Strana 2 z 3
Napísané: 13.03.2019 21:12
od používateľa trucker694
.o
Napísané: 13.03.2019 21:40
od používateľa bajo777
tak roztocit motorik formule su ine zotrvacne hmoty, ako kamion, ale to aj tak neni este nic proti volakej lodnej oblude, co ma propelu napriamo na kluke a toci 120 otacok v plnej palbe
, ano aj to moze byt 500PS, kazdy jeden pripad a kazdy jeden motor je komplet iny a dobry na to svoje
Napísané: 14.03.2019 08:59
od používateľa braga
mdrottner napísal:pavolh napísal:a je to multivan T4 alebo T5? je to dosť podstatné lebo T4 74kw je 2.5 tdi a t5 s rovnakým výkonom je 1.9 tdi
Jedná sa o Multivan T5, motor 1,9 , jazda z privesom do 100-150 km od bydliska.
ved teda to je uplne v pohode pri rozbehu to pojde pomalsie ale rozbehnes a ides a potom pri konstantnej rychlosti uz na vykone nezalezi
Napísané: 15.03.2019 15:55
od používateľa easyridersvk
pokial sa s tam nalozeny rozbehne do kopca bez spalenia spojky.....
aby to nebolo ako miesacka s motorom z pracky. kym sa toci mozem tam narucat matros aj na 4 furiky...ale ked to vypnem a zapnem uz sa samo nerozbehne.
Napísané: 15.03.2019 16:08
od používateľa oco13
Tak môžem ťa ukludniť. Filcka má 50kw a kým zacúvam u mňa do dvora, tak je žeravé nielen auto ale aj moje nervy. Spojka mi nikdy nič na to nepovedala, to skor z gúm ubudlo aj pol milimetra,lebo predok je vplyvom vozíka odlahčený. Aha a aby som nezabudol náklad 1,5t štrku + 300kg vozík.
Napísané: 21.03.2019 16:50
od používateľa bandit97
easyridersvk napísal:pokial sa s tam nalozeny rozbehne do kopca bez spalenia spojky.....
aby to nebolo ako miesacka s motorom z pracky. kym sa toci mozem tam narucat matros aj na 4 furiky...ale ked to vypnem a zapnem uz sa samo nerozbehne.
To ze sa to da, neznamena ze to je tak spravne.. Aj na aute mas (minimalne) 5-ku a nerozbiehas sa na nej a nevypoveda to nic o funkcnosti tejto koncepie...
Za Feliciou 1.9d 47kw som tahal onehda V70ku II generacie, co je v cislach takmer 1.7tony a nejaky velky problem to nebol.
Napísané: 21.03.2019 21:24
od používateľa easyridersvk
aha jasna ukazka, kone a krutiak su a aj tak to prd pomohlo
https://www.youtube.com/watch?v=F__J1C5WrWM, clen tohto fora ak sa nemylim...mozno uz to ani nepamata :D:D
Napísané: 16.09.2020 17:48
od používateľa mdrottner
Chcem sa spytat, ci taha niekto z vas za multivanom T5 , alebo caravella T5 AUTOMAT tazsi prives cca 1300=1500 kg, chcem kupit,ale hodne ludi ma odradza,aby som na tahanie automat nekupoval, ze prevodovka odíde, tak neviem..
Napísané: 16.09.2020 18:36
od používateľa mp3turbo
zataz na prevodovku to samozrejme je - pokial nekupis nejaky PORIADNY stroj, napriklad americke masinky ktore su castokrat cajchovane na 9000kg, tak s tym proste problem moze byt. Tieto europske prditka su proste prditka. Malo valcov, vela turboduchadiel (2.0tdi dvojturbo). Prevodovecka DSG co pusti šťavu sama o sebe nieto ked ma na hrbe skoro dve tony.
Samozrejme ze existuju ludia ktori tahaju prives za touto nemeckou premiou a samozrejme ze existuju aj taki ktorym sa to nerozsypalo na atomy. Inak je odpovedou
https://prod.pictures.autoscout24.net/l ... 80x960.jpg
Napísané: 16.09.2020 18:52
od používateľa mdrottner
MP3 jedná sa o motor, ktorý má jedno turbo 103 kw, zase nemám záujem o nejaký Dodge atd..
