Strana 2 z 4

Napísané: 19.09.2021 15:06
od používateľa mino8211
Za úvahu by stála aj mazda cx5 2.5 skyactiv-g 194 koní awd 6 st. automat a je to hydromenič a tato kombinacia je možná aj s motorom 2.0 skyactiv-g ale aj s naftou 2.2 ale to len na okraj , kedže priorita je benzín.

Napísané: 19.09.2021 16:50
od používateľa seven549
mastik29 napísal: Dojazdy su uz v poho a aj rychlost nabijania, + dalsie vyhody.
Ale to je len taky maly cervotoc do hlavy, ked pocut, ako sa vsetci hore ohanaju zelenym a co mozno ocakavat, ake mozno budu represie voci konvecnemu pohonu.
toho sa netreba bat.elektro auta pohoreli nikto to nekupuje.nove elektrovozitka sa predavaju so zlavou lebo vela toho stoji na skladoch este roku 2020.uz cez rok stare auta cakaju na svojho 1 majitela.aj su to drahe auta a nie zeby to ludia nechceli ale akosi sa nikde v europe nebuduju elektonabijacky.len sem tam nieco pribudne.

sami svajciari sa vyjadrili ze auta niesu zdrojom vysokych emissi benzinove uz od roku vyroby 2000,nechodia na emisnu kontrolu a s dizlovymi autami si u nich poradi priroda.tak o com to cele je?krajina za zeleny svet podporuje dizle.

Napísané: 19.09.2021 18:22
od používateľa freerider2222
Tiez rozmyslam nad Outbackom, otazka - pokial nemam chatu alebo pracu v lese, do terenu s autom nemozem aj tak, kludne ma opravte. Cize v terene to AWD nevyuzijem. Alebo je to inak?

Vsade pisu, ze AWD pri bezpecnosti jazdy aj tak moc nepomoze, hlavne v zakrutach, kde je to skor o pneu. Kazdopadne Subaru AWD je ine, ako tie standardne pripajace, vidite v Subaru AWD vyhodu bezpecnosti pri jazde aj na asfalte?
vdaka

Napísané: 19.09.2021 18:51
od používateľa lubos zimovcak
Na suchej ceste vyrobí Subaru hociktorý malý hatback...
Vsetko sa ale mení na snehu, či blate.

Čo dokázali Subaru z 90-tých rokov, keď ešte boli relatívne nízke, s nízkym ťažiskom, tak dnes sa to už zdá neuveriteľne...

Este tie hranaté, s manuálom a redukciou prešli pomaly rovnaké terény ako Nivy, Patroly, to treba zažiť, neuveriteľné niečo.

Ale na suchu je to už viac menej slušný priemer.
Prosto, hmotnosť zabíja všetko a je to už bližšie skôr ku komfortu, než na rezanie zákrut na hrane.

V každom prípade, su to veľmi kvalitné autá.
O tom potom.

Ale v dnešnej premávke už absolútne nemá zmysel urobiť Brezno - Banská Bystricu za 10 - 15 minút.., lebo sa to už prosto nedá.

Napísané: 19.09.2021 20:03
od používateľa leonNL
Ze BR-BB za 10 minut :40bd:
Za 10 minut aj keby bola cesta uplne bez premavky, nedojdes dalej ako po Lopej… Do BB to mas nieco cez 40km, aby si to spravil za 10 minut, musel by si mat priemerku 240kmh. F1 maju pocas pretekov priemernu rychlost 180-190kmh… je ti jasne, ze nic rychlejsie na svete neexistuje ako monopost F1?

Napísané: 19.09.2021 20:13
od používateľa Dep
freerider2222 napísal:Tiez rozmyslam nad Outbackom, otazka - pokial nemam chatu alebo pracu v lese, do terenu s autom nemozem aj tak, kludne ma opravte. Cize v terene to AWD nevyuzijem. Alebo je to inak?

