Strana 1 z 3

Motor 1.6 TDI 77 kw , CAYC - nudzový režim

Napísané: 11.04.2018 12:28
od používateľa matew88
Ahojte Chlapci. Motor 1,6 TDI CR kod motora CAYC.Najazdene 230 tisic km rocnik 2011.Prosim vas auto my hodilo do nudzaku cestou na Slovensko.Rozblikalo sa zhavenie. Napojili sme to na diagnostiku vypisalo sporadicku chybu 10116 Palivo,systemovy tlak/Tlak Rail a tiez chybu P0087 Fuel Rail priliz nizky. Chyby boli sporadicke obidve islo vymazat.Nasledne som si myslel ze ci to nie je pridrete Turbo,spravilo sa logovanie a vsetko v poriadku.Auto islo v otackach 1500-4000 do kopca a bez zavady. Potom som nabehal dalsich 500 km dialnica 160 km/h tak isto nieco po svk a vsetko v pohode auto bez zavad. Ale vcera po 600 km opat ten isty problem-rozblikanie zhavicov nudzovy stav.tie iste chybi.Znova som to vymazal na diagnostike.Teraz auto bez chyb.Ale bojim sa ze to znova urobi. Prosim vas chcem to vyriesit a odstranit pricinu hadzania do nudzaku. Nieco som uz vygoglil ze vymenit palivovy filter alebo zevraj vicko palivoveho filtra kde je vo vnutri ventil (pistek). Neviem vobec. Chcel by som vediet kde je problem a odstranit to. Dakujem za vasu pomoc

Napísané: 12.04.2018 15:18
od používateľa mikuel1
Ahoj, rovnaky motor, rovnake km, porucha egr ventila.

Napísané: 12.04.2018 19:50
od používateľa matew88
Ahojte. Dnes som urobil najjednoduchšiu vec.vymenil som ten filter palivový plus vyčistil poriadne nádobku kde sa filter vkladá,zároveň prefukal i to viko tej nadodbky. Filter zameseny, nafta v nadobke zakalena špinavá.Urobil som aj foto.Uvidíme ako sa to bude správať teraz. Bol som sa previesť diaľnica 50 km. Otáčky od 2500 do 3500. Rýchlosť 130 až 160 km/h. Všetko bolo ok. Ale uvidíme zajtra a ďalšie dni. Zatiaľ sa netesim.Moj názor je že to hodí do nudzaku. Potom budeme riešiť ďalej.

Napísané: 19.04.2018 15:55
od používateľa tondaf
Ahoj,
mam stejny motor, 130t km, stejny problem. Uz ho resim 2 roky a teda nevim. Nouzovy rezim, pokud mam nalozene auto (3 lidi + zavazadla), do kopce a P0087. A nebo obcas staci jen kopec a otacky okolo 3000 a spadne do nouze. Obcas potom spatne startuje, treba 15 sekund toci a nechytne.
Nechal jsem si zaslepit a vyradit EGR. Nepomohlo. Nechal jsem si vymenit podavaci cerpadlo v nadrzi. Nepomohlo. Meneny jsem mel rozvody (vysokotlake cerpadlo bylo pry o zub a pul posunute oproti nule!), palivovy filtr 2x - byl trochu cerny. Jinak bez pilin v palivove soustave... tak fakt nevim.
V Auto Jarov mi pry zkouseli vymenit vstriky z bazaroveho auta, vysokotlake cerpadlo z bazaroveho auta, bez vysledku. I kdyz jim moc neverim, ze to opravdu menili.
Pokud budete mit reseni, budu vdecny!

Napísané: 19.04.2018 19:38
od používateľa matew88
Ako som písal vyššie . Pred týždňom som vymenil palivový filter plus vyčistil to vicko zdnuka na filtri. Keď som menil filter bolo to totálne spinave mazlave. Neviem najazdil som 1200 km po diaľnici za týždeň zatiaľ v pohode. Zajtra idem do Nemecka na futbal bude to 600 km .dám hneď vedieť ako to dopadlo. Tiež nechcem meniť všetko a nič sa možno nevyrieši. Viď tvoj prípad.

