Strana 1 z 1

Nová manuálna prevodovka MQ281

Napísané: 17.07.2019 19:31
od používateľa vsevetko
„Pomocí různých opatření pro vedení oleje jsme schopni dosáhnout stejnoměrného a optimálního mazání ozubených kol a ložisek, což snižuje množství oleje po celou dobu životnosti na pouhých 1,5 litru,“ říká Göbbels

https://www.auto.cz/volkswagen-ma-novou ... oda-130129

Napísané: 18.07.2019 08:22
od používateľa laco1871
V manualnych prevodovkach inych značiek , je BEŽNÝ objem olejovej naplne 1,8 ltr
takže neviem, čo je zvláštné na objeme oleja 1,5 ltr.....

Napísané: 18.07.2019 09:39
od používateľa palonis
Asi tak veď to je úplne normálny objem.

Napísané: 18.07.2019 10:18
od používateľa mhlavaty
V prevodovke 5-6 st manuálov grupy typicky od 1,9 Tdi je náplň 2,3 lt správne (1,9 lt po kontr.otvor čo nestačí) Robustná prevodovka a predsa pri vodičovi čo často podtáča motor ide už od 250 tis km do problémov.
Tých 1,5 lt je asi výsmech,a hneď z viacerých príčin.
Ak má "úspora" nejakých 7-8 dcl oleja nejakú úlohu,tak to je už ani nie smiešne,ale rovno idiotské.Čo vôbec takou informáciou kto sleduje ?! Ak sa ukáže po x rokoch že tie prevodovky padajú podobne ako FUX DRW a pod. potom príde čo ??? Omluva výrobcu ?
A radšej nerozoberajme to,že ľudom budú tlačiť presne ako doteraz že sú náplne doživotné. Oni to zrejme mienia dosiahnuť tým,že životnosť auta skončí zárukou.Ak je to myslené tak,hlboko sa ospravedlňujem. A k pánom "mysliteľom" v konštrukčných kanceláriách by som mal prosbu,aby ušetrené auro centy použili tak,že predĺžia o 1 cm prípoje ku konektorom,nech nie je nutné pre odopnutie demontovať (uvolňovať) pol hodiny celý zväzok.
Pri niekoľko tisícových zľavách na nákup nového,pri miliardách zaplatených za pokuty pre podvody by pár centov pridaných na výpustné kohútiky chladiacich sústav,alebo spomenuté centimetre káblika nemali výrobcovi robiť problém.To že tak potrebné triviálne veci nevie zvládnuť,nech nenahrádza ďalším displejom,nemrznučka sa ním spustiť nedá.
Slovo optimálny počujem,už by som nikdy neotvoril peňaženku si ten krám kúpiť.Jediné čo ozaj optimalizujú,sú príjmy za tie nepodarky

Napísané: 18.07.2019 10:39
od používateľa bajo777
Milan ako naplnis ten vacsi obsah prevodu ? naklonit to o tolko viac nepojde si myslim :-\ , napada ma v rovine naliat 1,9 zavret a doplnit +0,4, az to teda ma aj nalievaci otvor...

Napísané: 18.07.2019 12:55
od používateľa bandit97
Nalejes 2,3 litra a potom to chce rychle ruky a nestat rovno podtym...

Napísané: 18.07.2019 12:57
od používateľa mhlavaty
Jednoducho...plní sa cez vybraté čidlo spiatočky ktoré je úplne hore.Ale dôvod že kontrolný otvor na boku ktorý u všetkých normálnych výrobcov je zároveň plniacim otvorom je nízko,má zrejme tiež pôvod v "optimalizácii" .Jednoducho v reálnej premávke sa preukázal objem ako nedostatočný,napr neušlo sa poslednému súkoliu dostatok,tak zaviedli že treba dopĺňať cez otvor čidla.To je vedľa pakárne u Felície kde sa vyberá ozubenie pre náhon rýchlomeru ešte vždy ukážka že majú rozum ako britva,len z opačnej strany.
5 st prevod prvej Oct. a spôsob vypúšťania oleja z prevodovky je tiež taká "vychytávka" že by tomu magorovi jednu vyšil spakruky najhrubším pajsrom.
Technika je dnes kozmická,ale stále tie najzákladnejšie (často najpotrebnejšie) veci riešia snáď zadaním v ústave pre mentálne postihnutých

Napísané: 18.07.2019 13:25
od používateľa oco13
Týmto natlačím do prevodovky aj o liter viac
[img]https://www.ddpneu.sk/image/cache/catal ... _popup.jpg [/img]
teraz som plnil pneumatiky vodou. lol

Napísané: 18.07.2019 16:20
od používateľa laco1871
Možete do prevodovky natlačiť o 1 ltr VIAC ,
pokiaľ neprekračujete otáčky motora 4000 r.p.m.
a neprekračujete rýchlosť vyhikla nad 100 km/h :4012:

Ak prekročíte rýchlosť vyhikla na dialnici nad 130 km/h

PREBYTOČNÝ OLEJ jednoducho VYHADŽE cez odvetrávanie prevodovky

ODSKÚŠANÉ ... FUNGUJE ...