Strana 2 z 2

Napísané: 02.12.2019 17:54
od používateľa avelmak
To je zle.Kazdych 400km vynutit?Nutena regeneracia je vlastne obycajna netrva dlhsie ako normalna.Nad 60gr uz je problem,ale neverim ze kazdych 400km ti zaplni z 0 na minimalne 60gr.Ak ano tak je obrovsky problem.Hodnota 0 po vynuteni je vlastne len odhad nie presna hodnota.Aky je differencny protitlak?Ked bol nahideny nivy filter bol "aktualizovany" v rj motora?

Napísané: 02.12.2019 18:22
od používateľa xentry
Vidi to percentualne kedy bude spustat regeneraciu, ak regeneracia neprebehne a percento prekroci urcitu hranicu uz ju ani samovolne nespusti a preto si pyta "nutenu" servisnu regeneraciu. Tiez ked ho nie je schopny dat pod urcitu hranicu pri servisnej bude svietit problem. Ano je taka ista ako klasicka /aktivna/ regeneracia cize je tam dovstrek paliva na zvysenie teploty, vie vsak robit regeneraciu aj cestou bez dovstreku paliva za idealnych tepelnych dajme tomu dialnicnych presunoch, nepotrebuje dovstrekovat palivo aby vedel dosiahnut teploty na vypalenie filtra. Ten dym bude nasypane palivo, ktore nevie pretvorit na teplotu, nevie ho spalit, nezhori. Tam na mieste toho servisu by som sadol do auta aj za beznej jazdy bez regeneracie a sledoval v hodnotach za jazdy ci sa nieco nedostava mimo a robi nasledne problem aj pri regeneracii.

Napísané: 02.12.2019 18:42
od používateľa mhlavaty
Vyjadrenie mechanika hovorí za všetko
hodil to na pocitac neukazalo ziadnu chybu tak povedal ze auto regeneruje a ze je to ok
Ak to opravoval takýto odborník v hodnosti para z automechanického ho...a tak je každá myšlienka na vode,lebo isté nie je vonkoncom nič

Napísané: 02.12.2019 19:08
od používateľa gnagy
V takej premávke, aká dnes je, je takmer nemožné nájsť nehavarované auto. Ale je skoro nemožné nájsť človeka, ktorý hovorí pravdu...

Napísané: 03.12.2019 17:38
od používateľa flodur99
mhlavaty napísal:Žhaviče s tým nemajú nič,dokonca ani výf.potrubie kedže je už "za"
a mimo týchto procesov. Ale ako už píše malymirko,môže byť slabo funkčný samotný cat,tj tá predradená časť pre filtrom ktorá dostatočne nedvihne teplotu.Ale je to iba jedna z možností.Informácií je min.Ak prirodzená reg. neprebehla,znamená že ju RJ stopla a má na to dôvod len ho treba pozrieť čo konkrétne to je.Chýba aj údaj o hodnoverných km,aj či či sa servisne niečo robilo,množstvo týchto vecí ide pre nesprávne zásahy,od zmeny km po nulovanie zanesení alebo čistení zlým spôsobom.
no myslel som ten spoj medzi turbom a dpf filtrom

Napísané: 03.12.2019 18:23
od používateľa mhlavaty
Spoj medzi turbom a DPF je odhalený hneď pretože sa ukáže na nesprávnej hodnote diferenčného tlaku DPF

Napísané: 03.12.2019 20:22
od používateľa flodur99
tak sa spytam kde zistim spravne hodnoty dif.tlaku alebo podla coho?

Napísané: 03.12.2019 21:38
od používateľa mhlavaty
Ak sa nemýlim v kanáli 067 je aj tlak aj ofset (VCDS)

Napísané: 04.12.2019 05:34
od používateľa xentry
Pokial dobre pamatam aj u VW je oznam o vymene senzora diferenxneho tlak pre RJ. Taketo veci boli spravene po vymenach ak su potrebne?

Napísané: 04.12.2019 08:16
od používateľa mhlavaty
Nie je.Vo VCDS nie.Je iba označenie v chybe,rozpor (odchylka) hodnoty je zväčša nepriamo.Hodnoty samotné musí posúdiť a poznať obsluha,tá musí mať jasno v tom kedy pri x otáčkách bez záťaže alebo v záťaži čo je hodnota ktorú RJ vyhodnotí ako prípustnú.Presnejšie takú hodnotu,na základe ktorej nebude systém skracovať či prerušovať regeneráciu.RJ hodnotu vyhodnocuje,priamo ju nereklamuje ale zariadi sa podla tej hodnoty.Takže aj diagnostik musí správne rozsahy poznať,nikde ich nenájde či je to málo či veľa

Napísané: 05.12.2019 17:45
od používateľa flodur99
Urobil som tieto merania

Obrázok

Obrázok

Obrázok

Obrázok