Strana 1 z 1

VW Pasaat b5.5 - neštartuje

Napísané: 20.02.2018 21:28
od používateľa djdg
Zdravim pani debata na večer.....
Po výmene pal. Filra sa na mojom aute neda oddýsť.... jedna sa o vw pazsat b5.5 1.9tdi AVF.
Normalne sa vymenil pal. Filter a ked som otačal klučikom aby som dostal naftu do systemu sa mi vybila baterka, dal som auti na kable a reku budem pokračovať ale auto toči ale neštartuje ked som kontroloval kadičky podavacie čerpadlo naftu tlači a aj z prepadu ide nafta .... len auto neštartuje toči štarter ale bez snahy nakopnuť auto, toči na prazdno ako bez nafty a už som z toho zufaly vopred vdaka za info :/

Napísané: 20.02.2018 21:47
od používateľa mhlavaty
Takýmto spôsobom to je na vymlátenie batérie alebo zhorenie štartéra.Treba diagnostika -motor-základné nastavenie-natukať 035 -štart/stop ...vypíše zap...keď skončí po 30 sek vypíše vyp
treba aktivovať aj štyri -päť krát ak nebol filter doliaty ručne pred uzavretím.
Potom štartovať s plným plynom.Aj vtedy sa stane že štart trvá dve tri sekundy.Bez tohoto sa nikdy neštartuje po výmene filtra alebo dokonca vstrekovača.
Dá sa aj tak že sa pohladá poistka pre čerpadielko,vytiahne sa a do tej strany kde nebolo elektrika sa privedie 12V káblikom od bat.Nechá sa bežať pokojne dve tri minúty a vráti poistka na miesto.Z hlavy nemám istotu číslo pistky (asi) 35 ale overiť

Napísané: 20.02.2018 21:54
od používateľa djdg
Ďakujem za rýchlu odpoveď..... skúšal som to cez zapalovanie dotlačit naftou cely okruh cca. (40x) som spustil takto čerpadlo....
Filter je plny po okraj som ho kontroloval baterkou ale skusim to cez diagnostiku este nech čerpadlo dotlačí môhlo tam ostať vzduch,
Skušal som štartovať sice bez plneho plynu ale auto toči dlho bez zmeny zvuku par krat ako keby je vo valci nafta ale zase na prazdno a zase nechcem dlho točiť aby som neodpalil štarter.Baterku sa mi už podarilo vymlatiť ale naštastie pomocnu ruku podala mamima octavia. Iba taku detail ked sa mi vymlatila baterka ostalo mi preblikavať žhavenie na fore som našiel že z dôvodu dlheho štartovania bez odozvy( diagnostiku spojazdnim až zajtra) preto sa chcem opýtať že či tam nebude zrada niekde ....

Napísané: 20.02.2018 22:45
od používateľa mhlavaty
Ak nechytí za 3-5 sek točenia,prerušiť.PD má vstrekovače "prieplavové" neviem ako ináč to pomenovať.Tj tlačíš tam palivo,tak cez ne preteká a ide do návratky a pomali vynáša odtiaľ vzduch.Vzduch je pre čerpadlo/trysku katastrofa,nevie vytvoriť tlak a podávacie čerpadielko ho privedie v mizivom tlaku 0,5 Bar-u.Preto ja ho nechám x krát za sebou tlačiť,a robím niečo iné,len chodím kliknúť na znova a znova.Ešte zaujímavejšie je ak bol von vstrekovač a odtečú úplne kanáliky v hlave,preto sa s tým treba najprv tak pohrať a potom to ide na prvý štart,aj keď to úplne brnk nebýva.Len výnimočne je druhý štart.
Zrada nebude,ale zajtra pozri do pamäte.Zápis býva skôr pre velký pokles napätia,vtedy tam nahádže tridsať chýb,treba ich dať preč,to je všetko.Čo je reálne sa aj tak znova objaví.

Napísané: 20.02.2018 22:52
od používateľa djdg
Tak to som nevedel nebud3m zbytočne točiť ale skusim dotlačit naftu cez diagnostiku aby cely system mal naftu a skusim v intervaloch štartovať ako ste mi poradili a chyby vymaže. Ďakujem za radu popravde mam nervy trosku v kybli lebo človek chce pre auto trošku dobra a vo finale mu vyskočia taketo problemy a vtedy ked treba najviac auto :/ dufam že to bude iba zavdušnené lebo do vymeny filtra auto šlapalo ako hodinky

Napísané: 20.02.2018 22:59
od používateľa mhlavaty
Vôbec nič sa nedeje (až na tie nervy) treba veľakrát spustiť dočerpanie a potom to ide pekne.Raz si to každý preskáče :)

Ja tu mám auto kde tunajšia dielňa odpálila štarter,baterku,aj spínačku,a na žhaviče dotiahla cez vypínač štavu z baterky.Mám to nafotené,ale nechcem bez súhlasu majiteľa,lebo niečo také by nezosoplili ani africký krováci.Chybu (za studena neštartuje) ale aj tak neodstránili.

Napísané: 21.02.2018 15:22
od používateľa braga
do buducna pri vymene filtra vzdy novy zaliat naftou , nahodit 2-3 krat necham bezat cerpadlo z nadrze a nikdy nebol problem

Napísané: 21.02.2018 16:58
od používateľa djdg
Tak pani skušal som to cez diagnostiku som asi 10 krat natlačil naftu cez podavacie čerpadlo nasledne som štartoval s plnym plynom a nič som skušal vymazat chybu cez diagnostiku a som si všimol že mi tam vychadzuje chybu 18072 je sice slabšia baterka ale napatie mi ukazuje 13.91V a auto je na štartovacich kabloch tak som z toho na nervy .....

Napísané: 21.02.2018 18:04
od používateľa mhlavaty
Keby sa to už nestalo nepýtal by som sa...nie sú zamenené hadičky na filter ? ktorý typ tam je,ten z T-kom ?
Chyba ukazuje na problém vtrekovačov,ale skôr verím na problém z palivom,diagnostika PD to nevie inde chytiť iba cez ovládanie vstrekovačov,tam nič iné elektronické nie.Takže ukáže na to na čo vie,ale chyba môže a podľa mňa aj bude prenesená,diagnostika nevie chytiť a ukázať na zámenu prítoku a prepadu.

Napísané: 21.02.2018 18:17
od používateľa djdg
Tak problem vyrieseny vo finale som zistil ze vzadu na bloku motora som mal dakaje čidlo vytiahnute po zasunuti auto mocne nastartovalo :) dakujem za rady

Napísané: 21.02.2018 18:45
od používateľa braga
Stáva sa

Napísané: 21.02.2018 19:16
od používateľa mhlavaty
Hlavne že ide,aj to je cenná škola.