Toyota Avensis 2,0D - 105 kW r.v. 2016
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 19
- Dátum registrácie: 10.12.2005 14:06 Zdieľať na Facebook
Toyota Avensis 2,0D - 105 kW r.v. 2016
Prosím o celkovú charakteristiku a skúsenosti pri Toyote Avensis 2,0D-4D 105kW r.v.2016
-
- Príspevky: 1982
- Dátum registrácie: 26.10.2009 18:24 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 16
- Dátum registrácie: 19.09.2008 17:10 Zdieľať na Facebook
Zdravím. Vlastním rovnakú motorizáciu/ročník takmer rok/25 000 km. Zatial maximálna spokojnosť- 1x zvolávacia akcia navýmenu EGR (auto som doviezol z ČR a žiaden problém pri servise výmeny EGR). Nevýhody: štart-stop, automatická brzda, chýbajú mi niektoré informácie v palubnom PC, v zime pri rannej jazde dlho trvá kamerám pokial začnú snímať ak bola na čelnom skle námraza a autu by sa naozaj hodilo cca 20 kW naviac ...
-
- Príspevky: 2272
- Dátum registrácie: 14.07.2009 00:22
- Bydlisko: Bratislava Zdieľať na Facebook
Auto bez emócií, ktoré ťa doprav tam a späť. Neobľibujem Clarksona z Top Gear, ale tu sa hodí veta, ktorú povedal po teste Superbu - a dokonale sa hodí aj na Avensis:
"Tomu auto nie je čo vytknúť. Nie je to ale auto, ktorého plagát by si dal mladý chalan na stenu. Je to niečo ako chladnička - ľudia si to kupujú, lebo to potrebujú."
Môj osobný názor - ktorým sa samozrejme nemusíč riadiť - je, že keď už za auto vyvalíš také prachy, tak ti musí dať aj viac, ako odvoz z miesta A do miesta B. Auto musí v tebe vzbudzovať myšlienky typu "nepotrebujem ísť niečo vybaviť? Išiel by som sa previesť...", čo pri Toyote nehrozí.
Poznámka pre zarputilých dodržiavateľov povolenej rýchlosti: Nie, nemyslel som lietanie za každú cenu a id.iotské driftovanie už vôbec nie. Ide o celkový pocit z jazdy.
Za mňa, radšej staršie auto, ale poriadne. dristy o "drahom servise ojazdeniek" šíria finanční experti, ktorí si každých 5 rokov kúpia nový šerbeľ, lebo si nedokážu na papieri za 20 minút zrátať tie katastrofálne straty, čo ich to vždy stojí.
Za cenu novej alebo dvojročnej Toyoty s malým slabým hrkotavým štvorvalcom kúpiť 5 - 6 ročné auto ako delo.
"Tomu auto nie je čo vytknúť. Nie je to ale auto, ktorého plagát by si dal mladý chalan na stenu. Je to niečo ako chladnička - ľudia si to kupujú, lebo to potrebujú."
Môj osobný názor - ktorým sa samozrejme nemusíč riadiť - je, že keď už za auto vyvalíš také prachy, tak ti musí dať aj viac, ako odvoz z miesta A do miesta B. Auto musí v tebe vzbudzovať myšlienky typu "nepotrebujem ísť niečo vybaviť? Išiel by som sa previesť...", čo pri Toyote nehrozí.
Poznámka pre zarputilých dodržiavateľov povolenej rýchlosti: Nie, nemyslel som lietanie za každú cenu a id.iotské driftovanie už vôbec nie. Ide o celkový pocit z jazdy.
Za mňa, radšej staršie auto, ale poriadne. dristy o "drahom servise ojazdeniek" šíria finanční experti, ktorí si každých 5 rokov kúpia nový šerbeľ, lebo si nedokážu na papieri za 20 minút zrátať tie katastrofálne straty, čo ich to vždy stojí.
Za cenu novej alebo dvojročnej Toyoty s malým slabým hrkotavým štvorvalcom kúpiť 5 - 6 ročné auto ako delo.
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24976
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
Celkom zaujímavý postoj,a nedá sa povedať že nemá niečo do seba.v podstate som aj ja urobil pred časom podobný nákup auta ktoré malo niečo čo ma oslovilo,retro štýl aristrokrata,stará klasická dôstojnosť,príjemný pocit,ticho v aute a pohoda. A nikterak ma nezaujímalo že spotreba je 7,5 lt a nie 5,a už vôbec že je to skôr exot ktorý denne nevidieť a ktorý je už dospelý a oslávil osemnásť.
Prvý majiteľ a krásny stav a ja som nerozmýšlal ani sekundu nad proktickou stránkou a ani ničím iným.
Či si také zmýšlanie môže dovoliť aj zadávateľ,to nemám tušenie.Množstvo ľudí nevidí to,čo iný z desať km,a dnešná doba je v mnohom unikátna.Za haliere sú k dispozícii neuveriteľné kusy ,len málokto ale naberie odvahu o nich uvažovať.
Prvý majiteľ a krásny stav a ja som nerozmýšlal ani sekundu nad proktickou stránkou a ani ničím iným.
Či si také zmýšlanie môže dovoliť aj zadávateľ,to nemám tušenie.Množstvo ľudí nevidí to,čo iný z desať km,a dnešná doba je v mnohom unikátna.Za haliere sú k dispozícii neuveriteľné kusy ,len málokto ale naberie odvahu o nich uvažovať.
-
- Príspevky: 62
- Dátum registrácie: 18.05.2010 19:36 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 76
- Dátum registrácie: 29.10.2012 14:19 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 38
- Dátum registrácie: 12.02.2020 18:54 Zdieľať na Facebook
toyota avensis 2.0tdi
mam po 8r. vrážania eur.do A4 teraz avensisa 2013 2.0 naftak-sice len 125konovka kúpené215tis.km-teraz 165tis.km.-ale šlape-kedze som potreboval cosi aj vacsie po A4-lebo 3deti..tak mam avensis 2013 uz cez 2r.a výmena akurat peny pod zadkom-a ventilátor stredový odisiel-dajake ozubené koliecka..samozrejme bežný servis brzdy-olej filtre atd.. špekulujem o novšom modeli kedze na tak tažké auto sa mi zdá 125koni malo-novsie už 145konovky od 2015teho sú robené-akurat teraz ale uvažujem že či ísť do Benzinu či zostať v nafte-okukavam 2016-2017 ročníky. japonci okrem Subaru nerobia 4x4 čo mi trochu chyba tá možnost. samozrejme ze som premyslal o mojom sne A6 avant-len ked vidím tie stovky km.co maju najazdené-viem ze je to aj o štastí pri kupe akehokolvek auta-len s tolkými km.je vačši predpoklad ze budem musieť častejšie otvoriť penaženku kedže pridu vymeny roznych už opotrebovanych častí. a do 100tis.km sa ceny hýbu niekde inde..u A6 tak radšej japonec-možno krabica pre niekoho..
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 8 neregistrovaných