Napísané: 21.04.2018 13:13
od používateľa matew88
Tak včera Nemecko tam 270 km. Opet rovmaky problém po 100 km jazdy padlo do nudzaku .všimol som si že keď my to urobi.Tak nikdy to neurobí hned,napríklad vždy keď to urobí tak minimálna ustalena jazda 50 minút a viac. Včera zapnutá klíma .teplota vzduchu 30 st. Všimol som si že keď to ide hodiť do nudzaku tak 2 az 3 sekundy auto nereaguje na plyn. A pak to urobi.cesta spet Nemecko 270 km teplota vzduchu 15 st. Auto som vytacal na diaľnici a neurobilo to ani raz . Ja už neviem.Ako to vyriešiť.

1.6tdi 220t km

Napísané: 03.05.2018 17:34
od používateľa uwa0904483572
Zdravim pani podobny problem a menil som.vsetko co vy ale odporucim skontrolujte si hadice ci niekde nieje niektorá prasknuta mne to pomohlo a auto ide ako ma, mne auto este pri pridaní plynu sicalo a nakoniec to bolo hadica od sania prasknuta

Po nejakych 3 mesaicoch opet ten isty problem.

Napísané: 10.07.2018 18:16
od používateľa matew88
Dobry den PRAJEM.Tak po nejakom dlhsom case 3 mesiace opet ten isty problem. Vcera dialnica po 90 km pri rychlosti 130 kmh hodilo do nudzaku. rozsvietilo sa zhavenie auto statilo vykon. Zastal som na odpocivadle pozrel diagnostiku a ten isty error P0087. Vsimol som si ze ked my to urobi tak auto predtym nejak 2 az 3 sekundi strati vykon a hned potom zacne blikat zhavenie. Ak nemam kde zastat na dialnici a pokracujem napriklad 2 az 3 km na najblizsi vyjazd alebo odpocivadlo pribudne aj tato chyba na diagnostike P229A. Vsetko su to sporadicke chyby ktore vymazem auto nastartujem a idem dalej bez problemov niekedy aj 3 mesiace. Vzdy ked my to uz urobi tak az po 90 kilometroch nikdy nie skor.Teraz keby som siel sa vozit mozem ist aj 150 dialnica napriklad 30 kilometrov a viem ze to neurobi. Skusal som vycisit vicko palivoveho filtra samozrejme vymena filtra. Cistil som podavacie cerpadlo v nadrzi. Cital som fora aj na inych strankach zahranicnych niektory vymenili senzor tlaku fuel na liste CR. A Pomohlo, vraj sa to po ustalenej jazde a zahriatom motori vnutri toho senzora je nejaka membrana ktora sa opotrebuje a ze ta robila tieto problemy. Tak my to bolo povedane dotycnym. Prosim vas co odporucate ? Cital som ze niektory pomenili cerpadlo vstreky atd a nic nevyriesili. Skusim vymenit ten senzor na liste CR ? A skusit aj komplet vymenit vicko palivoveho filtra ? Zevraj aj tam moze byt problem.Dakujem za kazdu radu a vas nazor . Marek

Napísané: 11.07.2018 06:56
od používateľa mravecm1
Len z vlastnej zvedavosti som narychlo hodil do googlu "P0087" a naslo mi, ze moze byt kontaminovane/znecistene palivo.

A teraz ciste moja logicka uvaha...
- Pisal si, ze si menil palivovy filter a bol zaneseny. To nahrava moznosti znecisteneho paliva.
- Ak by bolo palivo naozaj znecistene, necistoty sa mozu usadit na dne nadrze a ako sa palivo pri jazde pohybuje, sa mozu tieto necistotu rozvirit a uplne nahodne dostavat do palivoveho systemu a upchavat ho. To by tiez odpovedalo tomu nahodnemu vyskytu chyb, ktore pozorujes.

Takze skor nez zacnes nahodne vymienat rozne ine diely, skus radsej opatovne skontrolovat ten palivovy filter, ci nie je znovu zaneseny. Ak ano, tak by som tipoval - NECISTOTY USADENE NA DNE NADRZE.

