Toyota multidrive - vyradovat pri zastaveni
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 88
- Dátum registrácie: 02.11.2008 14:45 Zdieľať na Facebook
Toyota multidrive - vyradovat pri zastaveni
Dobry vecer,
kupil som novu Toyotu Auris s automatickou prevodovkou multidrive. Pri vsetkych automatoch co som do teraz vlastnil sa nemala vyradovat rychlost pri zastaveni. V navode pre Auris je to vsak naopak, v toyote potvrdili navod..ale nezdalo sa mi ze su o tom presvedceny. Vie mi niekto k tejto prevodovke nieco blizsie povedat, teda pri zastaveni vyradit alebo nie. Na nete som nic blizsie nenasiel...dik
kupil som novu Toyotu Auris s automatickou prevodovkou multidrive. Pri vsetkych automatoch co som do teraz vlastnil sa nemala vyradovat rychlost pri zastaveni. V navode pre Auris je to vsak naopak, v toyote potvrdili navod..ale nezdalo sa mi ze su o tom presvedceny. Vie mi niekto k tejto prevodovke nieco blizsie povedat, teda pri zastaveni vyradit alebo nie. Na nete som nic blizsie nenasiel...dik
-
- Príspevky: 6093
- Dátum registrácie: 18.07.2008 17:35
- Bydlisko: TT, PN, TN Zdieľať na Facebook
vseobecne sa naozaj vyradovat nema...a myslim, ze pokial je ten automat normalny, tak ani tu by som nevyradoval...nevidim dovod, preco ano...je to nepohodlne, a navyse zbytocne..potom netreba automat, mozes mat aj manual, ked mas pri zastavovani vzdy vyradovat..cize skor by som to bral, ako nevedomost dilerov...
inak tu prevodovku nepoznam...ale ako pisem, automat ma byt plnohodnotny..akekolvek radenie pocas jazdy, ci zastavenia na krizovatkach je podla mna hlupost...
inak tu prevodovku nepoznam...ale ako pisem, automat ma byt plnohodnotny..akekolvek radenie pocas jazdy, ci zastavenia na krizovatkach je podla mna hlupost...
-
- Príspevky: 276
- Dátum registrácie: 12.08.2007 13:04 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 1400
- Dátum registrácie: 03.03.2005 11:52
- Bydlisko: Levice Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 92
- Dátum registrácie: 29.12.2008 18:33 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 6093
- Dátum registrácie: 18.07.2008 17:35
- Bydlisko: TT, PN, TN Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 435
- Dátum registrácie: 15.08.2008 19:39 Zdieľať na Facebook
Nechcem byť netaktný... ale je logické aj to že keď súdruzi japonci to tak napísali do návodu tak niečo na tom bude. Nechcem ťa haniť alebo čo ale jožko ferko s hornej dolnej vieš lepšie ako japonec ktorý tu prevodovku navrhol ? Možno robíš autá o dva možno o5 rokou dlhšie ako ja ale to čo je v originalnom návode+ v tecdoku je svetéscorpi4 napísal: je to logicke...
-
- expert: TDI
- Príspevky: 24434
- Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 16
- Dátum registrácie: 23.03.2009 15:30 Zdieľať na Facebook
mozes napisat k tomu preco sa vyhnut CVT nieco blizsie?mp3turbo napísal:ja len skromne dodam, ze akymkolvek CVTckam VRATANE japonskych by som sa vyhol hodne sirokym oblukom.
ked si niekto mysli ze japonci sa nevedia potknut, nech sa stretne s majitelom Nissanu Micra s automatickou prevodovkou. Ta bola tusim vyhradne CVT. No a potom dllllho rozpravajte...
