Strana 1 z 1

Toyota Avensis 2,0D - 105 kW r.v. 2016

Napísané: 07.03.2019 20:11
od používateľa Stu
Prosím o celkovú charakteristiku a skúsenosti pri Toyote Avensis 2,0D-4D 105kW r.v.2016

Napísané: 08.03.2019 08:27
od používateľa braga
preco chces D ? keby si mal zaujem o benzin tak sa snad ani nemusis pytat

Napísané: 08.03.2019 21:55
od používateľa dodokasik
Zdravím. Vlastním rovnakú motorizáciu/ročník takmer rok/25 000 km. Zatial maximálna spokojnosť- 1x zvolávacia akcia navýmenu EGR (auto som doviezol z ČR a žiaden problém pri servise výmeny EGR). Nevýhody: štart-stop, automatická brzda, chýbajú mi niektoré informácie v palubnom PC, v zime pri rannej jazde dlho trvá kamerám pokial začnú snímať ak bola na čelnom skle námraza a autu by sa naozaj hodilo cca 20 kW naviac ...

Napísané: 09.03.2019 16:05
od používateľa jergusko
Auto bez emócií, ktoré ťa doprav tam a späť. Neobľibujem Clarksona z Top Gear, ale tu sa hodí veta, ktorú povedal po teste Superbu - a dokonale sa hodí aj na Avensis:
"Tomu auto nie je čo vytknúť. Nie je to ale auto, ktorého plagát by si dal mladý chalan na stenu. Je to niečo ako chladnička - ľudia si to kupujú, lebo to potrebujú."

Môj osobný názor - ktorým sa samozrejme nemusíč riadiť - je, že keď už za auto vyvalíš také prachy, tak ti musí dať aj viac, ako odvoz z miesta A do miesta B. Auto musí v tebe vzbudzovať myšlienky typu "nepotrebujem ísť niečo vybaviť? Išiel by som sa previesť...", čo pri Toyote nehrozí.
Poznámka pre zarputilých dodržiavateľov povolenej rýchlosti: Nie, nemyslel som lietanie za každú cenu a id.iotské driftovanie už vôbec nie. Ide o celkový pocit z jazdy.

Za mňa, radšej staršie auto, ale poriadne. dristy o "drahom servise ojazdeniek" šíria finanční experti, ktorí si každých 5 rokov kúpia nový šerbeľ, lebo si nedokážu na papieri za 20 minút zrátať tie katastrofálne straty, čo ich to vždy stojí.
Za cenu novej alebo dvojročnej Toyoty s malým slabým hrkotavým štvorvalcom kúpiť 5 - 6 ročné auto ako delo.

Napísané: 09.03.2019 17:50
od používateľa mhlavaty
Celkom zaujímavý postoj,a nedá sa povedať že nemá niečo do seba.v podstate som aj ja urobil pred časom podobný nákup auta ktoré malo niečo čo ma oslovilo,retro štýl aristrokrata,stará klasická dôstojnosť,príjemný pocit,ticho v aute a pohoda. A nikterak ma nezaujímalo že spotreba je 7,5 lt a nie 5,a už vôbec že je to skôr exot ktorý denne nevidieť a ktorý je už dospelý a oslávil osemnásť.
Prvý majiteľ a krásny stav a ja som nerozmýšlal ani sekundu nad proktickou stránkou a ani ničím iným.
Či si také zmýšlanie môže dovoliť aj zadávateľ,to nemám tušenie.Množstvo ľudí nevidí to,čo iný z desať km,a dnešná doba je v mnohom unikátna.Za haliere sú k dispozícii neuveriteľné kusy ,len málokto ale naberie odvahu o nich uvažovať.

Napísané: 10.03.2019 12:19
od používateľa alex07
Nepíšeš, koľko mesačne/ročne najazdíš,kde jazdíš. Do mesta radšej benzín, ak sú dukáty, hybrid. osobne som dal prednosť 2,0l benzínu, ak pozeráš na spotrebu, 1,6.

Napísané: 19.08.2019 09:57
od používateľa zetom
Ahojte, mate este niekto skusenosti s tymto autom, tiez mam zaujem o jeho kupu, 90% jazdim dialnice 3x do tyzdna za den 200km.

toyota avensis 2.0tdi

Napísané: 12.02.2020 19:18
od používateľa krokodilllll
mam po 8r. vrážania eur.do A4 teraz avensisa 2013 2.0 naftak-sice len 125konovka kúpené215tis.km-teraz 165tis.km.-ale šlape-kedze som potreboval cosi aj vacsie po A4-lebo 3deti..tak mam avensis 2013 uz cez 2r.a výmena akurat peny pod zadkom-a ventilátor stredový odisiel-dajake ozubené koliecka..samozrejme bežný servis brzdy-olej filtre atd.. špekulujem o novšom modeli kedze na tak tažké auto sa mi zdá 125koni malo-novsie už 145konovky od 2015teho sú robené-akurat teraz ale uvažujem že či ísť do Benzinu či zostať v nafte-okukavam 2016-2017 ročníky. japonci okrem Subaru nerobia 4x4 čo mi trochu chyba tá možnost. samozrejme ze som premyslal o mojom sne A6 avant-len ked vidím tie stovky km.co maju najazdené-viem ze je to aj o štastí pri kupe akehokolvek auta-len s tolkými km.je vačši predpoklad ze budem musieť častejšie otvoriť penaženku kedže pridu vymeny roznych už opotrebovanych častí. a do 100tis.km sa ceny hýbu niekde inde..u A6 tak radšej japonec-možno krabica pre niekoho..