Toyota multidrive - vyradovat pri zastaveni

Diskusia ohľadne vozidiel značky Toyota

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

andro1
Príspevky: 88
Dátum registrácie: 02.11.2008 14:45
Zdieľať na Facebook

Toyota multidrive - vyradovat pri zastaveni

Príspevok od používateľa andro1 »

Dobry vecer,
kupil som novu Toyotu Auris s automatickou prevodovkou multidrive. Pri vsetkych automatoch co som do teraz vlastnil sa nemala vyradovat rychlost pri zastaveni. V navode pre Auris je to vsak naopak, v toyote potvrdili navod..ale nezdalo sa mi ze su o tom presvedceny. Vie mi niekto k tejto prevodovke nieco blizsie povedat, teda pri zastaveni vyradit alebo nie. Na nete som nic blizsie nenasiel...dik
scorpi4
Príspevky: 6093
Dátum registrácie: 18.07.2008 17:35
Bydlisko: TT, PN, TN
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa scorpi4 »

vseobecne sa naozaj vyradovat nema...a myslim, ze pokial je ten automat normalny, tak ani tu by som nevyradoval...nevidim dovod, preco ano...je to nepohodlne, a navyse zbytocne..potom netreba automat, mozes mat aj manual, ked mas pri zastavovani vzdy vyradovat..cize skor by som to bral, ako nevedomost dilerov...

inak tu prevodovku nepoznam...ale ako pisem, automat ma byt plnohodnotny..akekolvek radenie pocas jazdy, ci zastavenia na krizovatkach je podla mna hlupost...
simonfenix
Príspevky: 276
Dátum registrácie: 12.08.2007 13:04
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa simonfenix »

:rouler: :rouler: :rouler:
Naposledy upravil/-a simonfenix v 12.03.2011 13:55, upravené celkom 1 krát.
Obrázok
haters gonna hate
laura
Príspevky: 1400
Dátum registrácie: 03.03.2005 11:52
Bydlisko: Levice
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa laura »

dost som precital o Multidrive S, ale nikde som sa nedocital, ze je nutne vyradit z D do N na krizovatkach ... ??? a dovod ? , je to sice CVT, ale nevidim dovod, pri HD menicoch, ani DSG, ani inych systemoch to nie je nutne alebo potrebne.
mr-alien
Príspevky: 92
Dátum registrácie: 29.12.2008 18:33
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mr-alien »

skusim strelit START-STOP?
scorpi4
Príspevky: 6093
Dátum registrácie: 18.07.2008 17:35
Bydlisko: TT, PN, TN
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa scorpi4 »

ano, to je jediny dovod...ale o tom zadavatel nepisal...ak ho ma, je to logicke...
EssoSk
Príspevky: 435
Dátum registrácie: 15.08.2008 19:39
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa EssoSk »

scorpi4 napísal: je to logicke...
Nechcem byť netaktný... ale je logické aj to že keď súdruzi japonci to tak napísali do návodu tak niečo na tom bude. Nechcem ťa haniť alebo čo ale jožko ferko s hornej dolnej vieš lepšie ako japonec ktorý tu prevodovku navrhol ? Možno robíš autá o dva možno o5 rokou dlhšie ako ja ale to čo je v originalnom návode+ v tecdoku je sveté
mp3turbo
expert: TDI
Príspevky: 24434
Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mp3turbo »

ja len skromne dodam, ze akymkolvek CVTckam VRATANE japonskych by som sa vyhol hodne sirokym oblukom.

ked si niekto mysli ze japonci sa nevedia potknut, nech sa stretne s majitelom Nissanu Micra s automatickou prevodovkou. Ta bola tusim vyhradne CVT. No a potom dllllho rozpravajte...
Craken
Príspevky: 16
Dátum registrácie: 23.03.2009 15:30
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Craken »

mp3turbo napísal:ja len skromne dodam, ze akymkolvek CVTckam VRATANE japonskych by som sa vyhol hodne sirokym oblukom.

ked si niekto mysli ze japonci sa nevedia potknut, nech sa stretne s majitelom Nissanu Micra s automatickou prevodovkou. Ta bola tusim vyhradne CVT. No a potom dllllho rozpravajte...
mozes napisat k tomu preco sa vyhnut CVT nieco blizsie?
mp3turbo
expert: TDI
Príspevky: 24434
Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mp3turbo »

princip prace CVTcka je blbost, posuvanie tych hriadelov...

okrem toho jazdny prejav mne osobne prisiel hrozny. Sice to bola Nissan Micra, ale to hucanie na rovnakych otackach okolo 2700 az 3000 mi neprislo ako zrovna optimalne pre motor ani spotrebu.

obrazky z rozsypanych audi multitronik (=CVT) ktore sa malokedy doziju 200.000km: http://77.247.224.52/multitronic/


toto je ten hlavny problem : http://77.247.224.52/multitronic/26042010113.JPG

ta konstrukcia proste nemoze vydrzat, to je cele blbost a nikdy to nemalo vzniknut rovnako ako 1.2htp a 1.4hdi hrkotalka motor. Spravny sposob pre downsizing? Ked uz to musi byt, tak stale styri valce. Urvanim jedneho valca nedosiahnes ani deklarovanu usporu na materiali lebo musis pouzit specialne vyvazovacie hriadele vnutri ktore ti cenovku zdvihnu skoro na uroven stvorvalca, jednak je to renome znacky, jazdny prejav, spotreba o hovne atd.

vidis a uz aj automobilka priznala ze trojvalec je sprostost - nove 1.2turbomotory su STVORvalce.

Takze z rovnakeho dovodu je aj CVT blbost. To je proste principalna kravina ako opekat prazenicu na hnacke. Blbost, blbost a este raz blbost. Preco to asi tak nikto nepouziva? Len par vystrednych modelov... lebo je to proste blbost.
Craken
Príspevky: 16
Dátum registrácie: 23.03.2009 15:30
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Craken »

a ktorej automobilky automat stoji za kupu?
scorpi4
Príspevky: 6093
Dátum registrácie: 18.07.2008 17:35
Bydlisko: TT, PN, TN
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa scorpi4 »

EssoSk napísal:
scorpi4 napísal: je to logicke...
Nechcem byť netaktný... ale je logické aj to že keď súdruzi japonci to tak napísali do návodu tak niečo na tom bude. Nechcem ťa haniť alebo čo ale jožko ferko s hornej dolnej vieš lepšie ako japonec ktorý tu prevodovku navrhol ? Možno robíš autá o dva možno o5 rokou dlhšie ako ja ale to čo je v originalnom návode+ v tecdoku je sveté
a tak mi to nedalo, a bol som sa spytat priamo v toyote..

cize predajca, alebo kto uz mu to povedal, zrejme necital ten navod poriadne..lebo je v nom podla slov predajcu a aj mechanika jasne napisane, ze sa vyraduje do "N" pri pouzivani systemu START/STOP

pri beznom pouzivani nie..

a ked nechces hanit, nepis o jozkovi ferkovi z hornej dolnej..da sa to napisat aj normalne..ale to neriesim, ja sa nemam dovod urazat na hluposti...ja sa dokonca ani netajim tym, ze nieco neviem..ale nehanbim sa kludne na to ist spytat..

cize automat pracuje standardne a v standardnom rezime "D"..

vsjo..
Napísať odpoveď

Návrat na "Toyota fórum"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 73 neregistrovaných