Strana 1 z 2

VW JETTA 1,2 TSI

Napísané: 11.10.2019 08:55
od používateľa andrejj007
Zdravim,prosim vas chcel by som sa spytat na nejake radi ohladne motora 1.2 TSI r.v 2014+ nakolko by som mal zaujem o kupu prave tohto motora.Jedna sa o VW JETTA 77KW.Dakujem

Napísané: 11.10.2019 12:01
od používateľa hjundai
Výborný motor a ešte lepšie auto.... Kup ho lebo je o ne boj.... Smelo.....
Nemá slabinu a ak bola isté ju vyriešil prvý majiteľ.

Napísané: 11.10.2019 12:25
od používateľa tonoaaa
dany rocnik 1.2TSI uz nema problemy s rozvodmi. Moze sa stat, ze to bude zakarbonovany kus, co hrozi ale pri kazdom priamovstrekovom benzinovom motore ak sa jazdi len po meste a "na dochodcu". Z dovodu kratkych jazd moze pribudat benzin do oleja, ktory sa nestiha prehriatim oleja odparit a dalsim problemom pri 1.2TSI byvaju benzinove cerpadla, ktore su dalsim zdrojom pribudania benzinu do oleja. Ale toto je relativne lacna oprava. Ine vyznamne nedostatky oproti inym motorom nema.
Co sa zvysku auta tyka, tak nezhrdzavie ti pred ocami ako nejake japonske auta, bude ti fungovat riadenie ako ma a nebudes volant nahanat do a zo stredovej polohy ako v pripade korejskych aut. Budes mat uzivatelsky privetive auto s logickym ovladanim prvkov vybavy aku si zvolis. Nie nie som zaslepeny VW group a ani nie som zaujaty voci inym znackam. Vela aut som na vlastnej kozi vyskusal a k niektorym nebudem mat problem sa vratit, prico nebudu z koncernu VW.
Negativum je, ze si vyzaduje lepsie zabezpecenie. Ale doba je uz inde a v porovnani s ostatnymi znackami to pomerovo vychadza na rovnako.

Napísané: 11.10.2019 13:13
od používateľa hjundai
Tak to je isté objektívny pohľad Japonci hniju a korejci sa nedajú ovládať volantom. Bože prečo......
Jediné vw poskytne všetko tiptop.

Napísané: 11.10.2019 13:58
od používateľa jaster-83
ja by som skor hladal 1.4tsi po 2014 ale problemom s karbonovanim a spotrebou oleja sa asi aj tak nevyhnes

Napísané: 11.10.2019 14:07
od používateľa tonoaaa
hjundai napísal:Tak to je isté objektívny pohľad Japonci hniju a korejci sa nedajú ovládať volantom. Bože prečo......
Jediné vw poskytne všetko tiptop.
Pouzil som tvoju uroven pohladu na vec...
A skus rozlisit slovko objektivny od subjektivny. Ja mam urcite skusenosti a prezentujem svoj nazor.

Napísané: 11.10.2019 14:17
od používateľa miroslav114
Super kubatúra , za chvíľku tu bude 0,01tsi 520 ps a vw spotreba 0,2L na 100000000km papierovo :40bd:

Napísané: 11.10.2019 15:50
od používateľa hjundai
tonoaaa napísal:
hjundai napísal:Tak to je isté objektívny pohľad Japonci hniju a korejci sa nedajú ovládať volantom. Bože prečo......
Jediné vw poskytne všetko tiptop.
Pouzil som tvoju uroven pohladu na vec...
A skus rozlisit slovko objektivny od subjektivny. Ja mam urcite skusenosti a prezentujem svoj nazor.

- ja mam skúsenosti tiež a preto takéto skratkovite názory budem zosmiešňovať stále. Napr. 4 krouzky pro teplousky poznáš že a je pravdivý? Podľa tvojej dedukcie japonec starsi 10 rokov neexistuje bo zhnil a korejec tiež bo ho majiteľ zákonite rozbil až nejde ovládať. Akosi ale ich stále vidim na cestách. Ale čo som posledné dni videl na krajniciach boli to prémiovky. Nerozumiem.

Napísané: 11.10.2019 17:03
od používateľa tonoaaa
hjundai napísal:Výborný motor a ešte lepšie auto.... Kup ho lebo je o ne boj.... Smelo.....
Nemá slabinu a ak bola isté ju vyriešil prvý majiteľ.
Nech sa paci, tu je tvoj prispevok a tu pravidla fora:
pravidla-prispievania-na-diskusnom-fore-t5302.html

Kazdemu sudnemu cloveku je jasne, ze tvoja odpoved je praobycajnym zosmiesnovanim a vedie k vytvaraniu odboceni od diskusie.

Napísané: 11.10.2019 18:29
od používateľa easyridersvk
miroslav114 napísal:Super kubatúra , za chvíľku tu bude 0,01tsi 520 ps a vw spotreba 0,2L na 100000000km papierovo :40bd:
heh to neda teoreticky ani hybrid...najmensia mozna spotreba je polovica toho co dnes ak daju spalovacie motory 100% ucinnost... :40bd: ale kolko to trvalo z 20% na 45%? ci kde sme teraz... :40bd: :40bd:

Napísané: 11.10.2019 21:11
od používateľa YxoYpsilono
jaster-83 napísal:ja by som skor hladal 1.4tsi po 2014 ale problemom s karbonovanim a spotrebou oleja sa asi aj tak nevyhnes

Kolegovi prdol 1,4 tsi na G7 po cca 150tkm.
Jazdene dlhe trasy po dialnici, len znackovy servis.

Motor cely v karbone :zg282:


Obavam sa, ze priamovstreku skodia dlhe servisne intervaly a nekvalitny znackovy servis.

No a jazda v mesdte toczabije komplet.


Preto radsej ako ojazdene vokit priamovstreekovu Kiu.
Bude este v zaruke a vdaka servisnemu planu po 15tkm bude kazda v daleko lepsom dtrabe ako 99% koncernovych priamovstrwkov

Napísané: 12.10.2019 12:41
od používateľa pacho17
Zať má rapida 1,2, tsi 2014, 65tkm, žere olej celkom slušne, dokonca v značkovom servise mu odmietli skrátiť výmenu oleja, s tým, že je to zbytočné. Ja osobne TSI nedôverujem, je to lotéria, hlavne keď to človek kupuje z druhej ruky. radšej "rýžu", alebo "žabožrúta".

Napísané: 12.10.2019 18:11
od používateľa bajo777
tsi neni loteria, cokolvek ...SI od grupy je naopak istota... :4012:

Napísané: 12.10.2019 20:04
od používateľa tempo 1O
Ja nemam problen ako som prerobil napinak reťaze na račňovitu prestalo hrkať ranny štart reťaz povodna 182tisic 1,2tsi/BRC-SDI/.

Napísané: 12.10.2019 20:31
od používateľa bajo777
kolko ta to vyslo ? plyn samozrejme myslim :-\