Vsade pisu, ze AWD pri bezpecnosti jazdy aj tak moc nepomoze, hlavne v zakrutach, kde je to skor o pneu. Kazdopadne Subaru AWD je ine, ako tie standardne pripajace, vidite v Subaru AWD vyhodu bezpecnosti pri jazde aj na asfalte?
vdaka
Ahoj, je to moja prva permanentna stvorkolka, nepovazujem sa za nejakeho sofera, ktory ma odjazdene desiatky aut a skusa limity auta pri kazdej prilezitosti, no dovolim si povedat, ze jazdne vlastnosti vyplyvajuce zo stvorkolky su velmi citelne aj na suchu:

- v kazdej zakrute citit ako zadok drzi, nema tendenciu to uletiet, aj pri prudkom vyleteni z vyjazdenych kolaji. Pripomina mi to jazdu vlakom.
- rozbeh z krizovatky bez zavahania, trakciu krasne citit, ako zabera kazde jedno koleso
- ziadne preposilovane riadenie, nemam pocit, ze hram playstation s volantom

Subaru dava 4x4 do kazdeho modelu, vedia, preco to tam davaju. Tie bludy o vysokom tazisku nepocuvaj. 40 rokov sa vyraba plochy motor Boxer, symetricky pohon sa zdokonaluje kazdou generaciou a stale sa najdu ludia, ktori sa citia mudrejsi ako ti inzinieri v Subaru. Nova generacia sa ale ze vobec nenaklana, so svetlou vyskou 213mm. To sa moze napr. francuzom snivat, taky podvozok neboli a nebudu schopni navrhnut a vyrobit.

Napísané: 19.09.2021 20:20
od používateľa lubos zimovcak
leonNL napísal:Ze BR-BB za 10 minut :40bd:
Za 10 minut aj keby bola cesta uplne bez premavky, nedojdes dalej ako po Lopej… Do BB to mas nieco cez 40km, aby si to spravil za 10 minut, musel by si mat priemerku 240kmh. F1 maju pocas pretekov priemernu rychlost 180-190kmh… je ti jasne, ze nic rychlejsie na svete neexistuje ako monopost F1?
Ja som robil za 15 minút úplne v pohode.
Od tabule po tabuľu.

Boli borci, oveľa rýchlejši.
Neviem koľko je to km, ale veľa to nebolo od 10 min.

Napísané: 19.09.2021 20:23
od používateľa lubos zimovcak
Dep napísal:
freerider2222 napísal:Tiez rozmyslam nad Outbackom, otazka - pokial nemam chatu alebo pracu v lese, do terenu s autom nemozem aj tak, kludne ma opravte. Cize v terene to AWD nevyuzijem. Alebo je to inak?

Vsade pisu, ze AWD pri bezpecnosti jazdy aj tak moc nepomoze, hlavne v zakrutach, kde je to skor o pneu. Kazdopadne Subaru AWD je ine, ako tie standardne pripajace, vidite v Subaru AWD vyhodu bezpecnosti pri jazde aj na asfalte?
vdaka
Ahoj, je to moja prva permanentna stvorkolka, nepovazujem sa za nejakeho sofera, ktory ma odjazdene desiatky aut a skusa limity auta pri kazdej prilezitosti, no dovolim si povedat, ze jazdne vlastnosti vyplyvajuce zo stvorkolky su velmi citelne aj na suchu:

- v kazdej zakrute citit ako zadok drzi, nema tendenciu to uletiet, aj pri prudkom vyleteni z vyjazdenych kolaji. Pripomina mi to jazdu vlakom.
- rozbeh z krizovatky bez zavahania, trakciu krasne citit, ako zabera kazde jedno koleso
- ziadne preposilovane riadenie, nemam pocit, ze hram playstation s volantom

Subaru dava 4x4 do kazdeho modelu, vedia, preco to tam davaju. Tie bludy o vysokom tazisku nepocuvaj. 40 rokov sa vyraba plochy motor Boxer, symetricky pohon sa zdokonaluje kazdou generaciou a stale sa najdu ludia, ktori sa citia mudrejsi ako ti inzinieri v Subaru. Nova generacia sa ale ze vobec nenaklana, so svetlou vyskou 213mm. To sa moze napr. francuzom snivat, taky podvozok neboli a nebudu schopni navrhnut a vyrobit.
:40bd: :40bd:, toto Subaru je už úplne bežná konfekcia.
Neporovnavaj s Legacy z 1990-2006 roku.

