Suzuki Kizashi
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 405
- Dátum registrácie: 20.01.2011 00:03
- Bydlisko: TN
- Kontakt: Zdieľať na Facebook
tiez som ho tam videl, po bratislaveskej pravidelne stretavam jednu bielu a jednu striebornu verziu. V kostolnej na ulici som uz zasa viackrat videl jednu cervenu s chromovanymi listami, pekny kusokivko1 napísal:Už len kvôli CVT by som to asi nechcel, volil by som alternatívu v podobe Subaru Legacy 3.0i, ale iba model 06-08(09) s klasickým hydromeničom ktorý má 5°
Kizashi som na SK videl na živo tuším len ked bolo vystavené v TN Laugaríciu na ceste asi vôbec
-
- Príspevky: 59
- Dátum registrácie: 06.01.2013 21:22 Zdieľať na Facebook
-
- moderátor fóra
- Príspevky: 11354
- Dátum registrácie: 28.07.2008 20:32
- Bydlisko: East Zdieľať na Facebook
-
- Carschanger
- Príspevky: 5424
- Dátum registrácie: 17.10.2005 23:45 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 59
- Dátum registrácie: 06.01.2013 21:22 Zdieľať na Facebook
-
- Carschanger
- Príspevky: 5424
- Dátum registrácie: 17.10.2005 23:45 Zdieľať na Facebook
No ak by si mal menič, tak robíš určite zle. S pákou sa má čo najmenej kvadlať. Hodíš D a stále si na brzde, pokiaľ sa nerozhodneš stáť niekde dlhšie ako na križovatke.
Ale neviem ako je to na CVT ale tiež predpokladám, že by sa s tým nemalo šachovať ako s manuálom. Odtoho je D drive, že jazdíš ... P, že parkuješ niekde. N - to iba ak by si chcel mať silou mocou našťastované ale určite na dlhšiu dobu ako na pár minút na semafore. Čím viac s ňou kýveš ( t.j. prevodovka dostáva od Teba signály na prechod režimami, tým viac sa namáha )
Ten pred Tebou ako jazdil s tým automatom ?? Viezol ťa pred kúpou s tým autom ??
Ale neviem ako je to na CVT ale tiež predpokladám, že by sa s tým nemalo šachovať ako s manuálom. Odtoho je D drive, že jazdíš ... P, že parkuješ niekde. N - to iba ak by si chcel mať silou mocou našťastované ale určite na dlhšiu dobu ako na pár minút na semafore. Čím viac s ňou kýveš ( t.j. prevodovka dostáva od Teba signály na prechod režimami, tým viac sa namáha )
Ten pred Tebou ako jazdil s tým automatom ?? Viezol ťa pred kúpou s tým autom ??
-
- Carschanger
- Príspevky: 5424
- Dátum registrácie: 17.10.2005 23:45 Zdieľať na Facebook
-
- Sir
- Príspevky: 7394
- Dátum registrácie: 18.05.2004 11:29
- Bydlisko: Slovak Banana Republic Zdieľať na Facebook
Pána Čabáka považujem za veľkého odborníka, ale po vyslovení "rady" vo videu, aby na križovatkách vyraďovali do N, som to video radšej preventívne zatvoril. Je to pre mňa veľké prekvapenie, že aj takýto inteligentný človek má tak pomýlený názor.
Na automatoch mám najazdených asi 1,7 milióna km. NIKDY som nevyraďoval do N na križovatkách. Keďže hlavne vo väčších mestách sú semafory ovládané podľa aktuálnej premávky, t.j. aj dĺžka červenej a zelenej sa mení, nikdy neviete, kedy padne zelená.
Samozrejme pred železničným priecestím, alebo vtedy, kedy viem, že budem dlhšie čakať, preradím do N.
