Strana 1 z 1

2.0 Tdi , CFFB - olejový filter a šírka rozvodového remeňa

Napísané: 06.09.2018 19:37
od používateľa dimi3zmv
Nazdar

Mám celkom možno pre niekoho blbú otázku ale ešte nemám skúsenosť s výmenou oleja na stávajúcom aute.
Pri objednávaní filtračnej vložky som ale narazil na problém že vo veľa E-shopoch a tak isto aj Etke sa spomínajú dva typy olejového filta a neviem ktorý si mám vybrať(Rád by som to vedel skôr ako ho otvorím).
Jeden je klasický valec s dvoma otvormi a výškou cca 102mm.
Druhý typ má otvor len z jednej strany a z druhej takú trubičku.

Druhý problém je šírka rozvodového remeňa.
Opäť na jeden a ten istý kód motora sú dva typy rozvodových sád.
Jeden má šírku 25mm, druhý 30mm.
Mám 2.0 TID CR CFFB rv. 2013

Za rady vopred ďakujem.

Napísané: 06.09.2018 20:04
od používateľa midnightman
rozvodovy remen: 03L 109 119J
sada: 03L 198 119D

filter oleja:
03L115562

vodnu pumpu ak máš original zanes do VW a pytaj si repasnú "X" diel. nie ze tam osadis tie cinske somariny z eshopu.

amen ;)

Napísané: 06.09.2018 20:57
od používateľa dimi3zmv
Ďík, takže to je sada s 25mm remeňom.(Už som mal v košíku 30mm :300f: )
Nuž ale číslo filtra mi vyhadzuje len ako držiak olejového filtra. Nesekol si sa?
Vodnú pumpu už mám v sade s remeňom, beriem Continental.

Napísané: 06.09.2018 21:16
od používateľa midnightman
je to tvoje auto ;) daj si tam čo chceš...v každej sade je nejaky cinsky odpad pumpa...no name.

filter je: 03L115562

Napísané: 09.09.2018 12:00
od používateľa bady555
conti robi dobre rozvody ale pumpa tusim original cca 65e xkova, tam nieje co riesit, ine ako oe by som nedaval

Napísané: 09.09.2018 12:09
od používateľa midnightman
ked im zacne po 30.0000km tiect alebo vyleti remenica z nej a doseka motor..uz nikdy v zivote cinsku pumpu nekupia. Kazdy je mudry kym mu rozvod nevyleti...potom kyvnu aj na cely rozvod original...

Napísané: 09.09.2018 12:40
od používateľa dimi3zmv
Mohol by som teda poprosiť o spravne číslo vodného čerpadla?
Ďakujem

Napísané: 12.09.2018 10:32
od používateľa dimi3zmv
Tak som prikupil k rozvodovej sade INA (vsetky kladky SLOVAKIA) vodnú pumpu original náhradný diel za 68e, remenica sa mi zda masívnejsia oproti SKF.
Čo sa mi ale nezdá je material obežného kolesa.
Môže to byť umelá hmota? Keďže je to original diel dôverujem kvalite len som z toho prekvapený.

Napísané: 13.09.2018 08:22
od používateľa midnightman
no vidis ;) treba troška postrašiť a je to.

Nerieš...je to OEM je to OK.

Moja plastová OEM pumpa na TDI PD má už 200.000km a nič jej nie je.

Napísané: 13.09.2018 13:13
od používateľa mhlavaty
Nemá jej čo byť,plastové kolieska majú aj prvé z fabriky,to nie je z plastu ako lyžičky z NDR