Napísané: 16.09.2020 19:58
od používateľa Mateusz737
Ak tam dávajú dsg tak netahat!
Napísané: 17.09.2020 07:42
od používateľa mp3turbo
pozri, ides kupit masinu ktora stoji strasne peniaze vzhladom na to co ponuka, rok vyroby a spolahlivost.
Z nejakeho srandovneho dovodu su hentie KONSTRUKCNE ošuškané Multivany preukrutne drahe - nemaju ani vybavu ani konstrukciu ani solidnost v zmysle vydrze svojich konkurentov (Voyager 3.6i motor bez turba bez priamovstreku ktory prezije armageddon, na LPG jazdi ukrutne lacnejsie nez cele VW T5, spotreba v pohode 14-16l v meste a da sa za jedenast ked nemas zrovna bratislavske zapchy, od 9l na dialnici cize to vydel dvomi... ramena sa nemenia cele len capy za 29,-eur raz za 300.000km atd, atd. Kamaratove dvojturbo 2.0tdi sa v Bratislave pod 11 nedostane, takze to by musel jazdit za 22 LPG a to uz malo opravovany EGR ventil za 2.200 eur a nakompletku teraz cely motor cez 10.000 eur este nema 200.000km ; takisto Mercedesove Viano z rovnakych rokov vydrzi viac, ma odolnejsie aj motory aj prevodovky aj konstrukciu celkovo)
Urob ako myslis, poradili sme ti. Tie masiny uz budu mat typicky >200.000km na hrbe, nezriedka pol miliona, DSG je casovana bomba na tomto stroji LEBO JE HRUBO HRUBO PODDIMENZOVANA KONSTRUKCNE A PRETO TI RADILI --NETAHAT-- NIC ZA T5kou. Dvojliter 100kW v takejto sustave len zaklincuje tragicky dojem a osud, urcite by sa lepsie tahalo s 211kW jednoducheho benzinoveho motoru nez skapatymi 103kW.
Ach ozaj, Dodge RAM, Chryslera Voyagera a podobne masinky PRAKTICKY NENAJDES STOCENE pri predaji jazdenky. V porovnani s tym Wolcgagen T5 prakticky vsetky su zmotavane a prerabane... nehovoriac o tom, ze pri takto starom voze ma DPF uz umieracik takmer isty. Takze si odloz bokom dve tisicky na vymenu DPF a nervy/veci s tym spojene (najprv ta zopar dielni ošklbe z peria pokial nahodou pridu na pricinu), senzory tlakov ("diferencne") stoja tiez peknych par stoviek.
Drzime palec pri vybere, robis ale chybu ked ides do podvyzivenej konstrukcie VW (motor a prislusenstvo, prevodovka, napravy) pre tahanie 1.5 tony. Na to potrebujes SERIOZNY NASTROJ, nie napimpane cimbrlatka. Nemusi to byt zrovna Dodge lebo ja viem, typickemu slovakovi je nieco taketo mimo srsti, ale neznalost neospravedlnuje
Napísané: 17.09.2020 11:26
od používateľa mdrottner
MP3 turbo, dík za tvoj nazor, presvedcil si ma, este sa spytam na Viano podla teba s akym motorom, ale diesel ,sa mam popozerat na tahanie privesu, dik..
Napísané: 17.09.2020 11:35
od používateľa oco13
Vianom sa posunieš k lepšiemu len o malý kúsok, je to tiež europan očesaný priškrtený. Prečo nepozeráš Voyager?
Tieto dodávkoidné srandy len ak potrebuješ s vozíkom vláčiť aj osadenstvo ak len dvaja traja tak jednoznačne Ram 3500 v plyne a si vyškerený jak lečo.
Napísané: 17.09.2020 11:38
od používateľa mdrottner
Nechcem starsie ako 2010 , neviem ktorý Voyager by v pohode tahal 1300-1500 kg prives?