-
- expert: TDI
- Príspevky: 24434
- Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26 Zdieľať na Facebook
princip prace CVTcka je blbost, posuvanie tych hriadelov...
okrem toho jazdny prejav mne osobne prisiel hrozny. Sice to bola Nissan Micra, ale to hucanie na rovnakych otackach okolo 2700 az 3000 mi neprislo ako zrovna optimalne pre motor ani spotrebu.
obrazky z rozsypanych audi multitronik (=CVT) ktore sa malokedy doziju 200.000km: http://77.247.224.52/multitronic/
toto je ten hlavny problem : http://77.247.224.52/multitronic/26042010113.JPG
ta konstrukcia proste nemoze vydrzat, to je cele blbost a nikdy to nemalo vzniknut rovnako ako 1.2htp a 1.4hdi hrkotalka motor. Spravny sposob pre downsizing? Ked uz to musi byt, tak stale styri valce. Urvanim jedneho valca nedosiahnes ani deklarovanu usporu na materiali lebo musis pouzit specialne vyvazovacie hriadele vnutri ktore ti cenovku zdvihnu skoro na uroven stvorvalca, jednak je to renome znacky, jazdny prejav, spotreba o hovne atd.
vidis a uz aj automobilka priznala ze trojvalec je sprostost - nove 1.2turbomotory su STVORvalce.
Takze z rovnakeho dovodu je aj CVT blbost. To je proste principalna kravina ako opekat prazenicu na hnacke. Blbost, blbost a este raz blbost. Preco to asi tak nikto nepouziva? Len par vystrednych modelov... lebo je to proste blbost.
okrem toho jazdny prejav mne osobne prisiel hrozny. Sice to bola Nissan Micra, ale to hucanie na rovnakych otackach okolo 2700 az 3000 mi neprislo ako zrovna optimalne pre motor ani spotrebu.
obrazky z rozsypanych audi multitronik (=CVT) ktore sa malokedy doziju 200.000km: http://77.247.224.52/multitronic/
toto je ten hlavny problem : http://77.247.224.52/multitronic/26042010113.JPG
ta konstrukcia proste nemoze vydrzat, to je cele blbost a nikdy to nemalo vzniknut rovnako ako 1.2htp a 1.4hdi hrkotalka motor. Spravny sposob pre downsizing? Ked uz to musi byt, tak stale styri valce. Urvanim jedneho valca nedosiahnes ani deklarovanu usporu na materiali lebo musis pouzit specialne vyvazovacie hriadele vnutri ktore ti cenovku zdvihnu skoro na uroven stvorvalca, jednak je to renome znacky, jazdny prejav, spotreba o hovne atd.
vidis a uz aj automobilka priznala ze trojvalec je sprostost - nove 1.2turbomotory su STVORvalce.
Takze z rovnakeho dovodu je aj CVT blbost. To je proste principalna kravina ako opekat prazenicu na hnacke. Blbost, blbost a este raz blbost. Preco to asi tak nikto nepouziva? Len par vystrednych modelov... lebo je to proste blbost.
-
- Príspevky: 16
- Dátum registrácie: 23.03.2009 15:30 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 6093
- Dátum registrácie: 18.07.2008 17:35
- Bydlisko: TT, PN, TN Zdieľať na Facebook
a tak mi to nedalo, a bol som sa spytat priamo v toyote..EssoSk napísal:Nechcem byť netaktný... ale je logické aj to že keď súdruzi japonci to tak napísali do návodu tak niečo na tom bude. Nechcem ťa haniť alebo čo ale jožko ferko s hornej dolnej vieš lepšie ako japonec ktorý tu prevodovku navrhol ? Možno robíš autá o dva možno o5 rokou dlhšie ako ja ale to čo je v originalnom návode+ v tecdoku je svetéscorpi4 napísal: je to logicke...
cize predajca, alebo kto uz mu to povedal, zrejme necital ten navod poriadne..lebo je v nom podla slov predajcu a aj mechanika jasne napisane, ze sa vyraduje do "N" pri pouzivani systemu START/STOP
pri beznom pouzivani nie..
a ked nechces hanit, nepis o jozkovi ferkovi z hornej dolnej..da sa to napisat aj normalne..ale to neriesim, ja sa nemam dovod urazat na hluposti...ja sa dokonca ani netajim tym, ze nieco neviem..ale nehanbim sa kludne na to ist spytat..
cize automat pracuje standardne a v standardnom rezime "D"..
vsjo..
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 73 neregistrovaných