Strana 1 z 2

Toyota Avensis 1,8 i benzín , plyn

Napísané: 22.01.2017 21:21
od používateľa marekgubana1
Má niekto Toyotu avensis 2009-2013, 1,8 i benzín prerobenú na LPG?
Je to vhodné vozidlo natúto prestavbu? Nenastanú problémy po najazdení 50 000-100 000 km? Ďakujem za každé info.

Napísané: 23.01.2017 00:31
od používateľa seven549
To nemáš na benzín?Začni čítať každý jeden japonec je totalne nevhodný na LPG.

Napísané: 23.01.2017 07:43
od používateľa hjundai
Seven prestan prosim ta pisat bludy.... A zacni citat...aj tuna je dost ludi co prevadzkuju japonca na lpg.... Ja tiez.
Jemu ide asi o specifikum priameho vstreku.... Treba kontaktovat hlavne dielne tam su tie spravne informacie.

Napísané: 23.01.2017 09:23
od používateľa bajo777
ja myslim, ze mhlavaty tu daval vvti sporak, treba si pohladat a precitat :)

Napísané: 23.01.2017 09:34
od používateľa ROBOPASTUSZEK
Problemom lpg prestavieb je ten ze clovek vystavi motor zvysenej tepelnej zatazi ale neprisposobi k tomu olej a to je najvacsi problem preto potom dochadza k prehriatiu a zlihaniu motora pripadne oleja. A ano malontory japonec je vhodny na prestavbu lpg. Napr take hondy su neni vobec vhodne , naopak subaru jazdi kopa na lpg ale je to koncepcne iny motor preto nema problem . Prestavbu japonca na lpg by som sakra zvazil :3020:

Napísané: 23.01.2017 11:07
od používateľa kuko33
Ahoj, mám presne túto motorizáciu, verziu Combi, rok 2010 a ani s automatom tá spotreba nepresiahne 7 litrov. S manuálom pôjdeš na hranicu 6,4-6,7 litra kedy je návratnosť investície na dosť vysoký nájazd. Potom keď konečne začne na seba zarábať tak už bude chrobak v hlave ju vymeniť. Konkrétne 1,8 od Toyoty prerobiť na plyn je OK, ja som ju aj s tým kupoval lebo otec mal na firme jednu presne takú s nájazdom 270000km a bez problemu aj s plynom. Ale keď som zistil koľko reálne žerie tak som to neriešil. Škoda možno riskovať tak slušný motor za minimálny rozdiel nákladov. Samozrejme neviem koľko plánuješ najazdiť a hlavne koľko už má za sebou....

Napísané: 23.01.2017 20:26
od používateľa raven85
ROBOPASTUSZEK napísal: Napr take hondy su neni vobec vhodne , naopak subaru jazdi kopa na lpg ale je to koncepcne iny motor preto nema problem . :3020:
Ja som vo svojom okolí vedel o jednom Subaru, minulý týždeň som sa dozvedel o druhom Subaru s LPG.
Obidva majú problém, niekoľko desiatok tisíc km od montáže lpg žrali olej jak svíň a teraz sa aj ventily riešia.
Keby tam občania nepchali lpg, tak dám ruku do ohňa, že tým motorom nič nie je. Ja vám neviem ľudia - kvôli jednému euru si vrtať koleno? Síce - je to vaše koleno...

Napísané: 23.01.2017 20:37
od používateľa mastik29
bajo777 napísal:ja myslim, ze mhlavaty tu daval vvti sporak, treba si pohladat a precitat :)
ukazka-co-sposobi-zamena-plnej-syntetik ... 69453.html

A su tu aj ine temy, aj o 1.8 co mali konstrukcne problemy(???).

Ano, tema sa povodne tykala ineho objemu, no predpokladam, ze 1.8 bude konstrukcne takmer rovnaky, teda take iste problemy, obzvlast na LPG.
Ale kto chce, nech si da namontovat…

Napísané: 23.01.2017 20:44
od používateľa hjundai
Skoda ze tu neodznievaju kvalitne informacie od tych co lpg montuju a servisuju. Ja mam japonca s lpg a NIC. Jazdi a setri.... Take vseobecne frazy ze Japonci nie....su odveci....akoby som ja po skusenosti s Nissanom a Toyotou napisal EU auta stoja za h...o. Podla mna je vsetko o vyladeni systemu. Dalej nerozvadzam. Je v tom vela premennych od motora a jeho stavu pred montazou, km nabehu, lpg systemu,jeho namontovania a vyladenia az po sposob jazdenia s lpg, druh paliva,servisovanie systemu.... Takze jednoduche konstrukcie niesu na mieste.

Napísané: 23.01.2017 20:46
od používateľa hjundai
mastik29 napísal:
bajo777 napísal:ja myslim, ze mhlavaty tu daval vvti sporak, treba si pohladat a precitat :)
ukazka-co-sposobi-zamena-plnej-syntetik ... 69453.html

A su tu aj ine temy, aj o 1.8 co mali konstrukcne problemy(???).

Ano, tema sa povodne tykala ineho objemu, no predpokladam, ze 1.8 bude konstrukcne takmer rovnaky, teda take iste problemy, obzvlast na LPG.
Ale kto chce, nech si da namontovat…
- ten prispevok je cely zle, ziadna zmena syntetiky na polo nic nesposobi. O tom by ste na tomto fore nemali vobec rozpravat...

Napísané: 23.01.2017 21:14
od používateľa oco13
Rovnako ako to vvti umrela naša Corsa - teda pardon neumrela - predala sa práve tu ako vynikajúci stav po starom pánovi.
Príčina bola jednoznačne - zle zvolený systém a ešte aj zle namontovany.

Napísané: 23.01.2017 21:25
od používateľa mastik29
hjundai:
Nic to nemeni na fakte, ze tie ventily maju urcity priemer, jejich drieky su tenke, ze sa casom urcite zaklepú a ze budé potreba opravy, v tomto pripade dost nakladnej. A ano, o oleji to teraz neni, je to o konstrukcii…

Napísané: 23.01.2017 21:47
od používateľa oco13
Preto ak by som mal riešiť moderný motor na plyne tak ho riešim s náhradným motorom - búračka ,angličan , lopata lol

Napísané: 23.01.2017 21:51
od používateľa juraj975
ukazka-co-sposobi-zamena-plnej-syntetik ... 69453.html

A su tu aj ine temy, aj o 1.8 co mali konstrukcne problemy(???).

Ano, tema sa povodne tykala ineho objemu, no predpokladam, ze 1.8 bude konstrukcne takmer rovnaky, teda take iste problemy, obzvlast na LPG.

Ano tema sa tykala 1,6 rocnik 2003 pricom 1,8 v tom istom aute by mal byt uplne totozny iba s vacsim vrtanim. Ale autor sa pyta na vvti po roku 2009 co uz moze byt uplne iny motor (nech povedia skusenejsi)

Napísané: 23.01.2017 21:54
od používateľa oco13
Všetky 16V motory už majú subtílnejšie ventily ako 8V a to VVTI je len komplikácia navrch.