Strana 1 z 1

Toyota Corolla Verso 1.6 vvt-i

Napísané: 11.01.2018 15:03
od používateľa visior
Dobrý deň. Chcel by som poprosiť bývalých alebo súčasných majiteľov tohoto vozidla, aby v krátkosti zhrnuli plusy a mínusy vozidla. Ďakujem vopred za všetky komentáre... :300f:

Napísané: 11.01.2018 16:29
od používateľa mhlavaty
Príjemné autíčko má málo mínusov.Ak sa to vôbec mínusom dá nazvať tak je to rozvod reťazou,ktorý je náročnejší na servismama,a pazvuky z prevodovky ktoré sa objavia kdesi čosi okolo 300 tis km niekomu skôr,zrejme závislé od režimu.Ale auto ktoré nesklame.Nevhodné na domontáž plynu.Nesmie byť jazdené na inom než predpísanom oleji,hrozí spotreba oleja.

Napísané: 11.01.2018 16:30
od používateľa bujna.juraj
Vvti boli dost zraloky oleja..vlastna skusenost..odporucam valvematic..

Napísané: 11.01.2018 19:32
od používateľa martincichy
Beham na corolle verso 1.6 vvti prevadzkovanej na lpg. Auto ma za sebou statisice kilometrov. Na lpg poslednych 130 tis km. Olej menim kazdych 10 tis km.

Olej nezerie. Spotreba 8 litrov plynu - 6.5 l benzinu.i

Priestorovo super auto. Spolahlive.

Repas prevodovky som uz robil.

Jazdim na stvrtej toyote. Su to spolahlive auta.

Napísané: 11.01.2018 21:01
od používateľa juraj975
Sam vlastnim corollu verso 1,6 2003 bola tu o nej aj tema. Verso ako auto celkom kratke obratne vnutri variabilne a priestranne, co by som vytkol na tuto prvu generaciu 2002-2004 je narocnejsie zohnat karosarske diely svetla narazniky, nevravim ze nemozne ale ked si porovnas naraznik predny alebo mriezku na alegre tak na tuto generaciu je dielov omnoho menej ako od 2005 a su aj drahsie. Takisto problem so zranim oleja bol toyotou porieseny od 2005 preto by som volil tu novsiu generaciu, inak okrem mojho problemj s motorom ktory nastal na to auto nejako nemozem povedat zle, mne prevodovka zatial bez problemov cca 310000 a pomerne tuhe a odolne napravy, aj na nase rozbite cesty a moj styl jazdenia .

Napísané: 14.01.2018 11:30
od používateľa autokomplet
Jedno z najlepsich aut.
Do 2005 zacnu okolo 60.000km zrat olej ale vyrobca MENIL ochotne a zadarmo MOTORY AJ DAVNO PO ZARUKE !!!!!!
Cize vacsina ludi si do nechala vymenit.
Nepises rocnik co je skoda ale ci spada do problemovych ti povedia v Toyote rovnako ci uz bol motor vymeneny.
Pri 200-300t km odchadza lozisko hlavny hriadel prevodovky a da sa to riesit vymenou. Ludia nevedia ze olej v prevodovke treba menit a najnovsie uz aj Toyota tvrdi ze sa oleje nemenia (skoro som vylepil prijimaciemu ked toto povedal). Je to biznis a aby si sa auta zbavil na 300.000km a kupil nove.
V normalnych rukach to auto da milion km akurat v polcase vymenis par dielov podvozku (ramena tlmice loziska atd. mozno cast vyfuku).
Oproti "premiovkam & group" nesmrtelne auto a menis iba oleje filtre sviecky = servis zadarmo. Kludne aj LPG ak valis aspon 40.000km rocne leb daj primazavanie ventilov a v horucave ked ides na max. (rychlo alebo vozik) prepni na BENZIN.

Napísané: 14.01.2018 11:39
od používateľa mhlavaty
Budem riešiť problém ich prevodovky (zvuky za jazdy) lebo gazda od toho odvodzuje čo s Versom ´dalej a (zrejme) vzhľadom na spokojnosť by uprednostnil ak auto zostalo.Až bude Verso riešené,dám tému ako oprava prebehla.Asi to zaujímať aj iných majiteľov,už aj preto lebo dostupnosť celých použitých je prakticky nulová.A kupovať z nespoľahliveho zdroja,to radšej nič.

Napísané: 14.01.2018 15:02
od používateľa martincichy
milan, mám doma dva rozobraté prevodovky z tohto versa. ak niečo bude treba, volaj.

Napísané: 14.01.2018 15:10
od používateľa mhlavaty
Asi to bude nepoužiteľné,toto je motor 1.8 s kódom 1ZZ-FE r.2008
Podla opisu je predpoklad na vadu ložiska

Napísané: 14.01.2018 15:29
od používateľa bajo777
Milanko som silno zvedavy, ci aj japonec dava turecke z medu :d :D

Napísané: 14.01.2018 21:31
od používateľa martincichy
bajo, prevodovka vo verse je iná, ako v ostatných corollách. na tejto sa šetrilo.