VW Passat 2.0 TSI - po zohriati dieslovy zvuk
Napísané: 25.06.2017 22:52
Zdravim vsetkych.
Potreboval by som pomoct s mojim autom. Jedna sa o Passat 2009. Motor TSI 2.0 147 kw – kod motora CAW. Dal som na nom preventivne komplet vymenit rozvody aj s retazami a napinakom kvoli obave aby nepreskocili rozvody a nezdestruoval sa motor. Motor chvilu isiel v pohode aj ked sa mi zdal hlucnejsi ako predtym. V poslednej dobe zacal motor robit dost neprijemnu vec. Po zohriati na prevadzkovu teplotu na volnobeznych alebo mensich otackach – od 1100 – 1400ot zacal byt motor dost hlucny. Asi ako hlucnejsi diesel alebo ako keby bol deravy vyfuk a zda sa mi ze autom pomerne trasie. Na palubovke vyskoci vystraha – chyba motora. Ale iba na sekundu a neostane svietit ani sprava a nevyskoci ani zlta kontrolka. Po pridani otacok motor ide normalne ale je stale trocha hlucnejsi. Diagnostika nenajde permanentnu chybu. V intermitent pamati je zapisany kod p0341 – sensor polohy vackovej hriadele. Senzor som vymenil ale nepomohlo. Stale taky isty prejav motora aj chyba. Dal som dalsiemu mechanikovi skontrolovat cez diagnostiku ci su vporiadku nastavene rozvody a povedal ze rozvody su v poriadku. Posledny rok som menil uz nasavacie potrubie kvoli rozpadnutemu tiahlu, PCV ventil bo roztrholo na nom tesnenie. A naposledy skrtiacu klapku bo uz dobre nefungovala. To len pre info co sa dialo s autom v poslednej dobe. Rozvody som dal menit preventivne ako som spominal.
Bojim sa s tym jazdit ale prave sa nam narodil syn a potrebujem vybavovat nejake veci. Mozem s tym vobec jazdit ked nesvieti permanente kontrolka?
Neviete nahodou co by to mohlo byt, pripadne kam s tym ist do servisu? – najlepsie BA, ale je mi to jedno kludne aj vycestujem alebo tam dam auto aj odtiahnut. Niekde kde tomu fakt rozumeju a TSI sa neprelaknu. Pripadne nebudu skusat zbytocne menit diely. Potrebujem to auto dat fakt dokopy.
Dakujem za akukolvek pomoc
Potreboval by som pomoct s mojim autom. Jedna sa o Passat 2009. Motor TSI 2.0 147 kw – kod motora CAW. Dal som na nom preventivne komplet vymenit rozvody aj s retazami a napinakom kvoli obave aby nepreskocili rozvody a nezdestruoval sa motor. Motor chvilu isiel v pohode aj ked sa mi zdal hlucnejsi ako predtym. V poslednej dobe zacal motor robit dost neprijemnu vec. Po zohriati na prevadzkovu teplotu na volnobeznych alebo mensich otackach – od 1100 – 1400ot zacal byt motor dost hlucny. Asi ako hlucnejsi diesel alebo ako keby bol deravy vyfuk a zda sa mi ze autom pomerne trasie. Na palubovke vyskoci vystraha – chyba motora. Ale iba na sekundu a neostane svietit ani sprava a nevyskoci ani zlta kontrolka. Po pridani otacok motor ide normalne ale je stale trocha hlucnejsi. Diagnostika nenajde permanentnu chybu. V intermitent pamati je zapisany kod p0341 – sensor polohy vackovej hriadele. Senzor som vymenil ale nepomohlo. Stale taky isty prejav motora aj chyba. Dal som dalsiemu mechanikovi skontrolovat cez diagnostiku ci su vporiadku nastavene rozvody a povedal ze rozvody su v poriadku. Posledny rok som menil uz nasavacie potrubie kvoli rozpadnutemu tiahlu, PCV ventil bo roztrholo na nom tesnenie. A naposledy skrtiacu klapku bo uz dobre nefungovala. To len pre info co sa dialo s autom v poslednej dobe. Rozvody som dal menit preventivne ako som spominal.
Bojim sa s tym jazdit ale prave sa nam narodil syn a potrebujem vybavovat nejake veci. Mozem s tym vobec jazdit ked nesvieti permanente kontrolka?
Neviete nahodou co by to mohlo byt, pripadne kam s tym ist do servisu? – najlepsie BA, ale je mi to jedno kludne aj vycestujem alebo tam dam auto aj odtiahnut. Niekde kde tomu fakt rozumeju a TSI sa neprelaknu. Pripadne nebudu skusat zbytocne menit diely. Potrebujem to auto dat fakt dokopy.
Dakujem za akukolvek pomoc