Aj ten "argument", aby v noci vodiči nevypalovali svetlami oči za nimi stojacím vodičom je veľmi zaujímavý. Nikde vo svete s tým problém nemajú, prečo s tým máme problém my? Rada je viac, ako jednoduchá. Treba zastaviť ďalej od auta a nie na 20cm, ako je to zvykom na našom krásnom Slovensku. Potom už vypalovanie nehrozí. Ak aj vtedy pociťujete problém, odporúčam zájsť k očnému, alebo užívať vyššiu dávku vitamínu A
Na automatoch mám najazdených asi 1,7 milióna km. NIKDY som nevyraďoval do N na križovatkách. Keďže hlavne vo väčších mestách sú semafory ovládané podľa aktuálnej premávky, t.j. aj dĺžka červenej a zelenej sa mení, nikdy neviete, kedy padne zelená.
Samozrejme pred železničným priecestím, alebo vtedy, kedy viem, že budem dlhšie čakať, preradím do N.
Aj ten "argument", aby v noci vodiči nevypalovali svetlami oči za nimi stojacím vodičom je veľmi zaujímavý. Nikde vo svete s tým problém nemajú, prečo s tým máme problém my? Rada je viac, ako jednoduchá. Treba zastaviť ďalej od auta a nie na 20cm, ako je to zvykom na našom krásnom Slovensku. Potom už vypalovanie nehrozí. Ak aj vtedy pociťujete problém, odporúčam zájsť k očnému, alebo užívať vyššiu dávku vitamínu A
-
- Príspevky: 896
- Dátum registrácie: 19.03.2010 20:43 Zdieľať na Facebook
aký význam má ten automat, keď mám na križovatke radiť. Ja mám po 600t km najazdených na manuáloch 1x automat, ale používam ho ako sliedič, max má zapnutý AHold aby som sa náhodou nepohol na križovatke keď zabudnem na automat N-ko používam len keď zavieram garáž ráno (poradil mi to technik v BMW, že prevodovka sa skôr zohreje).
-
- Príspevky: 59
- Dátum registrácie: 06.01.2013 21:22 Zdieľať na Facebook
Budem sa musiet v oktobri ked pojdem na prvu servisnu,popytat co mi odporucaju ci vyradit,alebo stat na brzde v zabere.Auto som kupoval od Suzuki a uplne ma to nenapadlo sa opytat.
Aj ked ma logika nejako nepusti,ze N bez zaberu,bez optrebenia,teda nedochadza k treniu,zahrievaniu-prehrievaniu.
A potom jednoduch D,odpalim a idem.
Aj ked ma logika nejako nepusti,ze N bez zaberu,bez optrebenia,teda nedochadza k treniu,zahrievaniu-prehrievaniu.
A potom jednoduch D,odpalim a idem.
-
- Carschanger
- Príspevky: 5424
- Dátum registrácie: 17.10.2005 23:45 Zdieľať na Facebook
pozor pozor, napr. aj ťahanie auta s automatom sa vôbec neodporúča. Aj keď dáš N-ko a by si ťahal, tak môžeš prevodovku poškodiť a prehriať. T.j. to N nie je také ako na manuály
Mne bolo vysvetlené, pokiaľ jazdíš nič iné ako D nedávaš. Ak zastavíš, tak dáš P. Za mojej éry jednoducho nebolo na automate nikdy N. Ak som dlhšie stál, tak som jednoducho vypol motor a nie drnčal na N-ku Keď som vyberal auto z pod prístrešku a čakal na ženu, tak som mal naštartované ale v P, t.j. nemusel som stáť na brzde a auto držalo na rovnej ceste v pohode na tom zube prevodovky. N-ku som sa nejako vyhýbal Nie úmyselne, ale necítil som potrebu vyradzovať.
Mne bolo vysvetlené, pokiaľ jazdíš nič iné ako D nedávaš. Ak zastavíš, tak dáš P. Za mojej éry jednoducho nebolo na automate nikdy N. Ak som dlhšie stál, tak som jednoducho vypol motor a nie drnčal na N-ku Keď som vyberal auto z pod prístrešku a čakal na ženu, tak som mal naštartované ale v P, t.j. nemusel som stáť na brzde a auto držalo na rovnej ceste v pohode na tom zube prevodovky. N-ku som sa nejako vyhýbal Nie úmyselne, ale necítil som potrebu vyradzovať.
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 37 neregistrovaných