v dobrom stave, tzn. nieje vydojeny motor, cipnuty aby to vobec ako tak slo :D, auto nebolo prevratene na strechu, je polepene z XYZ aut, nieje kradnute, v patrani, stocene a bohovie co este. Moje FSI ide lepsie, nez vecsina TFSI co som bol pozerat :D Vsetko su to vydojence vydojenie, polepence atd...

Napísané: 05.02.2020 11:05
od používateľa oco13
Vsetko su to vydojence vydojenie, polepence atd...
lol Jasné všetci ste kkti ,len ja som lietadlo. :40bd: :40bd: :40bd:
Chlapci len GPS chipy a softvér na vás potom bude plaču po slovenských lazoch - keď vo februari príde účet v sume trojnásobku ceny auta. :40bd: :40bd: :40bd: :40bd:

Napísané: 05.02.2020 11:09
od používateľa tibor86
Nechapem akosi tvojej odpovedi :D

Napísané: 05.02.2020 11:17
od používateľa bandit97
Riadiaca jednotka pozna otvoreny EGR podla poklesu prietoku na vahe..
Minule si pisal, ze si vies napisat palivovu mapu sam... :-\
Inac miesto snahy o vyssi vykon by si mohol skusit opacnu cestu.. Vyhod z auta vsetko co tam najnutnejsie nepotrebujes a zmenis si pomer hmotnost/vykon takto. Zostane ti tvoj milovany kar a este aj usetris na spotrebe.. Jednoduche riesenie a zadara.. :2f93:

Napísané: 05.02.2020 11:22
od používateľa tibor86
Mapu upravenu mam. No nemam co vyhodit :D Skor dorabam, konecne som rozbehal Lane Assist :P

Kupit silnejsie auto je jednoduche - teda ako sa to vezme, ale co tak zvysit vykon slabsieho auta ? I ked bez turba tazko no, ale vsecko sa da ked sa chce :)

Napísané: 05.02.2020 11:51
od používateľa oco13
tibor86 napísal:Nechapem akosi tvojej odpovedi :D
To som aj automaticky očakával.
Takže pomaly a zrozumitelne - pevne verím, že EU a tým aj náš múdry štát zavedie dane z CO2 pre každé auto a teda každé auto dostane GPS chip (firemné už ho majú).Potom sa bude platiť aj za silné motory ,ale aj za každé prekročenie MPR - kdekolvek a automaticky.
Istá časť našich súdruhov obyvatelov bude platiť až budú čierni a časom sa dojde k tomu že stačí aj menej výkonu lebo rýchlejšie sa nebude dať jazdiť.
Dúfam, že takto si to už pochopil. :40bd: :40bd: :40bd: :40bd: :40bd:
A ešte podla tvojho príspevku ťa považujem za takéhoto ..... , takže buď rád , že na teba nedočiahnem https://www.tvnoviny.sk/domace/1938176_ ... -nemocnici :3c90:

Napísané: 05.02.2020 12:09
od používateľa ivko1
tibor86 napísal:Mapu upravenu mam. No nemam co vyhodit :D Skor dorabam, konecne som rozbehal Lane Assist :P

Kupit silnejsie auto je jednoduche - teda ako sa to vezme, ale co tak zvysit vykon slabsieho auta ? I ked bez turba tazko no, ale vsecko sa da ked sa chce :)
Jaaaj
Kamo vieš ako funguje atmosférický motor?
Presne tak že po otvorení sacieho ventilu vzniká podtlak a do valca sa nasaje presne tolko vzduchu aký objem vytvorí pohybom samotný piest vo valci pri pohybe z hornej úvrate po dolnú

Sanie môžeš upraviť ako len chceš, vzduchu do valca dostaneš stále rovnaké množstvo

Si len ďalší čo si myslí že hlavou prerazí múr.
Dačo by pomohli iné vačkové hriadele, ale zázraky by som nečakal

Napísané: 05.02.2020 12:34
od používateľa avelmak
tibor-za neslusne vyjadrenie mas zltu kartu odo mna.Tie chluposti co riesis,uz riesil niekto/asi si to bol ty/ pred par tyzdnami,a tema bola uzamknuta.Si si isty ze tato nebude?Ked si taky mudry a mapu si prepisal,tak by si mal vediet ze ak si "vypol" egr,tak autiomaticky rj vie kolko vzduchu dostane do valca aj bez "vypnutia" egr.Ako pisal ivko,riesis sprostost,viac vzduchu aj tak nevies dostat do valca,bez nejakych dalsich komponentov.Mal by si prestudovat aspoon zaklady motomenezmentu,fyziky,a mechaniky.

Napísané: 05.02.2020 15:26
od používateľa ivko1
Najlepšiu radu akú si dostal je predať a kúpiť silnejšie. Kolko že má tá tvoja varianta seriový výkon?
Asi 110kW a ja ti rovno vravím že dostať z toho dalších 15kW nie je jednoduché. A dostať ešte viac už nebude za lacno

Ja si myslím že nemáš po tom chipe ani tých 125kW.

Chceš výkon, tak vymen auto. A nám je tu u zadku či to bude, alebo nebude koncern (ked teda vravíš že väčšinou je to samý vyjazdený kýbel - ja to dávno viem)

Napísané: 06.02.2020 00:13
od používateľa mastik29
tibor86 napísal:...Je ale problem najst kus, ktory je v dobrom stave, tzn. nieje vydojeny motor, cipnuty aby to vobec ako tak slo :D...
tibor86 napísal:...Kedze mam cip na 170Ps...
EGR som zaslepil a vypol v riadiacke...
Obrázok

Napísané: 06.02.2020 07:30
od používateľa tibor86
Ale ako potom sa dostane viac vzduchu do tfsi ? Ked motor je ten isty obsah 2.0 cize pohybom piestu od d.u a h.u sa vykona ten sami pohyb cize vzduchu sa nasaje tak isto. Sice je tam turbo cize ho tam asi vtlaci pod velkym tlakom... cize neostava mi nic ine len tam narvat turbo.
Auto s cipom na 170ps a vypnutym egr ide citelne lepsie. Este odpojim ohrev skrt. klapky.

A netarajte ze sa to neda. Ked som dorobil lane assist do pasatu b6 tak sa da vsechno :D

Napísané: 06.02.2020 08:16
od používateľa bajo777
som s tebou, nevzdavaj svoje sny, ine veci sa daju, ked sa chce:

primera-gt-5valec-t20436.html :41c2:

Napísané: 06.02.2020 08:56
od používateľa tibor86
Admin pls, lockni temu alebo zmaz.
Urcite je lepsie dat sem uz vysledok prace a nie sa len vypytovat ako truba :D
Dam nejake fotky neskor...

A s tym dorobenim piateho valca... no neviem :D
Aj keeeed. Ale tipek zabudol, ze ci ma aj predpripravu pre vstrekovac, zapal. cievku atd. Musel by menit aj riadiacku z pet valca, kluku.. alebo lepsie cely motor :D ale naco 6 valec ked i 4 valec ide lepsie ako 6. Vid. 2.0tsi.. ide to jak delo ked sa cipne a narve don turbo z R golfa.