Strana 3 z 3

Napísané: 15.02.2011 01:40
od používateľa TheWinnafta
neviem čo je zle stým mojim šerblom dneska -5 v noci po asi 1 km 80°C , cez den cesta NM NR 70km v pn som mal 90 pustil si kurenie na 2 teplota na 65 stupnov ked som to zbadal až mi zle prišlo hned kurenie vypal a na 90 stupnov som sa ani nedostal za celú cestu do nr, vidím to na termostat alebo čidlo tepoloty

Napísané: 15.02.2011 01:49
od používateľa scorpi4
zdenoTN napísal:
inak otazocka : aky je rozdiel medzi bufikom a webastom ? to ze sa da webasto casovat digitalne viem..

dikes
bufik je vseobecny nazov pridavneho kurenia v aute...WEBASTO je znacka jedneho vyrobcu...EBERSPRECHER napriklad je dalsi..atd..

skor si poloz otazku, aky je rozdiel medzi plnohodnotnym, a dokurovacim bufikom...

a na tu odpoved tiez napisem..jeden je ako samostatna jednotka, ktora sa da nadstavit a proste Ti hreje auto napriklad aj pri celonocnom stati ( kamiony napriklad ), a druhe je len system, ktory pomoze v nizkych teplotach motoru dosiahnut optimalnu pracovnu teplotu za vyrazne kratsi cas, ako by ju motor dosiahol bez bufika...

este nejake otazky? :4012:

Napísané: 15.02.2011 21:18
od používateľa tuttiii
moj starucky 1.9 TDI , 81 kW AFN, pri teplote okolia 0°C cca. po 10 km dosiahne rucicka teploty vody 90 °C

Napísané: 29.11.2016 17:15
od používateľa noreason
VW golf 1.6 tdi 2010, -1 *C, cca 2 km jazdy a je teplo ;)

°C

Napísané: 29.11.2016 23:06
od používateľa misso127
Fiat Bravo 2008, 1.9JTDm 88KW, rucicka na 90°C pri -4°C cca 7-8km - dnes rano odskusane. Vnutri po cca 2-3 minutach fuka teply vzduch, mam spiralu :P