Strana 1 z 1

VW Golf IV , 1.9 tdi 85 kw AJM

Napísané: 04.04.2018 09:32
od používateľa Golff7
Zdravím vás, na mojom. Golfe som menil už druhé tesnenie na veku ventilov, dal som dokonca aj druhé veko, sruby som dotahoval na moment ako ma byt podla príručky.... Raz tiekol z jednej strany vzadu pri saní, a pri druhom tesnení a veku zrazu prestal a začal na druhej strane unikat.... Dával som aj silikon pre istotu... Už neviem ako to urobiť... Neriešil niekto niečo podobné? Vďaka za rady

Napísané: 04.04.2018 12:57
od používateľa mhlavaty
Víko má vkladané tesnenie z profilovej gumi a existujú dve rôzne výšky profilu a spústa výrobcov.Tak Elring ako aj Victor Reinz niekedy sadnú,niekedy iba originál ktorý je presný ale nepomerne drahší.Ono to často tečie aj ak sa použije správna výška profilu pre unavené gumičky na tých 13 skrutkách dookola.Skrutka sa doťahuje maličkým momentom (a v presnom poradí !!!)doslova rukou pretože je riešená tak že skrutka dosadne na plochu hlavy a ďalej to môžeš ťahať koľko chceš,prítlak sa zvyšovať nemôže.Kedže sa gumičky skrutiek poddajú po 10 rokoch,prítlak nezabezpečia čo sa aj na hlavu postavíš.Sú iba dve možnosti,jedna pre slovensko,tj nagebrí sa tam tona parasilikonu,a druhá pre civilizovaný svet - kúpy sa sada skrutiek za cca 70 e.-aj z tými gumičkami.

Napísané: 04.04.2018 16:01
od používateľa Golff7
Čítal som o tom ze sú rôzne tesnenia a nie všetky pasujú, väčšinou som kupoval Victor reinz.... Ale. Dotahoval som momentom, a v presnom poradí podľa príručky, ale tieklo to.... Tak ako píšete zajtra budem mat sadu kde bude nové tesnenie a nové sruby.... Lebo podľa mňa bude problém aj v nich.... Takze to môžu kľudne spôsobovať aj gumičky na srubach?

Napísané: 04.04.2018 16:13
od používateľa mhlavaty
Ak je gumička skrutky už čapatá,tak nedotláča víko,darmo je skrutka v doraze

Napísané: 04.04.2018 16:46
od používateľa Golff7
Gumička na skrutke potom hra veľkú rolu však?