Napísané: 19.09.2021 22:56
od používateľa leonNL
Ja viem uplne presne kolko to je, mam tu trasu prejdenu stovky krat, 43km. Keby si to bol robil za 15 minut, siel by si priemerkou 172kmh. Obycajnym seriovym autom v beznej premavke tu trasu nemozne a nerealne, o tom ze to niekto spravil aj za menej, sa ani nevyjadrujem, reci krcmovych pretekarov.
A teraz sa vratme k tvojim 15-tim minutam. Chces tvrdit, ze si mal o malinko kusok mensiu priemernu rychlost na beznej ceste pocas riadnej premavky (a je uplne jedno ci to bolo o tretej v noci), s obycajnym autom (predpokladam ze to malo daleko od napr Diablo, ci F50 atd…), ako najrychlejsie auta sveta (F1, mavaju priemer pocas pretekov 180-200 v zavislosti na trati) na uzavretej trati s dokonalym asfaltom a s rovinkami kde to vytiahnu aj na 340 (pochybujem ze ty si tolko dal), s takymi gumami a pritlakom co v zakrute dokazu ist 120 tam kde ty vyletis z cesty pri 40-ke atd atd? No nie, nedal si to ani zdaleka za 15 minut. Nedal si BR-BB s priemernou rychlostou 172kmh. Napisal by si 25minut, co je priemerna rychlost nieco vyse 100kmh, napisem ok, o tretej v noci bez jedineho auta, plyn na podlahe dedina-nededina, dajme tomu. Ale 15 minut bez sance, jedine vysokovykonne zavodne auto blizko F1 s uzavretou premavkou.

Napísané: 19.09.2021 23:05
od používateľa achada
Napisal aj „od tabule po tabulu”. To je hned nejaky ten kilometrik dole, konketne podla Google Maps 34 km/26 min. To uz by sa za tych 15 minut bez pitstopu dalo.

Napísané: 19.09.2021 23:37
od používateľa Mateusz737
Neklame , za 15 min.to dá úplne v pohode aj s bežným autom v slabšej premávke

Napísané: 20.09.2021 01:17
od používateľa leonNL
34km za 15min je 136kmh priemer. To cez Podbrezovu atd v ziadnom pripade nemoze byt “uplna pohoda”, nehovoriac o aute, ktore na taku priemerku po tej trase nemoze byt bezne, ale take ktore da 100-200 za menej ako 8s. Kde kvoli ostatnym autam alebo inym okolnostiam musi pribrzdit na 50-90, tam musi nasledne dohnat stratu 200 a viac kmh rychlostou, a to rychlo… V beznej (aj ked slabsej) premavke cez obce/mimo obec drzat 136kmh priemer v ziadnom pripade nie je uplna pohoda, hraniciace s nerealnym casom. Taky priemer je problem udrzat na dialnici, nieto cez dediny…

Napísané: 20.09.2021 04:07
od používateľa oco13
Vidíš Leon a predsa sú tu majstri, pre ktorých je to pohoda. Ja tú trasu robím za 50 minút. :40bd:

Napísané: 20.09.2021 12:54
od používateľa dudikopf
Pozrel by som neaky suv hybrid napr Rav4 alebo crv. Maju to celkom vychytane hlavne toyota. Spotreba benzinubue celkom dobra oproti subaru a nad tym sa treba zamysliet nakolko je avizovane rapidne stupanie cien paliv v EU...

Napísané: 20.09.2021 14:17
od používateľa Fakyu
Subaru Outback velmi dobra volba. UVazoval by som aj nad novou RAV 4 ako to tu uz bolo spomenute. Nieje to sice taky isty top zazitok z jazdy ale tak isto vymakany 4x4 pohon, kvalitne motory, a aspon podla mojho vkusu perfektny dizajn momentalne to co je na trhu s SUV asi najlepsie s Volvom, samozrejme to je subjektivne. Myslim ze v tej cenovke by si sa vosiel aj do Volva XC 60 ak by si trosku upustil od vybavy - stale vsak by bola ta vybava lepsia ako v spomenutom Outbacku.