Strana 1 z 1

VW Passat B8 - nejde zaradiť dvojku

Napísané: 07.05.2018 17:14
od používateľa Jamesnr
Zdravím Vás, chcel by som sa spýtať a poradiť sa. Chcel by som kúpiť passat B8, našiel som si jednu, pri skúšobnej jazde som zistil, že nejde zaradiť dvojku, resp. v určitom momente. Konkrétna situácia: pri jazde v meste som chcel odbočiť z hlavnej na parkovisko pribrzdil som a chel podradiť na dvojku , prevodovka mi ju tam nedovolila zaradiť, až keď som takmer postal. Neviem či je to v tomto modeli tak nastavené a treba sa prispôsobiť a naučiť sa s tým žiť, alebo sa jedná o chybu. Prosím dajte mi vedieť ako je to u vás. Manuálna prevodovka QFZ , 20.000km. ĎAKUJEM

Napísané: 07.05.2018 19:21
od používateľa FERO 321
Zrejme synchrónny krúžok. Ak to bude on tak rozobrať prevodovku a vymeniť.

Napísané: 07.05.2018 22:17
od používateľa VLADY
Skus ja tam šupnúť s medziplynom, a ak pojde je v prdeli synchron .

Napísané: 07.05.2018 23:06
od používateľa tomket11
2,3,4,5,6 musi ist zaradit za kazdej situacii
Iba 1tka a Rko je blokovane a treba pri vysokej rychlosti/bez zastavenia dat plyn aby tam zapadli.

Napísané: 08.05.2018 07:02
od používateľa samsoon
normalne to nie je keby sme sa bavili o jednotke nepoviem ani pol slova ale dvojka by mala ist zaradit bez akychkolvek problemov

Napísané: 08.05.2018 08:00
od používateľa bajo777
nema zamykanie saltpaky ? :41c2: videl som dodrbanu montaz, s podobnymi prejavmi....

Napísané: 08.05.2018 08:53
od používateľa pacok
Poznam Audinu A4 2.0TDI asi 2013 6/stupnovy manual co tiez s takouto dvojokou uz funguje tri roky.Niekedy nic innokedy na kazdej krizovatke hapruje.Mysleli sme si ci to nemohol predosly majitel dodrbat tym ze sa v zapchcah a vsade nepohynal na jednotke ale na dvojke a tie kruzky opotreboval.

Napísané: 08.05.2018 09:46
od používateľa mp3turbo
a ja by som dodal ze B8 s 20.000km bude este v zaruke ze ? Takze hajde ktorym smerom ?? AutoTEROrizovany servis !!

To co uz su za chrapy dnes ked po 20k km ma prevodovka problemy ?

Napísané: 09.05.2018 12:24
od používateľa herin
Tak vieš mp3turbo..asi s tým niekto radil ako ten rus..
aadin, dva, tri, četyre, pjať, rakeeetaaaaaa/R/ :40bd:
Čiže v autorizáku by asi predpokladám na to prišli že tam niečo niekto pokašlal..Inak nevidím iný dôvod prečo to už niekto v rámci záruky neriešil..
Ja mám tiež B8čku passata a má niečo po 20 000 km a všetky rýchlosti idú zaradiť normálne..

Napísané: 11.05.2018 13:35
od používateľa mp3turbo
ved to sa trosku od auta aj ocakava ze bude radit 20.000km normalne... mi to nepride ako nejaka uzasna vyhoda alebo zvlastna udalost :)


moje auta radia absolutne normalne po dvadsatnasobnych porciach tych kilometrov, a mam jedno auto ktore atakuje patdesiatnasobok dvadsiatich tisicov. Pre tych co vedia pocitat, ano spravne, 50x 20.000 je milion. Milion kilometrov. Este inak, nemam ziadne auto co by malo menej nez 245.000km. Nikdy v zivote som nove auto nemal, najmenej km co bolo natocenych bolo 120.000km od celozivotneho kamosa, inak vsetko 250.000 vyssie.

Problem s radenim nepoznam. Na cestach som viac ako dve dekady (ano, to je dvadsat rokov).

Napísané: 12.05.2018 22:22
od používateľa Jamesnr
@mp3turbo išlo to na garanciu ... tak dufam, že poriešia inžinieri ... :3035:

Napísané: 14.08.2018 18:28
od používateľa vsevetko
Zaujíma ma ako si dopadol ? Vyriešili to experti ?

Napísané: 15.08.2018 16:18
od používateľa midnightman
yeti rok po záruke, 80.000km, ložiska čo držia diferák na šalát...

unášače tancovali...

vymrvený kompozit z valčekov...

Napísané: 15.08.2018 19:04
od používateľa Moonshine
Viete čo? Ani sa tomuto stavu nečudujem. Ludia chcú stále nové a nové autá, lenže ich pomaly nemá kto vyrábať. Z linky schádzajú vergle, ktoré si doma musíte dorobiť - pri najlepšom. Je jedno či za 10 alebo 100 tisic predajnej ceny. Proste sa to nestíha vyrobiť a zkompletizovať poriadne.