Strana 1 z 2

VW Polo 1.4 16kv vs. 1.2tsi

Napísané: 09.01.2019 17:37
od používateľa untitled182
Radi by sme si s manželkou chceli kúpiť staršie mestké auto
rozhodujeme sa medzi:

vw polo 1.4 16V 59 kw 2008 benzín

a

vw polo 1.2 tsi 77kw 2010 benzín

ďakujeme za radu

Napísané: 09.01.2019 18:42
od používateľa trucker694
Môj typ to staršie je bohužial lepšia voľba.

Napísané: 09.01.2019 19:59
od používateľa bajo777
ano, ale zeby lepsie auto nebolo ani motor ? :41c2:

kamarat ide na takom 1,4 koncerne menit vyfuk a ze to ma dva katalyzatory lol ? menil na tom egr ventil to naozaj chces mat v benzinovom mestskom malovykonnom aute ? ano ? ked to potrebujes, tak si to kup :-)

Napísané: 09.01.2019 20:00
od používateľa oco13
Polo 1,4 8V mi v pohode dalo za dva roky 220t km , 16v bude akurát drahší ak sa poserie hlava. lol

Napísané: 09.01.2019 20:08
od používateľa bajo777
tato nebol by som si isty, pokrok nezastavis, tento kamos sa nato pytal ci ma egr ked to nove kupoval a nemal mat :-), ked sa mu pojesralo, tak zistil ze davali, nedavali, davali :40bd: , dva katy som tiez nechcel verit ze moze mat a ma :-), je to 2005 alebo 2006...

Napísané: 09.01.2019 20:09
od používateľa oco13
Ten moj bol 98čka takže kurvítka ešte boli len na rysovacej doske. lol

Napísané: 10.01.2019 01:02
od používateľa tempo 1O
Mam obe doma ta 1,4 16v žiadny pretekar ale furt ide a ide TSI rozvody hlučne furt tam počujem cvrlikanie atd.

Napísané: 10.01.2019 07:55
od používateľa bajo777
ist to ide, ma 270t na hrbe a do srotu sa nechysta :2f93:

Napísané: 10.01.2019 08:03
od používateľa laco1871
Tiež by som sa priklaňal k tomu VW Polo Mk4, po facelifte 2005+

Napísané: 10.01.2019 08:16
od používateľa untitled182
ako to mam manzelke polopatisticky vysvetlit ?

Napísané: 10.01.2019 08:22
od používateľa bajo777
kamo je to tvoja manzelka, tvoje problemy, my mame dost co sme si natahali domov :4090:

ale celkom jednoznacne serbel tsi nebrat :3020:

Napísané: 10.01.2019 13:06
od používateľa mhlavaty
Manželke treba kúpiť cukríkový Getz a bude happy lebo mimo oleja prípadne platničiek dielňu vidieť velmi nebude.A že teda cukríkové existujú čo to také mi chodí tie bežné veci pred STK

Napísané: 10.01.2019 14:29
od používateľa m...
ta novsia 16 ventilova mpi (nie tsi) je uz schopna a jednoducha na udrzbu. olej uz tak nezerie ako starsie. treba akurat rozvody menit nacas, nepretahovat ich, lebo maly remen na vackach toho neznesie az tak moc. uz som videl ako sa z neho stal bezzubovy :41c2:

takze za mna radsej starsi model ako novsi tsi

Napísané: 10.01.2019 14:33
od používateľa easyridersvk
ta 59kW 1.4 je na 99,99% kod BUD, to nema egr, 2x lambda 2x kat . mam vo fabii 7 rokov 80XXX km. za ten cas len olej sviecky brzdy silnetbloky v prednych ramenach a to je asi vsetko. s polom by malo celkom slusne hybat aj ked nie tak ako ten oturbeni 1,2.

...ma svoj typicky kovovy zvuk, ako pribor v sufliku :D

Napísané: 10.01.2019 15:28
od používateľa 66QUATTRO
Mali sme v rodine doma obidva, 1.2 tsi 2010 a 1.4 MPI 63kw 2014.... jednoznačne 1.4 odporúčam, 1.2 tsi bol výborný na vozenie svižnejšie, auto malo väčšie brzdy a kotúče vzadu, to bolo asi jediné +, inak 1.4, servis násobne jednoduchší, spotreba cca to isté....a predpoklad vyššej životnosti jednoznačne hovorí pre 1.4....