Napísané: 11.07.2018 09:32
od používateľa matew88
Dobre rano. Ano mozem ten filter palivovy znova dneska pozriet to je to najmenej co mozem urobit.Ked som filter menil pred 4 mesiacmi bol cierny a nafta vnom kalna. Tak isto sme cistili podavacie cerpadlo v nadrzi tiez to nebolo najcistejsie. Nejde my do hlavy preco my to urobi ak teda urobi az po 90 km jazde. Nikdy nie skor.Napriklad teraz sa mozem ist vozit dialnica 50 km a viem ze to neurobi... Myslim si ze aj tu bude nejaky bod zlomu, kedy sa prejavy ta chyba. Potom este skusit vypustit a vycistit cel nadrz. Dakujem za kazdy postreh

Napísané: 11.07.2018 13:56
od používateľa matew88
Ahojte . Dnes som bol vo Volkswagen kúpiť senzor tlaku paliva na liste CR. cena 72 eur neriešim. Povedal som si skúsim to vymeniť. Zaplatím. Problém je to že všetko riesim vo Francúzsku. A jeden pán my je to ochotný vymeniť. Ale písal my že po výmene toho senzora treba niečo nastaviť cez diagnostiku že nejaké nové hodnoty atď. Prosím vás je to potrebné urobiť alebo stačí len vymeniť senzor a viac do toho nerypat. Pýtam sa vás skusenych. Aby my to nejaký Francúz ešte viac nedoprplal. Tu je číslo dielu toho senzora 03L 906 054A. Auto 1.6 TDI CR Cayc. Prosím vás kto má skúsenosti s výmenou takéhoto senzora. Dakujem

Napísané: 11.07.2018 15:42
od používateľa mhlavaty
Ano,povedal to správne

Napísané: 11.07.2018 15:50
od používateľa matew88
Pán Hlavatý ďakujem za odpoveď. Prosím vás čo tam presne bude dávať aké hodnoty prosím vás pri tej výmene toho senzora? Nech aspoň viem co sa tam bude robiť. Ďakujem pekne.Marek

Napísané: 11.07.2018 15:58
od používateľa mhlavaty
Je to senzor tlaku,teda hodnoty bude dávať podľa existujúceho tlaku.Tam ide o kalibráciu,akési základné nastavenie čo sa vykoná ako diagnostická rutina,niečo obdobné ako keď sa nuluje ol.servis
Nie som si istý či dovolí sa pozerať na ruky,resp cez plece.Máloktorý diagnostik to znesie
Ešte poznámka k tej veci.Toto nebude prvé ani posledné auto kde to nepomôže.Pretože do vytvorenia tlaku v rampe je zainteresovaných viacero vecí,takže je úplne bežné že sa ten pravý pachateľ vymení ako posledný v mnohočlenke a paradox býva že to ten býva najdrahší.Tým som iba chcel upozorniť že ak frantík urobí všetko správne a výsledok sa nedostaví,o čom vtedy vedieť nebudeš preto lebo sa chyba môže objaviť na tretí deň po výmene,tak mu ani nemôžeš nadávať,pretože vinníka neoznačil on.
Toto sú pre dielne velmi vďačné zdroje,pretože auto odchádza v momente odovzdania dobré.Dokonca u vecí ako DPF ak dielňa opravu vyslovene zmrví alebo úplne dorazí,majiteľ sa to hodnú chvílu nedozvie ..... :)

Napísané: 11.07.2018 16:24
od používateľa matew88
Tie odpoveďe sú jasné zreteľne. Pán Hlavatý môžem súkromnu spravu prosím vás?

Ja stým aj rátam že to nepomôže. Ale som si povedal skúsim to. Ten mechanik my povedal že mal tam vw Jetta stým istým problémom ten istý motor atd. Že to odstránili touto vymenou. Ale určite sa už aj stretol stým že to nepomohlo ako spomínate vy. Cital som že niekto tento problém rieši aj 2 roky.ja to skúsim nestratim uz nič. Už som dosť postracal času goglenim atď. A hlavne nervy v cudu. Človek sa chce len voziť a bum po 3 mesiacoch opäť nuzdak na diaľnici. A vždy po 90 km ked to pride. Nikdy nie skor. Teraz keby som tomu šiel naložiť tak viem že to neurobí. Toto ma najviac hnevá. Až tak že som frustrovaný ztoho. Ďakujem moc