Strana 1 z 1

Suzuki Ignis - vymena retazoveho rozvodu M13A

Napísané: 15.02.2018 00:08
od používateľa skino
Pozdravujem . mam ignisa s motorom M13A, ma najazdene 170000 a mam už aj nove rozvody kúpene. Potrebujem len radu , či sa niekde a ako poistuje motor pri vymene retaze. dakujem za info.

Napísané: 15.02.2018 18:23
od používateľa Mixy
Smiem sa len pre zaujímavosť spýtať, pre aký dôvod sa teraz mení rozvod na tom motore?

Napísané: 15.02.2018 18:50
od používateľa astines
To by aj mna zaujimalo. Ignisku sme mali a sice pri predaji mala len 113 000 km, ale je tam kvalitna dozivotna retaz... nepocul som o Igniske pri ktorej by sa retaz menila A to poznam aj s 250-300t km... Su to poctive auta :b:

Napísané: 15.02.2018 18:55
od používateľa skino
kúpil som ignis a predošly majitel už mal nakupenu retaz , vodnu pumpu . musím dtť dole hlavu lebo sú asi podpálene ventyly. jedem valec ma len 5 barou. tak že ked to bude dole tak to vymenim. a hlavne chcem vedieť či sa niekde istí motor a tak. dakujem

Napísané: 15.02.2018 20:21
od používateľa jarka1979
kúpil som ignis a predošly majitel už mal nakupenu retaz , vodnu pumpu . musím dtť dole hlavu lebo sú asi podpálene ventyly. jedem valec ma len 5 barou. tak že ked to bude dole tak to vymenim. a hlavne chcem vedieť či sa niekde istí motor a tak. dakujem

Poviem to uprimne. Ty sa nicoho nechytaj a daj to niekomu,kto vie co ma robit. Podpalene ventily su tvoj dojem,ci realita? Auto bolo prevadzkovane na LPG? Lebo ak ano,tak si priprav min 1500Eur na kvalitny repas. Ta vymena retaze bude tvoj najmensi problem. Radsej sa poobzeraj po novom motore z Allegra.

Napísané: 15.02.2018 20:32
od používateľa skino
Áno ma to lpg. čo tam môže byť ? určite ked bude večší problem pojdem do druheho motoer, nebudem nič repasovať.

Napísané: 15.02.2018 20:48
od používateľa Mixy
Za 200-300e máš druhý motor. Suzuki motory sú proste jedny z najhorších na prevádzku LPG. To môžeš robiť motor každých 60t

Napísané: 15.02.2018 20:54
od používateľa jarka1979
Za 200-300e máš druhý motor. Suzuki motory sú proste jedny z najhorších na prevádzku LPG. To môžeš robiť motor každých 60t

Spravne. Hladaj rovno novy motor.

Napísané: 15.02.2018 20:55
od používateľa laco1871
skino napísal:kúpil som ignis a predošly majitel už mal nakupenu retaz , vodnu pumpu . musím dať dole hlavu lebo sú asi podpálene ventyly. jedem valec ma len 5 barou. tak že ked to bude dole tak to vymenim. a hlavne chcem vedieť či sa niekde istí motor a tak. dakujem
Treba v prvom rade zmerať vole VYFUKOVYCH VENTILOV ,,na studenom motore

maju byť v rozmedzi zhruba 0,20 - 0,40 bajočko
tipujem,že na tom valci čo stráca kompresiu nemá ani 0,10

je to typicky problem motorov zneužívaných na LPG..
treba tie vole kontrolovať SKOREJ ako nastane podpalenie ventilov
a urobiť korekciu aby ta vola bola vždy min.0,30

teraz už sa asi nič neda robiť a hlava musí isť dole..

Napísané: 15.02.2018 21:34
od používateľa skino
takže ked budu mať tie ventyly už len tu malu vôľu, da sa to ešte nejak opraviť či to ani nerozoberať a hnet zohnať 2 motor, či dá sa ešte niečo s tým sraviť? dakujem vám za rady. mam doma grande punto a na nom mam 300000 na lpg a šlape v pohode. :-)

Napísané: 15.02.2018 21:36
od používateľa bajo777
fiat je z krajiny plynu zaslubenej :41c2:

Napísané: 16.02.2018 21:40
od používateľa laco1871
skino napísal:takže ked budu mať tie ventyly už len tu malu vôľu, da sa to ešte nejak opraviť či to ani nerozoberať a hnet zohnať 2 motor, či dá sa ešte niečo s tým spraviť? dakujem vám za rady. mam doma grande punto a na nom mam 300000 na lpg a šlape v pohode. :-)
Videl si už vymontovaný "podfuknutý" ventil ???

ČO na ňom chceš opraviť ???

Ked tam su diery cez sedlo vypalené ??

Jedine ak by si to zavaril a obrusil...

Napísané: 19.02.2018 21:14
od používateľa skino
laco1871 napísal:
skino napísal:kúpil som ignis a predošly majitel už mal nakupenu retaz , vodnu pumpu . musím dať dole hlavu lebo sú asi podpálene ventyly. jedem valec ma len 5 barou. tak že ked to bude dole tak to vymenim. a hlavne chcem vedieť či sa niekde istí motor a tak. dakujem
Treba v prvom rade zmerať vole VYFUKOVYCH VENTILOV ,,na studenom motore

maju byť v rozmedzi zhruba 0,20 - 0,40 bajočko
tipujem,že na tom valci čo stráca kompresiu nemá ani 0,10

je to typicky problem motorov zneužívaných na LPG..
treba tie vole kontrolovať SKOREJ ako nastane podpalenie ventilov
a urobiť korekciu aby ta vola bola vždy min.0,30

teraz už sa asi nič neda robiť a hlava musí isť dole..
no tak som zmeral tu vôlu ventilov , tak zo 16 mi vošla 20 mierka do 2. a su dosť rozhadzane tie vôle. pustil som sa do demontáže hlavy len som to nestihol dokončiť.

Napísané: 19.02.2018 21:29
od používateľa skino
jasné že som točil ...

Napísané: 20.02.2018 22:02
od používateľa skino
asi pôjdeme do toho prehodenia motora. Viete mi poradiť či ho vyberiem von z vrchu bez prevodovky?