Suzuki Vitara 2.0 V6 - nemá výkon
Napísané: 06.11.2019 22:30
Dobrý deň priatelia.
Riešim problém s vozidlom Suzuki Vitara 4x4, r.v.1998, motor 2.0 V6 24V, 100kW, kód motora H20A, palivo benzín+LPG.
Celý problém spočíva v tom že auto má problém rozbehnúť sa - pre pochopenie chová sa ako keď zastanete v prudkom kopci a rozbiehate sa akurát v tomto prípade sa jedná o rovnú cestu.
Ako je už hore v popise spomenuté auto je benzín + LPG - výkon je taký istý pri obidvoch palivách. Motor má pravidelný, kľudný chod, necuká/nevynecháva, na mieste sa dá pekne bez problémov vytočiť do obmedzovača. Auto sa rozbehne na požadovanú rýchlosť 90 - 100 Km/hod. ale trvá to 2x dlhšie ako obvykle.
Na vozidle vykonané následovné úkony:
- kontrola tlaku paliva
- kontrola kompresných tlakov pri zohriatom motore na prevádzkovú teplotu - všetky valce boli v hodnotách okolo 10,5 bar
- výmena zapalovacích sviečok (NGK iridium)
- kontrola brzd - žiadne s kolies auto nepribrzďuje
- kontrola sacieho potrubia
- jazda bez vzduchové filtra
- diagnostika - lambda sonda, váha vzduchu, čidlo teploty chladiacej kvapaliny v poriadku
- jazda bez katalyzátora
Majiteľ vozidla pozoruje úbytok výkonu v horizonte posledného týždňa, posledný servis na vozidle bol pred dvoma týždňami - výmena LPG filtrov,výmena LPG vstrekovačov, nastavenie LPG systému, podla protokolu boli emisie po LPG servise v norme.
Stretol sa niekto s Vás s takýmto problémom? resp. viete mi poradiť na čo sa ešte zamerať.
Za každú radu ďakujem.
Riešim problém s vozidlom Suzuki Vitara 4x4, r.v.1998, motor 2.0 V6 24V, 100kW, kód motora H20A, palivo benzín+LPG.
Celý problém spočíva v tom že auto má problém rozbehnúť sa - pre pochopenie chová sa ako keď zastanete v prudkom kopci a rozbiehate sa akurát v tomto prípade sa jedná o rovnú cestu.
Ako je už hore v popise spomenuté auto je benzín + LPG - výkon je taký istý pri obidvoch palivách. Motor má pravidelný, kľudný chod, necuká/nevynecháva, na mieste sa dá pekne bez problémov vytočiť do obmedzovača. Auto sa rozbehne na požadovanú rýchlosť 90 - 100 Km/hod. ale trvá to 2x dlhšie ako obvykle.
Na vozidle vykonané následovné úkony:
- kontrola tlaku paliva
- kontrola kompresných tlakov pri zohriatom motore na prevádzkovú teplotu - všetky valce boli v hodnotách okolo 10,5 bar
- výmena zapalovacích sviečok (NGK iridium)
- kontrola brzd - žiadne s kolies auto nepribrzďuje
- kontrola sacieho potrubia
- jazda bez vzduchové filtra
- diagnostika - lambda sonda, váha vzduchu, čidlo teploty chladiacej kvapaliny v poriadku
- jazda bez katalyzátora
Majiteľ vozidla pozoruje úbytok výkonu v horizonte posledného týždňa, posledný servis na vozidle bol pred dvoma týždňami - výmena LPG filtrov,výmena LPG vstrekovačov, nastavenie LPG systému, podla protokolu boli emisie po LPG servise v norme.
Stretol sa niekto s Vás s takýmto problémom? resp. viete mi poradiť na čo sa ešte zamerať.
Za každú radu ďakujem.