Toyote sa stale celkom dobre dari v spolahlivost, globalnej, svetovej. Preco?
No asi v prvom rade by bolo dobre sa zamerat, ze ake auta predava vo svete, a hlavne ake motorizacie. Myslim, ze motorizacie pod 2.5 litra tvoria len male percenta, a preto tak dobra statistika.
Toyota pochopila, ze Europa je iny (rozumej - pokazeny) svet a tak si tu urobila aj motoraren, kde fabrikuje pre Europu tie nezmysly.
Jej hybrid je samostatna kapitola. Nieco asi dobre, zabalila do nie privetiveho obalu. Ano, mohlo by to byt aj inak, ale to by zrejme parazitovala na vlastnom Lexuse a je jasne, ze to neni ziadane. Avsak Lexus nema v Europe nejaku poziciu a pravdepodobne ani nikdy nebude mat, kedze maju zviazane ruky euro normami.
Neuveritelny hon na spotrebu, avsak uz nie koli dakemu spotrebitelskemu tlaku, ale diktovany spolocenstvom.
Dakujem vsetkym tupcom v tom EU parlamente, vykonnych vyboroch, ze tu uz dnes mame auta, ktore maju papierove spotreby do 4 litrov.
Dakujem, lebo nase penazenky to naramne uspokoji.
Dakujem, ze kazdu chvilu bude a je potrebne kupovat nove auto, kedze po 150 000 km sa stavaju nerentabilne na udrzbu.
Dakujem, ze nemienia z toho polavit a budu este tvrdsie pravidla, budu spotreby do 3 litrov.
Dakujem, ze budeme musiet kupovat elektromobily, kde priemerny Slovak nan bude musiet robit 10 rokov a nebude ho moct doma nabijat. Verim, ze iste spolocnosti uz dnes pracuju na plane nabijacich stanic, zvolenia si vhodnej lokality, prepoctoch a rezervovani si patricneho vykonu zo siete, lebo toto v podstate predstavuje monopolne postavenie a aj z toho plynuca ziskovost, na ktoru im budeme musiet davat.
Uz teraz si viem zivo predstavit tie sidliska s tymi elektromobilami a nabijacimi stanicami. Vo vyhode budu ti, co byvaju do dakeho 10 poschodia, oblokami k parkovisku, ti aspon jedno auto budu moct nabijat cez predlzovak
Ostatni budu v noci cakat v rade, pred nabijackou.
Pardon, ze troska OT, ale tyka sa to kazdeho, ci si to chce priznat, alebo nie...