Strana 1 z 1

VW Golf IV 1,6 16v 77kw - chyba P0170

Napísané: 10.04.2019 07:57
od používateľa luckinno
Caute, v poslednom case sa mi pravidelne rozsvecuje MIL kontrolka a vyhadzuje mi diagnostika chybu P0170. Uz som precistil MAP senzor, vymenil filter, vzdy ju vymazem a zachvilu sa mi objavi zas...nemate s tym niekto skusenosti, co by este mohlo pomoct? Leze mi na nervy ked si to vymazem a kazdych 20 km sa mi rozsvieti zas.

Napísané: 10.04.2019 08:06
od používateľa bajo777
auto je nespokojne a tebe vadi ze krici do sveta ? alebo to chces opravit ? v prvom pripade prelep kontrolku v druhom miesto mazania hladaj chybu :41c2: , chyb co su za tym kodom je plno, drzim palce

Napísané: 10.04.2019 08:26
od používateľa mhlavaty
Ako omluva v práci prečo neškáš to stačí,na riešenie je tých informácii nula.

Napísané: 10.04.2019 11:08
od používateľa laco1871
Ak zagoogliš "trouble code P0170" vyskoči odpoveď : Fuel trim malfunction Bank 1

Teda zlyhanie jemneho dolaďovania zmesi , väčšinou je chybna lambda sonda ,

Mal si ešte popísať charakteristicke priznaky ako trhavý chod, nejde do otáčok ,enormne zvyšena spotreba...

Napísané: 10.04.2019 15:53
od používateľa luckinno
Praveze len svieti kontrolka, ziadne ine prejavy to nema. Motor ide pekne, netrha, neni zvysena spotreba. Googlil som uz davno, zistil som ze casto je chyba v MAF senzore teda vahe vzduchu ale tento motor nema vahu vzduchu...opravte ma ak sa mylim, alebo byva chybna lambda...a ta je vymenena. Zato som to pisal sem, ci nemal niekto rovnaky problem.

Napísané: 10.04.2019 19:19
od používateľa mhlavaty
Tieto motory nemajú váhu ale čidlo tlaku v saní z čoho RJ počíta,je to maličké prťaté čidlo,ale má zásadný význam

Napísané: 10.04.2019 19:43
od používateľa luckinno
MAP senzor myslis ze? Ten som tiez vybral a vycistil len neviem ci moze byt pokazeny

Napísané: 10.04.2019 20:06
od používateľa mhlavaty
Ano MAP.Je diagnostikovateľný po istú úroveň,skonfrontuje sa jeho údaj v diagnostike pri nebežiacom motore a musí byť rovnaký z atmosferickým,po štarte vo volnobehu by mal vykazovať uveritelnú hodnotu a otváraním klapky by mal pekne reagovať klesaním k nule.Samozrejme mimo dielne to z väčšou presnostou nejde,a pokiaľ by ho kontrolovala dielňa musí poznať prevodník tlak/napätie

Napísané: 10.04.2019 21:23
od používateľa luckinno
No to je trochu dost komplikovany postup...asi lahsie bude rovno kupit novy len skoda ze neviem ci to bude naozaj v tom...lambda je menena tak neverim moc ze by bola chyba v nej

Napísané: 10.04.2019 21:31
od používateľa oco13
A čo urobíš ,ak sú obe súčiastky v poriadku a chyba bude niekde v káblovaní? lol

Napísané: 11.04.2019 07:49
od používateľa hosa
Skontrolovať tesnosť sacieho traktu

Napísané: 12.04.2019 21:10
od používateľa luckinno
Ako viem skontrolovat tu tesnost najjednoduchsie?