strata vykonu pasat 1.9 tdi 81 kv
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 47
- Dátum registrácie: 09.06.2009 20:35 Zdieľať na Facebook
strata vykonu pasat 1.9 tdi 81 kv
mam problem pri višich otačkach mi jednoducho auto strati vykon ako keby ho vyplo čo môže byt stym??? poradte prosim mam pasata tdi 1.9
-
- expert: TDI
- Príspevky: 24434
- Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26 Zdieľať na Facebook
asi sedem veci sa sere dokolecka, zanesene lopatky na turbe, elektromagneticky regulacny ventil s oznacenim N75, hadice a intercooler, vaha vzduchu aby som nezabudol, EGR a sanie a veci okolo toho (zase v dosledku zanesenia).
jedina moznost ako prist na pricinu tvojho problemu : diagnostika na zivom aute za jazdy a porovnanie ziskanych hodnot s hodnotami normalnymi.
ak zlahnes hore prudsim kopcom druhy, treti, stvrty prevod na podlahu od nizkych otacok (cojaviem zacinas na 1700rpm) a autiak ti 'vypne' pri tomto maximalnom plyne, na 95% mas zanesene lopatky na turbe. Vyskusaj aj bez diagnostiky, je to jednoduche. Ak nemas vo svojom okoli prudsi kopec aspon 300m dlhy, tak zatiahni rucnu brzdu po rovine a stupaj plny kotol na tazkom prevode (cize ides cojaviem 50km/h, daj stvorku a plny plyn s rucnou brzdou - nie aby si zablokoval zadne kolesa a dostal hodiny!). Pripadne ma napadlo ze bezpecnejsie ako s rucnou je to normalne s noznou brzdou : prava noha na plyne na podlahu, lavou nohou brzdis. Tym nasimulujes velky kopec
ale hovorim, jedine objektivne posudenie je diagnostika plus nasledne rozobranie systemu. Tu diagnostiku musi robit niekto kto tomu fakt rozumie, nielen nejaky priblbly "diagnostik čítač chýb".
jedina moznost ako prist na pricinu tvojho problemu : diagnostika na zivom aute za jazdy a porovnanie ziskanych hodnot s hodnotami normalnymi.
ak zlahnes hore prudsim kopcom druhy, treti, stvrty prevod na podlahu od nizkych otacok (cojaviem zacinas na 1700rpm) a autiak ti 'vypne' pri tomto maximalnom plyne, na 95% mas zanesene lopatky na turbe. Vyskusaj aj bez diagnostiky, je to jednoduche. Ak nemas vo svojom okoli prudsi kopec aspon 300m dlhy, tak zatiahni rucnu brzdu po rovine a stupaj plny kotol na tazkom prevode (cize ides cojaviem 50km/h, daj stvorku a plny plyn s rucnou brzdou - nie aby si zablokoval zadne kolesa a dostal hodiny!). Pripadne ma napadlo ze bezpecnejsie ako s rucnou je to normalne s noznou brzdou : prava noha na plyne na podlahu, lavou nohou brzdis. Tym nasimulujes velky kopec
ale hovorim, jedine objektivne posudenie je diagnostika plus nasledne rozobranie systemu. Tu diagnostiku musi robit niekto kto tomu fakt rozumie, nielen nejaky priblbly "diagnostik čítač chýb".
-
- Príspevky: 97
- Dátum registrácie: 10.02.2009 11:29 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 12
- Dátum registrácie: 29.11.2009 15:28 Zdieľať na Facebook
Regulácia naklapania lopatiek turba.Tiež mám passat 1.9tdi 81 kw a podobný problém.Cca nieco nad 3000 ot/min tak isto po prudkom pridaní prestane auto ťahať a prepne sa do núdzového režimu čo poťeší hlavne pri predbiehaní... Skús sa staviť u nejakého mechanika,možno to ešte bude vedieť rozcvičiť,alebo ešte lepšie vymeniť a máš pokoj.Síce som to ešte nemenil a nemám prehľad koľko to može stáť,ale na golfa 4 tdi je to za pár korún.
Ináč ten motor je dobrá voľba.tichý,úsporný a hlavne spoľahlivejši ako tie novšie PD klepotavce.Ozaj taký malý trik.Keď ti to zas prestane fungovať zastav auto, vypni motor a o chvíľu naštartuj,pôjde to opäť normálne.Držím palce a daj vedieť ako si dopadol
Ináč ten motor je dobrá voľba.tichý,úsporný a hlavne spoľahlivejši ako tie novšie PD klepotavce.Ozaj taký malý trik.Keď ti to zas prestane fungovať zastav auto, vypni motor a o chvíľu naštartuj,pôjde to opäť normálne.Držím palce a daj vedieť ako si dopadol
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: martinovic a 73 neregistrovaných